Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمشید تقی‌زاده گفت: با پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان و تصویب هیات وزیران،اجاره بهای ۴ هزار و ۳۰۰ مکان ورزشی واگذار شده به بخش خصوصی با توجه به تعطیلی آنان در این مدت بخشوده شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: با پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان و تصویب هیات وزیران،اجاره بهای ۴ هزار و ۳۰۰ مکان ورزشی واگذار شده به بخش خصوصی با توجه به تعطیلی آنان در این مدت بخشوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشید تقی‌زاده که روز پنجشنبه برای افتتاح زمین چمن مصنوعی فوتبال ایوانکی به استان سمنان سفر کرده،گفت: تعطیلی فعالیت‌های ورزشی بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال خسارت به این  بخش در سه ماه گذشته کشور وارد کرده است.

وی افزود : با پیشنهاد این وزارت و تصویب هیات وزیران،اجاره بهای چهار هزار و ۳۰۰ اماکن ورزشی واگذار شده به بخش خصوصی با توجه به تعطیلی آنان در این مدت بخشوده شد.

معاون ورزش و جوانان  با اشاره به برنامه‌های وزارتخانه  برای جبران بخشی از خسارت‌های وارده به این بخش تصریح کرد:  تسهیلات مالی ارزان قیمت در اختیار ۲۸ هزار باشگاه‌دار و فعال ورزشی کشور قرار می‌گیرد.

تقی‌زاده افزود: به ازای فعالیت هر فرد در باشگاه‌های ورزشی ، تسهیلات ارزان قیمت به ارزش ۱۶۰ میلیون ریال در اختیار باشگاه‌داران قرار می‌گیرد که نیمی از آن برای حقوق نیروهای انسانی و نیمی برای اجاره در نظر گرفته شده است.

معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌ها، با اشاره  به افزایش ۷۰۰ درصدی بودجه وزارت ورزش و جوانان در دولت تدبیر و امیدخاطر نشان کرد:  سیاست کلی این وزارتخانه ارتقا سطح سلامتی ونشاط اجتماعی  در جامعه است که یکی از راهکارها  تحقق این مهم  با ورزش و توسعه زیرساخت‌های ورزشی میسر می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمشید تقی زاده ورزشی واگذار شده به بخش خصوصی ورزش و جوانان اجاره بهای هزار و ۳۰۰ بخشوده شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۹۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن گرجیان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

گرجیان افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کرد.

کد خبر 6092140

دیگر خبرها

  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • کاروانسرای ینگی‌امام به بخش خصوصی واگذار می‌شود