Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول در این بازدید محمد رضوانی فر، از بخش‌های مختلف پالایشگاه روغن سازی ایرانول شامل واحد‌های عملیاتی، مخازن و بلندینگ، ظروف‌سازی و پروژه فیلتر‌ها بازدید و در جریان روند فعالیت‌های واحد‌های مختلف قرار گرفت.

همچنین وی با حضور در سالن کنفرانس این پالایشگاه از نزدیک در جریان راه‌اندازی سامانه هوشمند تجاری (BI) قرار گرفت و از این سامانه رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه این بازدید رزاقی سرپرست شرکت نفت ایرانول توضیحاتی در مورد ظرفیت و میزان تولید و همچنین برنامه‌های فروش به ایشان ارائه نمود.

گفتنی است؛ رضوانی‌فر در این بازدید با اهدای شاخ گل به کارگران ایرانول از زحمات آن‌ها همزمان با ایام روز جهانی کار و کارگر تقدیر و تشکر کرد و افطار را میهمان کارگران و مدیران این شرکت بود. بیشتر بخوانید: تصاویری به مناسبت روز جهانی کارگر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ایرانول روز کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۶۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق گفت: همزمان با هفته کار و کارگر، از کارگران نمونه هر بخش به صورت غیر منتظره با حضور خانواده‌هایشان، تجلیل شد و به آنها یک روز مرخصی داده شد تا روز کارگر را در کنار خانواده خود بگذرانند.

وی، افزود: برای رفاه حال کارگران در معاونت منابع انسانی برنامه‌های متعددی داریم تا بتوانیم مسائل کارگری را بهبود ببخشیم.
حمیدیان بیان کرد: خیلی از درخواست‌ها و دغدغه‌های کارگران را در اجرای این برنامه‌ها لحاظ کرده ایم که برخی انجام شده و برخی در دست اقدام است.
وی، گفت‌: علاوه بر این با برنامه‌های سرمایه گذاری توسعه‌ای، برای آینده این صنعت و این مجموعه در تلاش هستیم که این هم در زمینه رفاه حال کارگران موثر و مهم خواهد بود.
در آیین تجلیل از کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق، امام جمعه بافق، فرماندار، بخشدار، رییس شورای شهر، دادستان و رییس دادگستری، رئیس اداره کار و همچنین مسئولان شرکت سنگ آهن مرکزی حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق
  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز کارگر» را تبریک گفت
  • دو هزار کارگر ساختمانی در میاندوآب بیمه ندارند
  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • ۳۰۰ نفر به سهیمه بیمه کارگران کردستانی اختصاص یافت
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • پیام تبریک روز کارگر ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز