Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاکبان‌ها از معدود کارگرانی هستند که نه‌تنها با شیوع ویروس کرونا کار آنان متوقف نشد بلکه حجم کار آنان نیز افزایش پیدا کرد. ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، روز جهانی کارگر بهانه‌ای شد تا به‌سراغ پاکبان‌های شهرداری کاشان برویم؛ افرادی که در اوج شیوع ویروس کرونا برای تنظیف شهر جان خود را به خطر انداختند و در پیشگیری از شیوع این ویروس عزم خود را جزم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لزوم توجه هرچه بیشتر به این قشر از کارگران توسط مسئولان مربوطه هرچه بیشتر احساس می‌شود و بر همین اساس لازم است با توجه هرچه بیشتر به آنان تمام تلاش خود را برای حل مشکلات آنان به‌کار بگیرند تا از مشکلات آنان کاسته شود.

یکی از پاکبان‌های شهرداری کاشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم ضمن عرض تشکر به‌واسطه رسیدگی مسئولان به این قشر از کارگران اظهار داشت: شایسته بود با شیوع ویروس کرونا بیشتر و بهتر به این قشر رسیدگی می‌شد؛ اکثر کارگران با شیوع ویروس کرونا در خانه بودند اما حجم کاری پاکبان‌ها و مخاطرات کاری آنان بیشتر شد.

کردستان|روزی برای کارگران؛ تجلیل از سال‌ها تلاش نقش‌آفرینان عرصه اقتصادیانتظار داشتیم 9 دلار حقوق سال 57 به کارگران‌ تعلق بگیرداستاندار گیلان: ارتقای سطح معیشت کارگران تنها از عهده دولت برنمی‌آید

وی با بیان اینکه شایسته است مسئولان بیشتر از زمان فعلی برای پاکبان‌ها وقت و هزینه کنند، افزود: نمونه‌ای از ایثار و ازخودگذشتگی در ایام شیوع ویروس کرونا توسط پاکبان‌ها جلوه‌گر شده است و این موضوع نشان می‌دهد که ما برای تمامی شهروندان خود ارزش قائل هستیم و امید است مسئولان با توجه روزافزون نیز بر رفع مشکلات ما اهتمام ورزند.

یکی دیگر از پاکبان‌های شهرداری کاشان ضمن انتقاد از پاره کردن کیسه‌های زباله توسط افراد جمع‌آوری‌کننده ضایعات اظهار داشت: با این کار زحمات ما و همکارانمان بیشتر می‌شود و شهر و پاکبان‌ها بیشتر در معرض خطر قرار می‌گیرند که باید برای این مهم کاری کرد.

وی با ابراز اینکه "از مسئولان برای ساماندهی این افراد عاجزانه درخواست همکاری داریم"، اضافه کرد: به‌لطف خدا و همت مسئولان اقلام بهداشتی توسط مسئولان در اختیار من و همکارانم گذاشته شد و از این موضوع کمال تشکر را داریم و امید است با همتی مضاعف سایر دغدغه‌ها را با اهتمام و توجه هرچه بیشتر رفع کنند.

محمدرضا خالدی نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم ضمن اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: تمامی اقلام بهداشتی نظیر ماسک، دستکش، محلول ضدعفونی‌کننده علاوه بر پاکبان‌ها برای خانواده‌های آنان نیز تهیه شد و اختصاص پیدا کرد و شکر خدا با رعایت پاکبان‌ها مورد خاصی وجود نداشت.

معاون خدمات شهری شهرداری کاشان راجع به اقدامات صورت‌گرفته برای حفظ سلامتی پاکبان‌ها خاطرنشان کرد: تمامی پاکبان‌ها به‌صورت دوره‌ای توسط پزشک مورد بررسی قرار گرفتند و اقدامات پیشگیرانه نیز برای تمامی آنان صورت پذیرفت.

گزارش از مرتضی نجف‌زاده و روح‌الله بیابانی

انتهای پیام/801/ش+

R7760/P/S6,1369/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شیوع ویروس کرونا شهرداری کاشان هرچه بیشتر پاکبان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۱۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از کارگران شهرستان ورامین با حضور مسئولان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ با حضور جمعی از مسئولان شهرستان ورامین در منطقه صنعتی خیرآباد علاوه بر پیگیریِ مشکلات چند واحد تولیدی از کارگران هم با اهدا گل تقدیر شد.منطقه‌ صنعتی خیرآباد که حدود ۷۰۰ واحد صنفی و صنعتی در آن فعال هستند قرار است با مصوبه دولت به شهرک صنعتیِ خصوصی تبدیل شود.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران شهرستان ورامین با حضور مسئولان
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مشکلات کارخانه
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مسائل کارخانه
  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به اتهام توهین به مسئولان + ویدئو
  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به خاطر توهین به مسئولان
  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • اینجا دست‎‌ها، دانش و ایثار را روایت می‌کند