Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@20:37:18 GMT

تکميل مجتمع فرهنگي هنري رامسر نيازمند اعتبار است

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۲۹۷۴

تکميل مجتمع فرهنگي هنري رامسر نيازمند اعتبار است

خبرگزاری آریا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران ، روند تکمیل مجتمع فرهنگی رامسر با جذب اعتبار و تخصیص لازم عملیاتی می شود.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان رامسر، عباس زارع مدیر این اداره کل درباره روند ساخت پروژه مجتمع فرهنگی رامسر گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به عنوان دستگاه بهره بردار از مجتمع فرهنگی بوده و اداره کل راه و شهرسازی به عنوان دستگاه مجری مسئولیت ساخت مجتمع فرهنگی هنری را داراست و بعد از اتمام کار برای بهره برداری در اختیار این اداره قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

           
وی افزود: با عنایت به استقرار این پروژه در باغ 33 هکتاری رامسر و عدم اجازه ساخت و ساز در باغ از سوی سازمان میراث فرهنگی به مدت 15 سال، علت اصلی عدم پیشرفت فیزیکی و فرسودگی بنای شده است، پس از رایزنی‌های استاندار با مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی موافقت ادامه پیشرفت بنای مذکور در سال گذشته اخذ و مجوزهای لازم صادر شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران تصریح کرد: مسکوت ماندن چندین ساله پروژه موجب فرسودگی بنا شد و این تأخیر، مقاوم سازی ساختمان را برای اتمام کار مجتمع می‌طلبید.        
وی افزود: در همین راستا، طبق توضیحات ارائه شده، اداره کل راه و شهرسازی در مرحله انتخاب پیمانکار جهت طراحی و انجام مقاوم سازی بنای فوق الذکر است.         
وی با اشاره به اینکه پروژه مذکور در سال 98 مبلغ 400 میلیون ریال از منابع استانی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دو میلیارد و 750 میلیون ریال در کمیته برنامه ریزی شهرستان اعتبار مصوب داشت، گفت: 30 میلیون تومان از این اعتبارات، تخصیص یافت و اعتبارات در چهار ماه اول سال 98 مصوب شده بودند.   
زارع گفت: با رایزنی‌هایی که با سازمان مدیریت و برنامه ریزی و راه و شهرسازی انجام شد، مقرر شد، 120 میلیون تومان بودجه این اداره کل از شهرهای دیگر کاسته و به انجام امور پروژه رامسر تخصیص داده شود.         
زارع تصریح کرد: در حال حاضر گام اول آغاز پروژه، مقاوم سازی مجتمع مدنظر است و پس از آن تکمیل بنا از سر گرفته خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تکمیل مجتمع فرهنگی هنری رامسر نیازمند اعتبار مجتمع فرهنگی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۲۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت اثر تاریخی در جواهرده رامسر در فهرست آثار ملی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، به کوشش‌ علاقمندان میراث نیاکان منطقه و پیگیری‌های سازمان مردم نهاد انجمن دوستداران میراث فرهنگی سخت سر شهرستان رامسر  و انجام مراحل اداری توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رامسر، اولین اثر ارزشمند فرهنگی، تاریخی و مذهبی جواهرده در فهرست آثار ملی قرار گرفت.

"مسجد سکینه آباجی" واقع در ضلع جنوب غربی میدان تاریخی ییلاق جواهرده، در مرداد سال ۱۴۰۲ در فهرست آثار ملی، ثبت نهایی شد و در آذر ماه، از سوی وزیر محترم میراث فرهنگی به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شد. و تابلوی ثبتی آن نیز در روز‌های آینده نصب خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • ثبت اثر تاریخی در جواهرده رامسر در فهرست آثار ملی کشور
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است