Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:44:45 GMT

مشکلات معدن اندریان باید در کوتاه‌ترین زمان حل شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۷۴۸۳

مشکلات معدن اندریان باید در کوتاه‌ترین زمان حل شود

ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان شرقی با بیان این‌که مشکلات معدن اندریان باید در کوتاه ترین زمان حل شود، گفت: بدون توجه به خواسته‌های مردم و شرکت استخراج کننده و اهتمام جدی مسئولان حل این مشکل ممکن نبوده و خوشبختانه همه این عوامل را کنار هم داریم.

احمد موقری در جلسه حل مشکلات معدن اندریان با اشاره به این‌که در تمام کشور های دنیا شرکت‌های استخراج کننده معادن اقدام به سرمایه گذاری اجتماعی می‌کنند، اظهار کرد: شرکت‌های معدن طلای آستارقان و اندریان باید بخشی از درآمد حاصله شرکت را به عمران و آبادی منطقه و برای کمک به کارهای عام المنفعه که از درخواست‌های به‌حق مردم منطقه است، اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان مرکز استان نیز در این خصوص تأکید کرد: بحث سرمایه گذاری در استان و رعایت استانداردهای زیست محیطی که ارتباط مستقیم با سلامت جامعه و محیط دارد، اهمیت خاصی داشته و از همان ابتدا مورد توجه ویژه رئیس کل دادگستری استان بوده است.

بابک محبوب علیلو با ابراز تاسف از وضعیت پیش آمده در مورد معدن اندریان، ادامه داد: مصوبات خوبی در شورای تامین استان و شورای تأمین شهرستان ورزقان در سال گذشته اتخاذ شده بود که اگر اجرا می‌شد، امروز شاهد این مشکلات نبودیم.

وی با اشاره به تغییرات مثبت شرکت معدن اندریان، از مسئولان تصمیم گیرنده خواست تا تمام ابعاد قضیه به لحاظ عملیاتی، زیست محیطی و حمایت از سرمایه گذاری در تصمیم گیری‌ها لحاظ شود.

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل آذربایجان شرقی، جلسه حل مشکلات معدن اندریان با حضور سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان، دادستان مرکز استان، فرماندار شهرستان ورزقان، معاونان نیروی انتظامی استان، مدیر عامل شرکت معدن طلای اندریان، نماینده اداره صنعت و معدن و تجارت استان و سایر اعضا در دادگستری استان برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی معدن طلا مشكلات زيست محيطي مشکلات معدن اندریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۷۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی، دادستان عمومی و انقلاب تهران صبح امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور در دادسرای ناحیه ۳۸، ضمن دیدار با قضات و کارکنان، از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه و نحوه رسیدگی به پرونده‌های قضائی قرار گرفت و توصیه‌ها و تذکرات لازم را خطاب به کارکنان و مسئولان دادسرا ارائه کرد.

وی در بازدید از بخش‌های مختلف دادسرا بر تکریم مراجعان و تسریع توأم با دقت در رسیدگی‌های قضائی تأکید کرد.

صالحی در دیدار و گفت‌وگو با قضات و کارکنان اداری، بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل‌های بایگانی تأکید کرد.

دادستان تهران همچنین به درخواست‌ها و مشکلات قضات و کارکنان دادسرا، رسیدگی و توصیه کرد: همکاران قضائی و اداری با حفظ روحیه جهادی، همه تلاش خود را در جهت تسریع در رسیدگی‌ها و تکریم مراجعان به کار گیرند.

دادستان تهران در دیدار چهره به چهره با مراجعان دادسرا، ضمن استماع اظهارات و مطالبات مردم، دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

علی صالحی در این بازدید ضمن ابلاغ سلام و قدردانی ریاست قوه قضائیه به همکاران قضائی و اداری، به تعدادی از نیروهای دادسرای ناحیه ۳۸ تهران که شعب محل خدمتشان بر اساس شاخص‌های برنامه عملیاتی دادسرا عملکرد بهتری داشتند؛ لوح تقدیر اعطا کرد.

کد خبر 6097431

دیگر خبرها

  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است
  • لزوم جمع آوری پایانه قدیم شرق در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه