Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجازی گفت: هیچ موضوعی نمی تواند اعتقادات دینی و مذهبی ملت ایران را کمرنگ کند و یا بین آنها فاصله ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست تبلیغ فعالیت های دینی و قرآنی ظهر امروز (۱۱ اردیبهشت) با حضور امام جمعه گچساران، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه و دیگر نماینده های حوزه های علمیه و ادارات در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام «سید امین الله حجازی» در این نشست ضمن فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: کشور ایران مردمی ولایت مدار و خداجو دارد و از این نظر با دیگر کشورها متفاوت است.

 

امام جمعه گچساران اظهار داشت: هیچ موضوعی نمی تواند اعتقادات دینی و مذهبی ملت ایران را کمرنگ کند و یا بین آنها فاصله ایجاد کند.

 

حجت الاسلام «هادی خادمی» نیز در این نشست، به بیان راهکارها و پیشنهادهای خود برای بررسی رزمایش مواسات و لزوم و برنامه ریزی های فرهنگی در سال جاری، همچنین هماهنگی و هم فکری نهادهای دینی در زمینه دین، قرآن و آثار آن در ماه مبارک رمضان پرداخت.


سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران نیز به تبعیت از سخنان امام جمعه در زمینه نظم، اعتدال و خیرخواهی مردم ایران نسبت به همدیگر و مقایسه آن با دیگر کشورها در شرایط بروز بحران ها از جمله کرونا ویروس اشاره کرد و گفت: این شرایط بحرانی و حساسی که همه کشورها را در برگرفت، فرصتی بود تا با رصد برخوردها، راه ها، عملکرد و مقایسه کشورها؛ فرهنگ آنان برای همه مشخص شود.

 

وی یادآور شد: همگان شاهد بودند که مردم ولایت مدار ایران در این بحران به واسطه عرق دینی و مذهبی خود، سربلند شدند و فرهنگ والای دینی خود را به دنیا نشان دادند.


خادمی در ادامه، با توجه به رعایت بهداشت فردی و جمعی و منع حضور مردم در مکان های عمومی، به بیان راهکارهایی در زمینه تکریم ماه مبارک رمضان پرداخت که ایراد سخنرانی کوتاه و قرائت دعاهای ماه مبارک از بلندگوی مساجد، تهیه و پخش کلیپ های مذهبی و متناسب با حال و هوای ماه رمضان و انتشار آن در فضای مجازی توسط ائمه جماعات و فعالین مذهبی، ایجاد فضاهای ارتباطی مناسب مجازی بین نمازگزاران و امامان جماعات برای ختم و تفسیر قرآن، نشست های پرسش و پاسخ، مسابقات دینی و ... ارتباط مردم با روحانیون بدون شکل گیری اجتماعات در حیاط مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی جهت پاسخگویی به سوالات شرعی بخشی از این راهکارها بود.

 

شایان ذکر است، این نشست به منظور لزوم تقویت هویت انقلابی شهرستان گچساران و اولویت های برنامه ریزی فرهنگی در سال جاری، همچنین هماهنگی و هم فکری نهادهای دینی و تبلیغی شهرستان پیرامون عملیات فرهنگی در ماه مبارک رمضان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: گچساران روحانیون امام جمعه ماه رمضان تبلیغات اسلامی مساجد ماه مبارک رمضان دینی و مذهبی امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۶۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مردم شهر یاسوج امروز در سالروز شهادت ششمین خورشید پرفروغ سپهر امامت و ولایت امام صادق (علیه السلام) از مصلی تا میدان هفتم این شهر عزاداری کردند. مردم مومن و ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد دیشب و امروز در شهرها و روستاها با اجتماع در مساجد، حسینیه ها، تکایا و اماکن مذهبی در غم از دست دادن آن امام همام پس از مرثیه سرایی و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و نیز شنیدن سخنرانی واعظان و علمای مذهبی اشک ماتم و عزا ریختند. در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد با نصب پارچه نوشته‌ های سیاه رنگ بر سر درب منازل، مغازه‌ ها و مکان‌ های عمومی عشق، ارادت و دلدادگی خود را نسبت به ششمین امام شیعیان نشان دادند.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نماینده آیت الله سیستانی در ترکیه؛ تأکید بر وحدت و گفت و گوی دینی و نقش مثبت رهبران مذهبی / آینده شیعیان ترکیه، روشن است
  • کارشناس مذهبی تلویزیون: دانشجویان معترض امریکا پیروان امام صادق هستند | فیلم
  • کارکرد انتقادی فیلم‌های مستند کمرنگ شده است
  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • ۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه
  • ساخت سریال‌های جدید «الف ویژه» در دستور کار تلویزیون
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر