Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@03:05:49 GMT

رکورددار دو ۱۰۰متر ایران تمرین حرفه‌ای نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۰۵۲۰

رکورددار دو ۱۰۰متر ایران تمرین حرفه‌ای نمی‌کند

قهرمان دو و میدانی آسیا اعلام کرد برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمرین حرفه‌ای انجام نمی‌دهد.

به گزارش "ورزش سه"، حسن تفتیان در گفت‌وگوی تصویری با شبکه ورزش با اشاره به بهبود بیماری احسان حدادی اظهار کرد: خبر بیماری آقای حدادی تمام جامعه ورزش را شوکه کرد، اما خدا را شکر ایشان و پدر محترم‌شان بهبود پیدا کردند و در سلامتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: شیوع کرونا یک بحران جهانی است و کل دنیا را فلج کرده و مشکلات زیادی را به وجود آورده که تعویق المپیک نشان از اهمیت و جدی بودن موضوع بیماری کرونا دارد. ما هم مثل بیشتر ورزشکاران و بیشتر قهرمانان جهان و المپیک این روزها در خانه تمرین می‌کنیم و هدف و موضوعی که برای ما اهمیت دارد، حفظ سلامتی و پس از آن، انجام کارهای روزمره و رسیدن به شغل و حرفه‌مان است.

 

رکورددار دو ۱۰۰متر ایران تصریح کرد: این روزها بیشتر در خانه تمرین می‌کنم و فرصتی پیش آمد تا بیشتر در کنار خانواده باشم و از این موضوع بسیار خوشحال هستم. 

 

تفتیان با اشاره به شرایط تمرینی‌اش عنوان کرد: با وجود امکانات محدود، تمریناتم را در خانه انجام می‌دهم تا از سطح آمادگی فاصله زیادی نگیرم تا ان‌شاالله با بازگشت اوضاع به شرایط عادی بتوانم تمرینات بهتر و حرفه‌ای‌تر را دنبال کنم.

دو و میدانی حسن تفتیان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دو و میدانی حسن تفتیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین فشرده شاگردان عبدی زیر بارش باران و رنگین کمان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی تیم ملی فوتبال جوانان زیر ۲۰ سال ایران همچنان در شهرستان کرج زیر نظر کادر فنی در حال پیگیری است.

شاگردان حسین عبدی در تمرینات فشرده صبح و عصر خود کارهای تاکتیکی مدنظر کادر فنی را انجام می دهند تا هرچه بیشتر با دیدگاه های مربیان رده ملی خود آشنا شوند.

تمرین عصر امروز ملی پوشان جوان کشورمان در حالی پیگیری شد که بارندگی باران باعث نشاط و شادابی هرچه بیشتر آنها شد.

با پایان بارندگی در شهر کرج رنگین کمان زیبایی در آسمان پدید آمد که نگاه حاضران تمرین را به خود جلب کرد.

شایان ذکر است اردوی تیم ملی جوانان کشورمان تا ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد و پس از آن ارزیابی های مربیان این تیم طبق برنامه کاملا مدون از پیش تعیین شده در مسیر کشف و استعداد و استفاده از جوانان ایران در مستطیل سبز ادامه دارد.

کد خبر 6095886

دیگر خبرها

  • مسی و رونالدو تحمل هم را ندارند، رونالدو بیشتر!‏
  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!
  • جبلی: مسعود اسکویی مصداق بارز نشاط و سرزندگی بود
  • پنجمی حسن تفتیان در تور جهانی امارات
  • شهرداری تهران هیچ قصدی برای باشگاه‌داری ندارد
  • شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد
  • عددی بی‌سابقه برای الهلال در لیگ حرفه‌ای
  • تمرین فشرده شاگردان عبدی زیر بارش باران و رنگین کمان
  • یامگا با چشم بانداژ و لب خندان در تمرین امروز استقلال
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود