Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانگیر شاهمرادی روز پنجشنبه در نشست ستاد استانی کرونا البرز که با حضور معاون وزیربهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، افزود: استان البرز ازنظر دارویی جز استان های توانمند و فرا استانی است که نقش اساسی در تامین نیازهای  دارویی  کشور  دارد.

وی ادامه داد: اکنون ظرفیت خوبی برای صادرات داریم که باید حوزه وزارت بهداشت مدنظر قراردهد چرا که واحدهای تولیدی شناسایی کردیم که امکاناتی برای تولید مواد آرایشی و بهداشتی  با تغییر خط تولید دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهمرادی تاکید کرد: اکنون یک واحد تولیدی لباس جین درالبرز خط تولید خود را برای تولید لباس های ضدعفونی تغییر داده است.

وی خاطرنشان کرد: تمام ذخایر استراتژیک برای مقابله با بیماری کرونا را داریم و در بحث پلاسمای درمانی نیز ظرفیت خوبی در البرز ایجاد شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز نیز  گفت: البرز موقعیت ویژه ای دارد به گونه ای که روزانه ۳۰۰ هزار نفر بین تهران و کرج در تردد هستند.

نورمحمد فردی افزود: با این اوصاف روند نزولی آمار رابه دلیل رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بهداشت فردی طی می کنیم .

وی خاطرنشان کرد: درابتدای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ۷۱ محورارتباطی درالبرز شناسایی و ۳۷ محورآن مسدود شد.

فردی گفت: ۳۴ محورارتباطی باقی مانده درسه شیفیت با هزار نفر نیرو روند کنترلی تردد را برعهده گرفتند.

وی افزود: واحدهای صنفی بهترین همراهی را در اجرای طرح های مقابله با بیماری شیوع کرونا داشتند و امروزباید به موضوع بخشیدن بیمه کارگری توجه ویژه ای داشت.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز نیز گفت: جمعیت بالایی را امروز دراستان البرز شاهد هستیم که باید تدابیر پیشگیرانه ای داشت.

یوسف مولایی افزود: درطرح اولیه سپاه البرز ۸۰۰ محله را برای توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی مدنظر قرار داد و با همراهی نمایندگان بهداشت ،معتمدان محلی و امامان جماعت اقدامات موثری در ۴۰۰ محله دراین زمینه رخ داد.

وی ادامه داد: اکنون روزانه اقدامات موثری در تولید ماسک داریم و درطرح رزمایش مومنانه با همکاری هیات های مذهبی ، کمیته امداد، بهزیستی و امام جمعه کرج توانستیم دراین زمینه نیز موثر عمل کنیم .

مولایی اظهارداشت: اکنون ۵۰ هزار بسته شامل اقلام مورد نیاز نیازمندان توزیع شده که در نیمه ماه رمضان نیز اقدامات دیگری انجام خواهد شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان البرز بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان البرز بهداشت و سلامت ویروس کرونا استان البرز بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۸۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا

ایسنا/گیلان سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از پلمب ۲ تالار پذیرایی متخلف به علت عدم رعایت قوانین مربوطه خبر داد.

سرهنگ جعفر عدلی‌مژدهی امروز، هشتم‌ اردیبهشت‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس در راستای پیشگیری از وقوع جرائم، اظهار کرد: پلیس با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحدهای صنفی، درصدد کاهش جرائم است.

وی با بیان اینکه با هدف ساماندهی و تحقق برنامه‌های پیشگیرانه در تالارهای پذیرایی، طرح کنترل و نظارت بر این اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی طی چهار روز گذشته در شهرستان صومعه‌سرا به مرحله اجرا درآمد، افزود: در این مدت شش تالار مورد بازدید قرار گرفت.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با اعلام اینکه در این راستا برای یک واحد اخطار پلمب صادر، به سه واحد تذکر داده و دو واحد صنفی متخلف نیز به علت عدم رعایت قوانین مربوطه پلمب شد و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری به عمل آمد، تصریح کرد: متصدیان واحدهای صنفی متخلف با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا