Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های صهیونیستی گزارش کردند که رژیم صهیونیستی با دادن اطلاعات به آلمان، به این کشور کمک کرده است تا حزب الله را سازمان تروریستی اعلام کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وبگاه خبری شبکه «المیادین»،‌ امروز (پنجشنبه)، به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش کرد که این رژیم با دادن اطلاعات به آلمان به این کشور کمک کرده است تا حزب الله را سازمانی تروریستی اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط، وزارت کشور آلمان امروز در بیانیه‌ای حزب‌الله را بعنوان یک سازمان تروریستی معرفی کرد و گفت فعالیت‌های آن را در خاک این کشور اروپایی ممنوع کرده است (جزئیات بیشتر).

دقایقی پس از آنکه آلمان، حزب الله را سازمانی تروریستی اعلام کرد، «اسرائیل کاتص» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در توئیتی از تروریستی اعلام‌شدن جنبش مقاومت «حزب‌الله» لبنان در آلمان استقبال کرد (جزئیات بیشتر).

وزارت خارجه سعودی نیز از اقدام آلمان در تروریستی خواندن حزب‌الله لبنان استقبال کرد و از دیگر کشورها نیز خواست تصمیمی مشابه بگیرند.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: رسانه های صهیونیستی اطلاعات حزب الله تروریستی آلمان تروریستی اعلام حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۸۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان امروز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در حملات جدید خود علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در نقاط مرزی برای نخستین بار از موشک‌های الماس استفاده کرده است.

حزب الله لبنان اعلام کرده که روز گذشته در حمله به مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در نقاط مرزی و همچنین هدف قرار دادن تجمع گردان ۵۱ تیپ گولانی در شهرک المناره از این نوع موشک‌ها استفاده کرده است.

حزب الله لبنان در همین رابطه تصاویر ویدئویی جدیدی نیز منتشر کرده است که بیانگر آغاز استفاده از از موشک‌های نوع الماس در نبرد کنونی مقاومت علیه رژیم صهیونیستی است.

بنابراین گزارش، موشک‌های الماس از موشک‌های هدایت شونده محسوب می‌شوند که می‌توانند با عبور از سامانه‌های دفاعی ارتش رژیم صهیونیستی، نقاط ضعف آنها را مورد اصابت قرار دهند.

کد خبر 6091136 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • دستاوردسازی خیالی اسرائیل درباره رامین یکتاپرست ؛ کسی که یک فاحشه‌خانه را در آلمان اداره می‌کرد | یکتاپرست وابسته به سپاه بود؟
  • شرط یحیی السنوار برای توافق با اسرائیل؛ رسانه صهیونیستی فاش کرد
  • خبر جدید رسانه‌های صهیونیستی درباره تصمیم نتانیاهو برای حمله به رفح
  • احتمال صدور مخفیانه حکم بازداشت مقامات اسرائیل
  • حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم