Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب‌الله خجسته‌پور روز جمعه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: آموزش و تربیت صحیح آینده‌سازان مملکت نکته مهمی است که این راهبرد مهم در سایه مدرسه و معلمان زحمت‌کش محقق می‌شود.

وی ادامه داد: معلمان برای تربیت دانش آموزان منتقد و مطالبه گر برای افزایش نقش و جامعه پذیری این افراد در آینده تلاش کنند.

وی بیان کرد: تقویت روحیه خلاقانه و مبتکرانه در دانش‌آموزان نکته مهمی است و معلمان باید برای تقویت چنین روحیه‌ای در دانش‌آموزان بیش از پیش تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خجسته‌پور یادآور شد: تلاشگران تعلیم و تربیت در زمان شیوع کرونا با وجود تعطیلی مدارس اجازه ندادند آموزش تعطیل شود و در این دوره از زمان خوش درخشیدند.

وی تصریح کرد: امسال هفته گرامیداشت معلم تحت شعاع کرونا است و تمام برنامه‌های گرامیداشت و تجلیل از معلمان در این هفته به شیوه نوین و ویدیو کنفرانسی برگزار می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با تاکید بر اینکه نتیجه زحمات معلمان پیشرفت جامعه است، خاطرنشان کرد: همه معلمان نمونه هستند و در هفته معلم از ۵۲ معلم نمونه و خلاق به نمایندگی از تمام زحمتکشان عرصه آموزش تجلیل و تقدیر می‌شود.

دوازدهم اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری که در سال ۱۳۵۸ به دست گروهک منحرف فرقان به شهادت رسید، به عنوان روز معلم و از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه هفته معلم نامگذاری شده است.

۵۲ معلم نمونه استان به مناسبت روز معلم به صورت ویدئوکنفرانس تجلیل می‌شوند که از مجموع ۵۲ معلم نمونه انتخاب شده در استان سمنان ۲۸ معلم نمونه به صورت منطقه‌ای، ۱۲ معلم به صورت استانی و ۱۲ معلم ویژه انتخاب شدند.

برچسب‌ها مدارس سمنان معلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس سمنان معلم مدارس سمنان معلم معلم نمونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۳۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل مسئولان از مقام شامخ معلم در کلاسهای درس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان صبح امروز با حضور در دبیرستانهای پسرانه و دخترانه مزین به نام شهید مطهری در یاسوج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره فیلسوف عالیقدر استاد شهید مرتضی مطهری گفت: این استاد فرزانه پاره تن امام بود و آثار متعدد. ایشان مورد تایید بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بود.

جلال رحیمی، در جمع دانش آموزان دبیرستانهای وابسته به موسسه عالی شهید مطهری,، ضمن تبریک روز معلم گفت: معلمان معماران آینده و افسران مقابله با جهل و نادانی درجامعه هستند.

رحیمی با بیان اینکه منشا هر تحولی در جامعه معلمان هستند گفت: هفته معلم فرصت مناسبی است تا آحاد جامعه قدردان معلمان باشند.

وی با تبریک فرا رسیدن روز دختر به دانش آموزان دبیرستان دخترانه معارف شهید مطهری یاسوج گفت: دختر از نعمتهای ارزشمند الهی است که در ساختار نظام اسلامی در عرصه های مختلف. نقش موثر و تاثیرگذاری دارند 

همچنین فرماندار بویراحمد نیز با حضور در دبستان فرزانگان یاسوج در فضایی صمیمی با معلمان دیدار و گفتگو کرد.

 شهرام مهدوی مطلق با تبریک هفته معلم ، شهید مطهری را نماد تمامی شهدا و اسوه و الگوی همه معلمان هم در جبهه علمی و هم در جبهه عملی دانست و بیان کرد: معلمان با الگو قراردادن شهید مطهری می‌توانند به‌خوبی به رسالت خود عمل کنند.

وی خطاب به معلمان و دانش آموزان نبز گفت : آثار شهید مطهری آثار بسیار رزشمندی هستند که مطالعه آنها بسیار مفید خواهد بود.

در آین آیین فرماندار بویراحمد با اهدء شاخه گل از معلمان این دبستان تجلیل کرد.

دیگر خبرها

  • تجلیل مسئولان از مقام شامخ معلم در کلاسهای درس
  • ۴۳ هزار معلم آموزش دانش‌آموزان استان کرمان را به‌عهده دارند
  • تجلیل از معلمان نمونه و بازنشسته
  • تجلیل از ۷۴ نفر از معلمان نمونه اسفراین
  • معرفی ۳۰ معلم نمونه ادارات شهرستان و مناطق سمنان
  • ۳۰ معلم نمونه استان سمنان تقدیر می‌شوند
  • معلمان چهارمحال‌وبختیاری در جمع معلمان نمونه کشور
  • تجلیل از ۱۶ معلم ماندگار در استان یزد
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند