Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@00:15:30 GMT

سقوط خودرو به دره ۳ کشته بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۷۱۹۵

سقوط خودرو به دره ۳ کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ۱۰:۳۳ روز جاری عوامل انتظامی در پی تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، اعلام کردند که یک دستگاه خودرو سواری در انتهای یک دره سقوط کرده است. در همین راستا دو ایستگاه به محل حادثه واقع در انتهای بزرگراه شهید خرازی- ابتدای جاده وردیج اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یک دستگاه خودرو سواری پرشیا با سه نفر سرنشین به دلایل نامشخصی از مسیر خارج شده و به عمق ۱۵۰ متری دره مجاور جاده سقوط کرده بود، گفت: آتش‌نشانان با تعبیه کارگاه و با استفاده از طناب‌های مخصوص به خودروی کاملاً متلاشی شده رسیدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: آتش نشانان پس از جست و جوی اطراف با پیکر دو مرد حدوداً ۳۰ ساله و خانمی حدوداً ۲۵ ساله مواجه شدند که با توجه به فاصله دو پیکر از خودرو مشخص بود که در مسیر سقوط به بیرون پرتاب شده بودند.

ملکی ادامه داد: پس از معاینات لازم مشخص شد که متأسفانه هر سه نفر جان خود را از دست داده‌اند. این افراد با برانکاردهای مخصوص به سطح جاده منتقل شدند و محل به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

به گفته وی، عملیات ساعت ۱۲:۵۶ با گذشت بیش از دو ساعت به پایان رسیده است.

ملکی در پایان اظهار کرد: این حادثه حتماً باید از سوی کارشناسان مورد بررسی قرار گیرد، اما این موضوع که افراد از خودرو به بیرون پرتاب می‌شوند می‌تواند ناشی از این باشد که از کمربندهای ایمنی استفاده نکرده باشند. حتی در سفرهای کوتاه درون شهری توصیه می‌کنیم که از کمربند ایمنی استفاده شود.

کد خبر 4913785

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف شهر تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی قوه قضاییه شیوع کرونا ماه مبارك رمضان شبکه شاد سیدابراهیم رئیسی شهر تهران آموزش مکمل ترافیک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه‌ای روستایی در شمال این کشور، به کشته شدن تمام ۹ سرنشین آن منجر شد.

براساس بیانیه‌ای که ارتش کلمبیا منتشر کرده است، بالگرد MI-۱۷ ساخت روسیه در مسیر تحویل تجهیزات به سربازان در منطقه «سانتا روسا دل سور» واقع در بخش بولیوار در ساحل کارائیب، دچار سانحه شد و سقوط کرد.

این منطقه به‌تازگی صحنه درگیری سازمان چریکی ارتش آزادی‌بخش ملی و باند قاچاق مواد مخدر موسوم به «قبیله خلیج» بوده است. این باند یکی از سازمان‌های تبهکاری قدرتمند در کلمبیا محسوب می‌شود و گفته می‌شود که حدود ۶ هزار نیروی مسلح در اختیار دارد.

به گفته ارتش کلمبیا، این بالگرد در حال انجام عملیات معمول، ناگهان ارتباط خود را با پایگاه از دست داد و در نتیجه عملیات امدادونجات آغاز شد. علت این سانحه هنوز مشخص نشده است. ارتش آن را حادثه توصیف کرده است هرچند برخی مظنون به مشکلی فنی هستند.

کد خبر 6092768

دیگر خبرها

  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • ◄ افزایش چند برابری جرائم رانندگی؛ تامین ایمنی یا کسب درآمد؟
  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند
  • ببینید | فاجعه وسط جاده؛ فرونشست و سقوط یک کامیون مملو از شن و ماسه!
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • دوربین‌ های جدید راهنمایی رانندگی، داخل خودرو شما را می‌بینند (+عکس)
  • ۱۰ برابر کشور‌های پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو