Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@08:26:58 GMT

جلوگیری از ورود افراد فاقد ماسک به مترو از شنبه

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۸۰۹۳

جلوگیری از ورود افراد فاقد ماسک به مترو از شنبه

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از عرضه ماسک با قیمت مصوب در ۲۵ ایستگاه منتخب متروی تهران و حومه خبر داد.

به گزارش ایسنا، فرنوش نوبخت با اشاره به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اجباری شدن استفاده از ماسک در مترو افزود: شرکت بهره برداری مترودر همین راستا از روز شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۹۹ در مرحله اول در ۲۵ ایستگاه منتخب که جمعیت بیش از ۵۰۰ هزار نفر در آن تردد می کند اقدام به عرضه ماسک با قیمت مصوب می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد این کار با محوریت وزارت صمت، شهرداری تهران و معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران و با همکاری اتاق اصناف تهران و اتحادیه پوشاک تهران در ایستگاه های تهران(صادقیه)، کرج، گلشهر، امام خمینی(ره)،شهرری، پانزده خرداد، تئاتر شهر، میدان آزادی،بیمه، آزادگان، میدان محمدیه، شادمان، سعدی، فرهنگسرا، فردوسی، خیام، پایانه جنوب، جوانمرد قصاب، میدان انقلاب اسلامی، حسن آباد، شهدای هفتم تیر، شهید نواب صفوی، دروازه دولت، میدان شهدا و سبلان اجرا می شود.

نوبخت گفت: در این طرح سعی شده تا ماسک با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار گیرد تا این طرح با موفقیت اجرایی شود.

بنا براعلام روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه از ورود افراد فاقد ماسک جلوگیری بعمل خواهد آمد خاطرنشان کرد: تمامی شهروندانی که قصد استفاده از مترو را دارند باید ماسک داشته باشند و این طرح به منظور حفظ سلامتی افرادی که قصد دارند از سامانه‌های حمل و نقل عمومی دورن شهری استفاده کنند، تصویب شده و نیازمند یاری شهروندان و مسافران برای اجرای هرچه بهتر این طرح هستیم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ماسک مترو شرکت بهره برداری مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۸۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از حفر و بهره برداری از ۱۳ حلقه چاه آب جدید در سطح حوزه امور آب و فاضلاب کرج طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: با ورود چاه‌های جدید الحفر به مدار بهره برداری، میزان ۲۵۸ لیتر بر ثانیه به چرخه تولید آب در محدوده فوق افزوده شده است.

وی گفت: با توجه به آغاز فصل گرم سال و افزایش میزان مصرف آب در استان، تمهیدات لازم جهت مدیریت تقاضا اندیشیده شده و پرسنل شرکت آبفا به صورت شبانه روزی درصدد ارائه خدمات بهینه به مشترکان هستند.

کد خبر 6092170

دیگر خبرها

  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • آخرین وضعیت ورود واگن های جدید مترو به کشور
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور
  • سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/ وزیر کشور: «زمان می برد اما می رسند»
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/برای ورود واگن‌ها عقب ماندگی نداریم
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود