Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون درمان وزارت بهداشت گفت: در دو ماه گذشته ۱۱۰۰ تخت بیمارستانی و ۴۲۵ تخت آی سی یو، ۹۰۰ دستگاه تنفسی تهاجمی و غیرتهاجمی و ۴۵ دستگاه سی تی اسکن برای کرونا در کشور ایجاد شد. تاریخ انتشار: 15:58 - 11 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۷۰۲۳

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، قاسم جان بابایی در نشست معاون اول رییس جمهور و معاونین و مدیران ارشد وزارت بهداشت، اظهار داشت: یکی از افتخارات ما، نیروی انسانی حوزه سلامت است و تا کنون هیچ داروی قطعی برای کووید ۱۹ شناسایی و ساخته نشده است، اما کادر درمانی، مراقبت صحیحی از بیماران داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    وی افزود: در کمیته علمی ستاد ملی کرونا، پروتکل‌های متعددی برای بیماران مختلف از جمله اطفال، بیماران خاص و صعب العلاج و ... تهیه و تدوین شد و خوشبختانه از کشور‌هایی بودیم که دستخوش دستورالعمل‌های خارج از کشور قرار نگرفتیم.  در همین زمینه: آخرین آمار مبتلایان به کرونا تا ۱۱ اردیبهشت ماه معاون درمان وزارت بهداشت یادآور شد: در دو ماه گذشته با اینکه اعتبارات جدیدی در وزارت بهداشت دریافت نکردیم، اما بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان امکانات تشخیصی در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور تقسیم شد تا بتوانیم شرایط کرونا را مدیریت کنیم.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا کرونا وزارت بهداشت وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۷۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان ایلام گفت: طی شبانه‌روز گذشته، گاز مونوکسید کربن باعث مسمومیت هفت نفر در این استان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محسن ویسی امروز _شنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم به علت بارش باران‌های متوالی و خنک شدن هوا، مجدد به استفاده از وسایل گرمایشی رو آورده‌اند به همین دلیل این موضوع باعث افزایش ناگهانی آمار مسمومیت با گاز CO شده است.

وی افزود: طی شبانه‌روز گذشته هفت نفر به این علت با اورژانس تماس گرفته یا به مراکز درمانی مراجعه داشتند.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان ایلام اضافه کرد: از گاز CO به عنوان قاتل خاموش یاد می‌شود و آمار کشندگی آن بسیار بالا است.

ویسی گفت: این گاز بدون رنگ و بو است و تشخیص آن تنها با دستگاه‌های هشدار دهنده ممکن است؛ بنابراین باید در این مورد مراقبت بیشتری داشته باشند.

کد خبر 750829

دیگر خبرها

  • کمک ۱۲۴۰ میلیارد تومان به بیماران خاص و صعب العلاج در استان تهران
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور وجود دارد
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور داریم
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • طی ۲۱۱ روز جنگ، چند فلسطینی در غزه شهید یا زخمی شدند؟
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی