Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@12:07:20 GMT

عملیات «ضد تروریستی» در دانمارک و دستگیری مظنونان

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۹۳۴۷

عملیات «ضد تروریستی» در دانمارک و دستگیری مظنونان

دانمارک ازعملیات نیروهای امنیتی و پلیس خود و حمله به محل استقرار عناصر مرتبط با یک گروه تروریستی و خنثی سازی عملیات آنها خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دانمارک عصر پنجشنبه از حمله هماهنگ پلیس و نیروهای امنیتی این کشور به عناصر مظنون به انجام یک عملیات تروریستی خبر داد.

به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس» نیروهای امنیتی و پلیس «کپنهاگ» پایتخت دانمارک عصر پنجشنبه  یک حمله تروریستی عناصر مظنون به ارتباط با یم گروه افراطی را خنثی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس دانمارک از ارائه جزئیات بیشتر در این خصوص خودداری کرده، اما اعلام کرد که این افراد مظنون به ارتباط با یک گروه تروریستی افراطی بودند. پلیس دانمارک همچنین اعلام کرده که تا ساعتی دیگر در یک نشست خبری جزئیاتی بیشتر از این عملیات را اعلام خواهد کرد.

دانمارک در سال‌های اخیر در چند فقره عملیات، حملات تروریستی را خنثی کرد. در دسامبر (آذر) سال گذشته میلادی، پلیس این کشور بیست نفر را به ظن همکاری با یک گروه افراطگرا دستگیر کرد.

«فلمینگ درجر» رئیس اتاق عملیات سرویس اطلاعات دانمارک در یک کنفرانس خبری گفت، ارزیابی نهادهای امنیتی این است که افراد بازداشت شده انگیزه «ستیزه‌جویی» داشتند. مقام‌های دانمارک و رسانه‌ها به جزئیات بیشتری درباره هویت افراد بازداشت شده در عملیات نیروهای امنیتی این کشور اشاره نکردند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: دانمارک گروه تروریستی نیروهای امنیتی پلیس نیروهای امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۹۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس پایتخت امروز در بازسازی صحنه جرم در جمع خبرنگاران گفت: از شهروندی که فیلم ضرب و شتم مردم در اتوبوس را تهیه کرد تشکر می‌کنم؛ چراکه موجب دستگیری این متهم شد و ما پنج تا ۶ روز بعد از این حادثه هویت متهم را شناسایی کردیم.

وی گفت: این متهم به یکی از استان‌های غربی کشور متواری شد و به یکی از روستاها رفته بود اما همکاران با اشراف اطلاعاتی وی را که به هنگام دستگیری با مأموران درگیر شده بود، دستگیر کردند.

سردار محمدیان تاکید کرد: به این گونه افراد هشدار می‌دهیم که پلیس توان و تجهیزات لازم را دارد و از این صحنه‌ها به سادگی نمی‌گذرد و با هماهنگی دستگاه قضائی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

وی گفت: شخص دادستان تهران هم پیگیر قضیه بود تا زودتر دادگاه این فرد اجرا شود.

سردار محمدیان گفت: این فرد سابقه دار است و همدست دارد اما در آن فیلم تنها بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • حمله پهپادی «نیروهای امنیتی» در زاهدان به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان