Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-02@13:25:28 GMT

کوهنوردان مفقود شده در باغملک خوزستان پیدا شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۶۶۰۲

کوهنوردان مفقود شده در باغملک خوزستان پیدا شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: اعضای گروه دوم کوهنوردی مفقود شده در ارتفاعات شهرستان باغملک دقایقی پیش توسط امدادگران هلال احمر پیدا شدند.

علی خدادادی پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: به دنبال اعلام مفقود شدن ۲ گروه هفت نفره کوهنوردی در ارتفاعات شهرستان باغملک تیم های تخصصی نجات در کوهستان و امداد هوایی جمعیت هلال احمر به منطقه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به شرایط نامساعد جوی در روز گذشته در منطقه ادامه عملیات جستجو و نجات تیم امداد هوایی میسر نشد و به ناچار عملیات جستجو ونجات هوایی متوقف گردید.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: عملیات جستجو ونجات به صورت زمینی ادامه یافت تا تیم اول در ساعت ۲ بامداد امروز پنجشنبه توسط نجاتگران این جمعیت در منطقه قارون کوه منگشت پیدا شده و به پایین کوه منتقل شدند.

وی افزود: این عملیات با هدف پیدا کردن گروه دوم به صورت شبانه ادامه یافت تا در نهایت تیم دوم کوهنوردی نیز در ساعت ۱۲:۲۰ امروز پیدا و به پایین کوه منتقل شدند، حال عمومی این افراد مساعد است و برای بررسی سلامت آن ها به بیمارستان منتقل شدند.

۲ گروه کوهنوردی هفت نفره روز سه شنبه هفته جاری در ارتفاعات سرقوچ بخش صیدون شهرستان باغملک به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی مفقود شدند.

شهرستان باغملک در شرق خوزستان و در ۱۴۳ کیلومتری از اهواز واقع است.

لینک کوتاه: asriran.com/0032tX

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کوهنورد شهرستان باغملک هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۶۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کاووسی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در شهرستان‌های استان،گفت: بنابر اعلام هواشناسی شدت بارندگی‌ها امروز در شهرستان‌های استان وجود دارد. 

وی افزود: بنابراین علاوه بر تیم‌های عملیاتی در شهرستان‌های با هشدار نارنجی، نیروهای امدادی تیم‌های سایر شهرستان‌ها نیز به عنوان پشتیبان آماده خدمت رسانی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها، گفت: از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیر ضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان
  • این دختر ۴ ساله را پیدا کنید | ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • ۳۰۰ نیروی هلال احمر در جست و جوی «یسنا»
  • ادامه جستجو برای یافتن «یسنا»
  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول
  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده