Web Analytics Made Easy - Statcounter

دتمار هامان معتقد است سبک بازی ورنر مناسب لیورپول نیست.

طرفداری - دتمار هامان، هافبک سابق لیورپول اعتقاد دارد تیمو ورنر گزینه مناسبی برای قرمزها نیست.

تیم ورنر آماده امضای قرارداد با لیورپول است، به شرطی که این تیم بند خرید 52 میلیون پوندی مهاجم لایپزیش را فعال کند اما لیورپول قصد ندارد تا قبل از منقضی شدن این بند برای ورنر اقدامی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اسکای، دتمار هامان که 7 سال برای لیورپول بازی کرده و 8 قهرمانی با این تیم در کارنامه دارد در برنامه The Football Show درباره پیوستن هامان به لیورپول ابراز نگرانی کرد:

من درباره این قضیه مطمئن نیستم، امروز روزنامه‌ها می‌نویسند ورنر نمی‌خواهد به بایرن مونیخ برود. او همیشه علاقه خود به یورگن کلوپ و لیورپول را نشان داده است. اما لیورپول نیز احتمالا سه مهاجم برتر دنیای فوتبال را در اختیار دارد. اگر شما بخواهید در کناره‌های زمین برای لیورپول بازی کنید، حتی با وجود آنکه مدافعان کناری نیز دوست دارند اورلپ کنند، محمد صلاح و سادیو مانه نیز حضور دارند که بازیکنان بسیار ماهر و تکنیکی هستند و ورنر چنین بازیکنی نیست. بزرگترین مهارت ورنر سرعتش است و وقتی بازی‌های لیورپول حتی در آنفیلد را می‌بینم، آنها در مقابل بسیاری از تیم‌ها برتری دارند و حریف عقب می‌کشد. اگر شما به ورنر فضا ندهید، او چندان تاثیرگذار نخواهد بود. اگر به آمار گلزنی او برای لایپزیش نگاه کنید، این فصل فوق‌العاده بوده است اما لایپزیش بر اساس ضدحمله بازی می‌کند و تمایل چندانی به حفظ توپ ندارد. من فکر نمی‌کنم ورنر از مهارت لازم برای بازی در کناره‌ها، مثل مانه و صلاح برخوردار باشد.

هامان در ادامه صحبت‌ها خود درباره وضعیت ورنر و لیورپول گفت:

حالا اگر به پست روبرتو فیرمینو نگاه کند، با توجه به سبک بازی لیورپول، به یک بازیکن مثل تدی شرینگهام یعنی فیرمینو برای هماهنگی بین بازیکنان نیاز است. فیرمینو بازیکنی نیست که خیلی به سمت پشت مدافعان فرار کند. او دوست دارد به صلاح و مانه نزدیک شود و آنها را وارد جریان بازی کند پس من نمی‌دانم ورنر باید کجا بازی کند. من فکر نمی‌کنم ورنر یک وینگر باشد و به نظرم برای پست مهاجم مرکزی بهترین گزینه است اما نمی‌دانم دقیقا باید کجا بازی کند. از طرف دیگر، اگر سال آینده جام ملت‌های آفریقا برگزار شود، مانه و صلاح شاید تا شش هفته در آن مسابقات بازی کنند و لیورپول باید این موضوع را نیز مد نظر داشته باشد. من مطمئن هستم بازیکنان دیگری وجود دارند که می‌توانند بیشتر از ورنر به لیورپول کمک کنند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دتمار هامان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرام سونس: محمد صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که به عمرم دیده‌ام

به اعتقاد سونس، محمد صلاح در پایان فصل از لیورپول جدا خواهد شد.

طرفداری | اسطوره باشگاه لیورپول از رفتار محمد صلاح در مقابل یورگن کلوپ سرمربی قرمزها به شدت انتقاد کرده و او را بازیکنی کاملا خودخواه به حساب آورده است.

در جریان تساوی 2-2 لیورپول مقابل وست‌هم در تاریخ 22 آوریل 2024، محمد صلاح، ستاره مصری این تیم، در اقدامی عجیب، پس از ورود به زمین به عنوان بازیکن تعویضی، با یورگن کلوپ، سرمربی تیم، درگیری لفظی پیدا کرد. این اتفاق واکنش‌های گسترده‌ای را در رسانه‌ها و بین هواداران به دنبال داشت. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که صلاح در حالی که به زمین می‌رفت، از دست دادن با کلوپ و در آغوش گرفتن او خودداری می‌کند و در ادامه، مشاجره‌ای کوتاه بین این دو نفر در کنار زمین رخ می‌دهد.

انتقاد اسطوره لیورپول از محمد صلاح

گرام سونس، اسطوره لیورپول، در واکنش به این اتفاق، از صلاح به شدت انتقاد کرده است. او در مصاحبه‌ای با "ویلیام هیل" گفت:

من معتقدم محمد صلاح از لیورپول جدا خواهد شد. او بازیکن فوق‌العاده‌ای برای لیورپول بوده، اما اگر به لیگ حرفه‌ای عربستان برود، تبدیل به بزرگترین ستاره آن منطقه خواهد شد. بدون شک او نظر بسیار مثبتی نسبت به خودش دارد و از اینکه در بازی مقابل وست‌هم در ترکیب اصلی قرار نگرفته، عصبانی بود. من فکر می‌کنم واکنش او به یورگن کلوپ به دلیل تعویض دیرهنگام او بود.

محمد صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که تا به حال و به عمرم دیده‌ام. حتی قبل از آن بازی، هر وقت کلوپ او را تعویض می‌کند، هرگز از این موضوع راضی نبود. این چیزی است که البته شما از بازیکنان خوب خود انتظار دارید؛ اگر آنها دو گل هم در زمین زده باشند دوست ندارند که تعویض بشوند و می‌خواهند گل سوم را هم بزنند. زمانی که سادیو مانه هم در تیم بود، آنها همیشه با هم مشکل داشتند.

البته همانطور که گفتم او بازیکن باکیفیتی در سطح جهانی است. گل‌های او بارها لیورپول را به بازی برگردانده و نتایج را تغییر داده است. او تاثیر بالایی روی کیفیت لیورپول داشته و گل‌های خوبی هم مقابل تیم‌های بزرگ مثل منچسترسیتی در پنج سال گذشته زده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!
  • قرمز‌ها دل نگران خروج ستاره‌ها در دوران «پسا کلوپ»؛ آیا محمد صلاح و فان دایک از لیورپول می‌روند؟
  • گرام سونس: محمد صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که به عمرم دیده‌ام
  • شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!
  • افشاگری از درگیری جنجالی صلاح و کلوپ؛ دلت می‌خواد برگردی روی نیمکت؟
  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • تیمو ورنر باقی بازی‌های فصل جاری را از دست داد
  • عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!
  • ستاره کره‌ای تاتنهام در راه عربستان؟
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان