Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره تبلیغات گچساران گفت: شورای هیات مذهبی شهرستان با برنامه ریزی و تعامل اقدام به ایجاد اتحاد در بین هیئت ها و سازمان نماید.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت الاسلام هادی خادمی ظهر امروز در نشست با اعضای شورای هیات مذهبی گچساران با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و حضور هیات مذهبی گچساران در فعالیت‌های مقابله با کرونا و کمک های مومنانه، گفت: امیدواریم بین اعضای شورای هیئات مذهبی و مسوولان  هیئت‌های مذهبی گچساران همکاری بیش تری را شاهد باشیم تا به اهداف سازمان تبلیغات اسلامی نائل شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران با تاکید براینکه  در سالجاری برنامه ای در قالب کمیته‌های شورای فرهنگی هیات مذهبی تهیه شود،افزود: با توجه به نقش مهم هیات دینی و مذهبی در برپایی محافل دینی، ارتقای سطح کیفی و تقویت جاذبه های مذهبی می‌تواند یک بستر مناسب برای منویات مقام معظم رهبری باشد.

وی با پیگیری گزارش عملکرد شورای هیئات مذهبی در دوره های گذشته، خواستار پیگیری راهکارهای افزایش اتحاد و همدلی هرچه بیشتر این شورا و سایر هیات مذهبی و سایر تشکل های دینی شد‌.

خادمی ضمن بررسی و رصد جمع آوری کمک های مردمی در رزمایش مواسات ؛ تحرک عظیم مردم در مبارزه با کرونا و عوارض ناشی از آن را در نشانه ایمان؛ تقوا و حضور زیر پرچم اهل بیت علیهم السلام دانست.

وی یکی از آفات اصلی این گونه حرکات را گرفتار شدن در دام ریا و خودنمایی دانست،که با توکل به خدا و مبارزه با نفس قابل پیشگیری است.

خادمی با اشاره به نقش هیئت ها در جامعه تصریح کرد: شورای هیات مذهبی  شهرستان با برنامه ریزی  و تعامل اقدام به ایجاد اتحاد در بین هیئت ها و سازمان  نماید.

در ادامه  رئیس شورای هیات مذهبی گچساران نیز با گزارش عملکرد شورا در این مدت در این جلسه ابراز داشت: با کمک و همکاری یکدیگر انشاءالله بتوانیم تعامل خوبی با اداره تبلیغات اسلامی گچساران داشته باشیم و گام های خوبی در عرصه فرهنگی برداریم.

کاظمپوربا تقدیر از هیئت‌های مذهبی گفت:  تقدیر و تشکر استاندار به عنوان بالاترین مقام اجرایی استان در جلسه فرمانداری نشان داد که فعالیت‌های هیئت‌ها از سوی مسوولان رصد می‌شود و هئیت‌ها ثابت کردند که پای کار هستند.

وی گفت: بنا داریم از همه ظرفیت‌ها استفاده نماییم و بر همین اساس از چند چهره شاخص به عنوان مشاور استفاده خواهیم کرد.

به گزارش فارس،در این دیدار اعضای شورای هیئات مذهبی با ارائه راه کارهای پیشرفت کاری هیئات، موانع و مشکلات پیش روی را متذکر شدند.

انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاري فارس گچساران تبليغات هيات مذهبي شورای هیات مذهبی مذهبی گچساران هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۷۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید

نخستین جلسه هیات مدیره استقلال ایران بعد از خرید ۸۵ درصد سهام این باشگاه توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس ،  با حضور علی عسگری مدیرعامل این هلدینگ  برگزار  شد‌.

به گزارش تابناک ورزشی؛ صبح امروز شاهد اولین ملاقات رسمی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مالکان جدید این باشگاه بودیم. این نشست در محل دفتر هلدینگ خلیج فارس برگزار شد. 

در این جلسه، مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده، سه عضو فعلی هیئت مدیره استقلال، به همراه علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه، حضور داشتند. طرفین در این دیدار پیرامون مسائل مختلف باشگاه، از جمله برنامه‌های آینده، چالش‌های پیش رو و چشم‌انداز استقلال در فصل‌های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

غیبت علی آقامحمدی، چهره نامدار سیاسی و ورزشی، در این نشست از نکات قابل توجه بود. با وجود مطرح شدن حضور وی در هیئت مدیره استقلال در ماه‌های گذشته، او تاکنون در هیچ‌یک از جلسات این هیئت حضور پیدا نکرده است.

احتمالا در آینده نزدیک، دو عضو جدید به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند تا ترکیب نهایی این هیئت به پنج نفر کامل گردد. عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس،دراین جلسه بر تعهد مجموعه تحت مدیریت خود به حمایت از استقلال و پیشبرد اهداف این باشگاه تأکید کرد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد را شامل می‌شود
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • حمایت ساواک از حسینیه ارشاد؟!
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • پسکوف: روسیه پیروز جنگ است
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد