Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@16:13:59 GMT

خسارت ۳۲۰ میلیارد ریالی سیل به شهرستان تایباد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۰۶۷۲

خسارت ۳۲۰ میلیارد ریالی سیل به شهرستان تایباد

مهرداد کریم زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: خوشبختانه بارندگی‌های بسیار خوبی در سال جاری شاهد بودیم به نحوی که مخازن آبی شهرستان هم اکنون در وضعیت مناسبی قرار دارند، با این حال متأسفانه بارش‌های سال جاری در بخش‌های مختلف خسارتی به بار آورده است.

‌معاون پشتیبانی و هماهنگی امور اقتصادی فرمانداری تایباد در خصوص خسارت وارده سیلاب‌های سال ۹۹، ابراز کرد: بیشترین خسارت به مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال به بخش کشاورزی شهرستان وارد شده است، به طوری که ۱۴۵ هکتار از ۶۳ هزار هکتار گستره باغی و زراعی شهرستان دچار خسارت شده است، همچنین به باغ‌های آبی و دیم شهرستان تایباد نیز ۳۰ تا ۱۰۰ درصد خسارت وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریم زاده اظهار کرد: به جز حوزه کشاورزی، بخش راهداری شهرستان تایباد نیز متحمل خسارت ۱۰ میلیارد ریالی در برخی محورهای شهرستان شده است. همچنین ۱۰ میلیارد ریال خسارت به بخش مسکونی عمدتاً روستایی شهرستان تایباد وارد شده که در حال پیگیری هستیم.

معاون پشتیبانی و هماهنگی امور اقتصادی فرمانداری تایباد بیان کرد: حوزه آبریز شهرستان تایباد وسعت زیادی داشته و بخشی از سیلاب شهرستان باخرز در مسیر حرکت خود به سمت هریرود، وارد حوزه آبریز شهرستان تایباد می‌شود.

وی ادامه داد: همه ساله حجم وسیعی از حاصلخیزترین خاک شهرستان و آب در بارندگی‌های رگباری در قالب سیلاب از این حوزه بزرگ آبریز از مرز خارج می‌شود، لذا در قالب طرح مدیریت منابع آبی و خاکی تایباد که در حال مطالعه و بررسی و مورد تاکید فرماندار شهرستان نیز است، به دنبال جلوگیری از خسارت به بخش‌های مختلف و استفاده بهینه از این منابع ارزشمند هستیم.

کد خبر 4913734

منبع: مهر

کلیدواژه: تایباد سیلاب خسارت بارندگی ویروس کرونا ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز ایلام شیوع کرونا قزوین کمک به نیازمندان شهرکرد بیرجند مواسات جهش تولید گرگان ستاد مقابله با کرونا شهرستان تایباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۰۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان

به گزارش همشهری آنلاین، سرپرست شیلات شهرستان چابهار گفت: انفجار گاز اکسیژن جوشکاری باعث آتش سوزی لنج صیادی در اسکله هفت تیر شهرستان چابهار شد.

سعیدی، در تشریح جزئیات این حادثه افزود: ظهر امروز حوالی ساعت ۱۵ بر اثر تعمیرات و جوشکاری لنج صیادی و انفجار گاز اکسیژن در شهرستان چابهار یک لنج صیادی کاملا طعمه حریق شد.

کد خبر 848180 منبع: ایرنا برچسب‌ها آتش‌ سوزی خبر مهم بندر چابهار

دیگر خبرها

  • کشاورزان مکلف به نظارت بر استخرهای کشاورزی
  • خسارت ۸۳ میلیارد تومانی سیل به سازه‌های آبخیزداری زیرکوه
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله