Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@19:32:18 GMT

روایت مردم شهری که برای رفع مشکل کمبود ماسک بسیج شدند+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۱۴۶۴

روایت مردم شهری که برای رفع مشکل کمبود ماسک بسیج شدند+فیلم

‍‍‍‍‍‍

شهردار شهر طالخونچه گفت: در شهر طالخونچه حدوداً 85 خانواده در حال دوخت روزانه 9 هزار ماسک و سرپوش بیمارستانی هستند و 30 نفر بسته‌بندی این ماسک‌ها را بر عهده‌دارند و اگر به این خانواده‌ها پارچه بیشتری برسد، ظرفیت تولید به روزانه 15 هزار ماسک خواهد رسید.

سید محمد اطیابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مبارکه اظهار داشت: بعد از اعلام بیماری کرونا در کشور، شهرداری طالخونچه به‌صورت خودجوش شروع به سم‌پاشی و گندزدایی کرد و بعد از آن بسیجیان موکب شهدای طالخونچه و نیروهای مردمی به کمک آمدند تا این بیماری را شکست دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار شهر طالخونچه ادامه داد: از زمانی که دستور رسید در مبادی وردی شهر غربالگری انجام شود، شهرداری طالخونچه با کمک نیروی‌های انتظامی و هلال‌احمر این مبادی را غربالگری کردند.

وی با اشاره به آمار مبتلایان بیماری کرونا در شهر طالخونچه، افزود: با اقدامات بهداشتی که در شهر طالخونچه صورت گرفت، از ابتدای شروع بیماری کرونا در ایران تاکنون ۲ نفر در شهر طالخونچه به این بیماری مبتلا شدند که این ۲ مورد بهبود پیداکرده‌اند.

اطیابی با اشاره به تولید ماسک و سرپوش‌های بیمارستانی در کارگاه‌ها و خانواده‌های شهر، گفت: هنگامی‌که کمبود ماسک در کشور جدی شد، مردم شهر طالخونچه برخی به‌صورت خودجوش و برخی به‌صورت مزددوخت در حال دوخت این ماسک‌ها و سرپوش‌های بیمارستانی هستند.

شهردار شهر طالخونچه در پایان، خاطرنشان‌کرد: در شهر طالخونچه حدوداً ۸۵ خانواده در حال دوخت روزانه ۹ هزار ماسک و سرپوش بیمارستانی هستند و ۳۰ نفر بسته‌بندی این ماسک‌ها را بر عهده‌دارند و اگر به این خانواده‌ها پارچه بیشتری برسد، ظرفیت تولید به روزانه ۱۵ هزار ماسک خواهد رسید.

 

انتهای پیام/۶۳۱۱۰/ج۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: خانواده شهر طالخونچه غربالگری کرونا اطیابی شهر طالخونچه هزار ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۱۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد

                                                                      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ عبدالصاحب نادری در حاشیه بازدید از معابر درون و برون‌شهری و روستاهای حاشیه شهر ایلام و سایر نقاط شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه باتوجه‌ به تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت‌گرفته توسط دستگاه‌های متولی در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در سطح شهرستان وجود ندارد.   وی در ادامه با اشاره به اینکه باتوجه به حجم بارش‌ها شاهد آب‌گرفتگی مختصر در برخی معابر شهری هستیم، عنوان کرد: از شهروندان و همشهریان فهیم شهرستان تقاضا داریم تا کاهش میزان بارش‌ها از تردد‌های غیرضروری در محور‌های درون و برون‌شهری اجتناب کنند.

دیگر خبرها

  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • عادت‌های رایج که مغزتان را نابود می‌کند
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • استرس زیاد و کمبود خواب، وزن را افزایش می‌دهد
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • بسیج تمامی امکانات برای رفع آبگرفتگی‌ها در دزفول