Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان با اشاره به بهره برداری از خط تولید البسه بیمارستانی و گان پزشکی در شرکت فولاد خوزستان، گفت: روزانه یک هزار البسه بیمارستانی و گان پزشکی در این شرکت تولید خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز در حاشیه بهره برداری از خط تولید البسه بیمارستانی و گان پزشکی به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا در راستای اجرای مسوولیت های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان در جمع‌ خبرنگاران اظهار کرد: در اوایل بحث بیماری کرونا، فولاد خوزستان دست به کار و در تولید ماسک پیشگام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون نیز با توجه به نیاز استان به لباس های خود مراقبتی کادر بهداشت و درمان بیمارستان، اقدام به راه اندازی خط تولید البسه بیمارستانی کرده است.

او با بیان اینکه فولاد خوزستان در زمینه مبارزه با کرونا ویروس نقش بسیار مهمی را ایفا کرده است، گفت: از امروز کارخانه فولاد خوزستان با راه اندازی این خط تولید، روزانه یک هزار البسه بیمارستانی و گان پزشکی تولید می کند.

استاندار خوزستان افزود: فولاد خوزستان در بحث تولید ماسک، تولید البسه پزشکی، تامین بسته های معیشتی برای نیازمندان و کمک به دانشگاه های علوم پزشکی استان اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

شریعتی بیان کرد: سپاه حضرت ولی عصر(عج) نیز نقش محوری در تامین و توزیع این وسایل بر عهده گرفته است و در این زمینه از آن ها ‌نیز نهایت تشکر را دارم.

نماینده عالی دولت در خوزستان تصریح کرد: این اقدامات بیانگر آن است که تا آخر در کنار پزشکان و پرستارانی که در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارند، هستیم‌ و از آن ها پشتیبانی خواهیم‌ کرد.

او با تاکید بر اینکه مردم باید فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و به توصیه ها و پروتکل های بهداشتی درمانی توجه ویژه داشته باشند، اضافه کرد: در بین برخی از مردم‌ توجه به این نکات کمتر شده است‌ و نوع رفتار آن ها مانند گذشته نیست و این مساله جای نگرانی دارد، لذا به مردم توصیه می‌کنیم تا به این نکات و توصیه های بهداشتی توجه کنند و همراهی داشته باشند تا کادر بهداشت فرسوده نشود.

استاندار خوزستان با اشاره به افزایش تعداد آزمایشگاه های استان در بحث تشخیص کرونا گفت: به دلیل افزایش تعداد آزمایشگاه ها، بیماریابی در خوزستان بیشتر شده ‌و از این رو امکان شناسایی بیماران در استان افزایش یافته است.

شریعتی بیان کرد: هر چه بتوانیم بیماران بیشتری را شناسایی و از جامعه جدا کنیم، قطعا می توانیم در کنترل بیماری بهتر عمل کنیم. در حال حاضر علی رغم افزایش تعداد بیماران در استان، اوضاع تحت کنترل است و تعداد بیماران بدحال افزایش چندانی پیدا نکرده است.

شریعتی در پایان افزود: فعلا شیب ابتلا به کرونا در خوزستان‌ کند است و نیازی به اعمال محدودیت ها و مداخلات بیشتر نیست اما هر زمان صلاح باشد سریعا وارد عمل‌ خواهیم شد.

بهره برداری از کارگاه تولیدی البسه محافظتی فولاد خوزستان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان استانداری خوزستان برنا خوزستان کرونا ویروس پزشکان و پرستاران بیماران بدحال فولاد خوزستان تولید البسه خط تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۹۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، عبدالامیر نیرومند بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده میزان جوجه‌ریزی و تولید گوشت مرغ در خوزستان جهش قابل توجهی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشته است.

وی اظهارکرد: در همین راستا و به منظور حمایت از مرغداران، از هفته جاری خرید گوشت مرغ مازاد بر بازار مصرف با ۲ کشتارگاه مورد تایید پشتیبانی امور دام آغاز شده است.

نیرومند اظهارامیدواری کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته این موضوع تا زمان مناسب توسط شرکت پشتیبانی امور دام تداوم یابد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان هدف از این خرید را انجماد برای پشتیبانی متناسب با شرایط بازار و قیمت مرغ اعلام کرد.

از ۶۰۰ واحد مرغداری خوزستان، بیش از ۵۰ واحد وارد مرحله جوجه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • یک سوم افراد جامعه ابتلا به مشکلات بی‌اختیاری ادرار را تجربه می‌کنند
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • موفقیت‌های فولاد اکسین با دستان کارگران گره خورده است / امانت فولاد اکسین را به دست آیندگان برسانیم
  • کاگران فولاد اکسین در ابتدای سال شعار "جهش تولید" را محقق کردند / شروع طوفانی اکسین در سال ۱۴۰۳ آغاز مسیر موفقیت است
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • جابه‌جایی روزانه ۶۱ هزار تن گندم در خوزستان