Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@03:04:21 GMT

۶ زمین خاکی فوتبال محلات همدان احیا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۶۵۲۳

۶ زمین خاکی فوتبال محلات همدان احیا می‌شود

رئیس ورزش محلات همدان گفت: ۶ زمین خاکی محلات همدان با کمک شهرداری برای برگزاری بازی‌ها در سال ۹۹ احیا می‌شود.

سعید پناه آبادی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به شرایط دهکده ورزش محلات همدان اظهار داشت: از ابتدا به دلیل جانمایی بد دهکده ورزش محلات مخالف برگزاری مسابقات در این مکان بودیم.

وی افزود: دوری از شهر، عدم آنتن دهی، نبود سرویس بهداشتی و بسیاری از موارد دیگر باعث شد تا مخالف برگزاری مسابقات در دهکده ورزش محلات باشیم اگر یک نفر در مکان مصدوم می‌شد حتی تلفن همراه آنتن نمی‌داد که بخواهیم آمبولانس خبر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ورزش محلات همدان با بیان اینکه به دنبال احیای زمین‌های خاکی سطح شهر هستیم، گفت: ۶ زمین خاکی فوتبال محلات چیت سازیان، برق، پل هوایی، شورین، کرخه، حصار و زمین دیزج با کمک شهرداری‌های مناطق احیا خواهند شد.

پناه آبادی خاطرنشان کرد: با احیا این زمین‌ها در سال ۹۹ مسابقات فوتبال محلات را برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به زمین‌های چمن مصنوعی داخل پارک‌ها بیان کرد: این زمین چمن ها بیشتر برای استفاده سنین پایه و برگزاری فوتبال پایه محلات همدان با حمایت‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری احداث شده‌اند.

رئیس ورزش محلات همدان عنوان کرد: واقعاً باید از حمایت‌های رضوان سلماسی ریاست کمیسیون فرهنگی اجتماعی، روح الله وجدی هویدا ریاست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان و عباس صوفی شهردار همدان به جهت نگاه مثبتی که به ورزش محلات دارند تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

وی با اشاره به برگزاری اختتامیه المپیاد ورزش محلات سال ۹۸ گفت: قصد داشته بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال گذشته اختتامیه را برگزار کنیم که شاهد گسترش و شیوع ویروس کرونا در کشور بودیم و به دلیل مخالفت ستاد کرونا و ایجاد تجمعات برگزاری اختتامیه المپیاد ورزش محلات لغو شد.

پناه آبادی افزود: با برنامه‌ریزی هایی که انجام داده‌ایم به دنبال این هستیم که با موافقت شورای اسلامی شهر، شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان اختتامیه را به صورت مجازی برگزار کنیم.

وی با اشاره به برگزاری ورزش محلات در سال ۹۹ گفت: امسال به دنبال گسترش رشته‌های ورزشی و درگیر کردن تمامی مناطق شهر هستیم که از این رو انتظار داریم بودجه ورزش محلات افزایش چشمگیری داشته باشد.

رئیس ورزش محلات همدان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی استقبال بیش از ۱۰ هزار نفر را امسال در ورزش محلات همدان خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری

جام جم آنلاین اصفهان؛ سعید ابراهیمی با اعلام این خبر گفت: عدالت توزیعی پروژه ها از رویکردهای اصلی بودجه 1403 شهرداری اصفهان است، چنانکه در این بودجه بالغ بر 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کمتر برخوردار اختصاص یافته است و در این میان، با کمک مشاوران و شهرداری های مناطق، 40 محله هدف شناسایی قرار گرفت و نیازهای آنها برآورد شد تا در بودجه به آنها توجه ویژه شود.

او با اشاره به تعریف پروژه ها براساس برنامه اصفهان 1410 افزود: در این خصوص، 40 موضوع کلان بررسی و طبق نقشه های پراکندگی فضایی و عدالت فضایی و مکانی تحلیل شد. مانند ایستگاه های آتش نشانی، فضای سبز و پارک ها، ایستگاه های اتوبوس، معابر، شبکه آبیاری، توسعه منابع آب، خطوط، پیاده روها، مناسب سازی ویژه معلولان و... که جانمایی های لازم برای آنها صورت گرفت و وضعیت موجود و کمبودها شناسایی شد تا براساس میزان منابع و با نگاه توزیع عادلانه، در بودجه 1403 قرار گیرند.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان درباره صرفه جویی در هزینه های جاری اظهار کرد: بخشی از هزینه های جاری مربوط به حقوق و دستمزد است که طبق دستورالعمل ابلاغی حقوق ها را افزایش دادیم و در مجموع سهم حقوق و دستمزد در کل بودجه فقط 8 درصد است.

او بخش دیگری از هزینه های جاری را مربوط به نگهداری و نظافت شهر دانست و ادامه داد: در این خصوص یک قیمت پایه وجود دارد و داده ها نیز دقیق است، بنابراین متناسب با حد نیاز هزینه می شود و در عمل هم تلاش می کنیم با نظارت میدانی آنچه پیش بینی شده است را عملیاتی کنیم.

ابراهیمی با اشاره به درآمدهای پایدار خاطرنشان کرد: درآمدهای پایدار یک ظرفیت ملی است که در بین شهرداری ها پیرامون آن انسجامی در حال شکل گرفتن است تا از حرکت های سلیقه ای به خصوص در بحث عوارض پرهیز شود. در مدیریت شهری اصفهان نیز، قبل از ارسال بودجه لوایح درآمدی و بهای خدمات ارسال و در این خصوص تصمیم گیری شد.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • محلات بی دفاع مستعد وقوع بزه سرقت و سایر جرائم
  • افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان
  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی
  • احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در ایلام
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم