Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@21:57:09 GMT

کارگران مجاهدان تولید هستند

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۹۳۳۲

کارگران مجاهدان تولید هستند

سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به مناسبت فرارسیدن «روز کارگر» با ارسال پیامی این روز را به کارگران شریف ایران تبریک گفته و آرزو کرده است به برکت دعای دست‌های پینه‌بسته کارگران غیرتمند این مرز و بوم در این ماه ضیافت الهی، همه ایرانیان، بر خوانِ سلامت بشینند.

اخبار شرکت‌ها_ سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به مناسبت فرارسیدن «روز کارگر» با ارسال پیامی این روز را به کارگران شریف ایران -این مجاهدان راه تولید- تبریک گفته و آرزو کرده است به برکت دعای دست‌های پینه‌بسته کارگران غیرتمند این مرز و بوم در این ماه ضیافت الهی، همه ایرانیان، بر خوانِ سلامت بنشینند، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در دوازدهمین روزِ اردیبهشت ماه، به رسم نیکوی هر سال، به احترام و پاسداشت واژگان مقدس کار و‌ کارگر قیام می‌کنیم و می‌ایستیم، تا یادآور ایستادگی، مردانگی و جهاد کارگران شریف و گرانقدر در خاطره‌ ماندگار و تاریخ شریف ایران‌ اسلامی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک‌ گام پس از گرامیداشتِ این روز بزرگ، فریضه‌ای مقدس و مهم به نام تولید قرار دارد، ضرورتی انکارناپذیر که کلیدواژه ثابتِ نام‌گذاری این سال‌ها توسط رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و تعیین‌کننده راهبردهای امروز و فردای کشور است و تولید تنها با کارگر معنا می‌گیرد.

کارگران به حق مجاهدان تولید هستند و به برکت مجاهدت، تلاش و همت آنهاست که تولیدِ ما در گروه خودروسازی سایپا رونق داشته و جهش آن را در سال جدید دست یافتنی‌تر کرده است.

اینجانب با افتخار، دوازدهم اردیبهشت ماه؛ روز پاسداشت مقام کارگر را به همه جهادگران سنگر کار و تولید، به ویژه همکاران گرانقدرم در خطوط تولید گروه خودروسازی سایپا تبریک می‌گویم و امیدوارم به برکت دعای دست‌های پینه‌بسته کارگران غیرتمند این مرز و بوم در این ماه ضیافت الهی، همه ایرانیان، بر خوانِ سلامت، افطار کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کارگران سایپا تولید سلامت گروه خودروسازی سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ احمدی ضمن تبریک فرارسیدن هفته کار و کارگر و سالروز تشکیل بسیج این قشر در این هفته، گفت: فلسفه وجودی هفته کارگر تکریم کارگران به عنوان ستون فقرات کشور و پرداختن به موضوعات مربوط به جامعه کار و تولید است.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان زنجان با اشاره به نقش بی بدیل کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مقابله با تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و جنگ ترکیبی اخیر افزود: کارگران همواره در میدان عمل بودند و با تلاش و ایثار در عرصه‌های تولید نقش آفرینی کرده‌اند.

وی در ادامه به مهمترین برنامه‌های هفته کارگر اشاره کرد و افزود: برگزاری یادواره شهدای کار و تولید استان، دیدار با خانواده شهدای کارگری و معرفی شهدای شاخص استان و کشور، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی کارگران در شهرستان ابهر، میز خدمت کارگری (رفع موانع تولید و مشکلات قشر)، عیادت از بیماران بستری و کارگران آسیب‌دیده در بیمارستان تامین اجتماعی امام حسین (ع) استان، رزمایش شیفت ایثار با هدف توزیع بسته‌های معیشتی و کمک مومنانه، اعزام گروه‌های جهادی سفیران تولید به مدارس و برنامه راهیان پیشرفت توسط خواهران بسیجی قشر برخی از برنامه‌های پیش رو است.

برابر تقویم رسمی کشور از پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه هرسال به عنوان هفته کارگر نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • تلاش کارگران برای تولید در کشور «مجاهدانه» است
  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل