Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه پویش «امید و همدلی» جلوه های بی نظیری از ایثار و فداکاری مردم استان را به نمایش گذاشت، گفت: این پویش، همه مردم و مسولان با گرایش ها و سلیقه های مختلف سیاسی را در کنار هم قرار داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» بعد از ظهر امروز(۱۱ اردیبهشت) در مراسم رزمایش کمک مومنانه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام، اظهار کرد: صحنه هایی که امروز در اجرای رزمایش کمک مومنانه در استان رقم می خورد، صحنه های دوران هشت سال دفاع مقدس را یادآوری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امروز این  کمک های جمع آوری شده در واقع جلوه های ایثار و فداکاری مردم استان است و  با چه زبانی می توان از این مردم تقدیر کرد  که هر چه در توان داشتند برای مشارکت در این رزمایش تقدیم کردند.

 

امام جمعه ایلام بیان کرد: تلاش ما این بود که در راستای اجرای این طرح، عزت کسانی که شغل خود را به واسطه شیوع کرونا از دست داده و آسیب دیده اند حفظ شود.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: فردی در استان پول کفن و دفن خود را تبدیل به انگشتر کرده و آن را به پویش امید و همدلی اهدا کرده است، حتی نوجوان خردسال ایلامی عیدی خود را به این پویش اهدا کرده است که نشان دهنده عمق ایثار و فداکاری مردم استان در کمک به هم نوع خود است.

 

وی با بیان اینکه پویش «امید و همدلی» مردمی، مسجد محور و‌ محله محور بوده است، افزود: در این پویش افراد آسیب دیده ناشی از شیوع کرونا در سطح محلات شناسایی شده و امشب این کمک های جمع آوری شده توسط بسیجیان و نیکوکاران بین افراد آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

 

امام جمعه ایلام تصریح کرد: بیش از ۴ هزار نفر در پویش« امید و همدلی»از طریق اهدای کمک های خود مشارکت کردند و این کمک های مردمی جلوه های بی نظیری از ایثار مردم استان را به نمایش گذاشت.

 

حجت الاسلام کریمی تبار خاطرنشان کرد: پویش امید و همدلی، همه مردم و مسولان با گرایش ها و سلیقه های مختلف سیاسی را در کنار هم قرار داد و در این پویش مشارکت کردند تا این کمک ها در سر سفره افراد آسیب دیده قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه رسانه های استان اولین قشری بودند که به این پویش پیوستند و در این امر حسنه مشارکت کردند، خاطرنشان کرد: جا دارد از اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام در راستای تبلیغ و اطلاع رسانی در زمینه پویش امید و همدلی کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه امید و همدلی رزمایش ایلام امید و همدلی مردم استان آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۹۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر| آبروی اسم «ال کلاسیکو» با نمایش فاجعه در آزادی رفت/ پرسپولیس هدیه استقلال را پس فرستاد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. پرسپولیس در روزی که استقلال در خانه تراکتور به تساوی رسید، بهترین فرصت را برای صدرنشینی از دست داد و کماکان در رده دوم باقی ماند تا هدیه رقیب سنتی را پس فرستاده باشد.با نتیجه‌ای که در این بازی به دست آمد پرسپولیس با ۵۳ امتیاز در رده دوم باقی ماند و سپاهان ۴۶ امتیازی شد تا همچنان تیم سوم جدول باشد.

داور: بیژن حیدری

اخطار: فرشاد احمدزاده، برایان دابو و ژوزه مورایس (سرمربی) (سپاهان) ؛ عیسی آل کثیر (پرسپولیس)

اخراج: امید عالیشاه (پرسپولیس) ؛ پائولو سانتوس (مربی) (سپاهان)

گل: --------

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، امید عالیشاه، مهدی ترابی (۷۷- وحید امیری)، اوستون اورونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضاییان، سیاوش یزدانی، فرشاد احمدزاده (۶۴- رضا اسدی)، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو و رضا شکاری (۷۵- علی‌اصغر اعرابی).

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت
  • واکنش نشریۀ 29 ساله به حذف سریال «حشاشین» از شبکۀ نمایش خانگی/ علاقه ایرانیان به داستان حسن صباح تاریخی است؛ نسازی، می‌سازند(+ جلد)
  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| آبروی اسم «ال کلاسیکو» با نمایش فاجعه در آزادی رفت/ پرسپولیس هدیه استقلال را پس فرستاد
  • عکس| فرزاد حسنی و امید حاجیلی در مافیای شبکه نمایش خانگی
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار