Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت آپارتمان های ۸ ساله در تهران، «طلا» خود را برای بهترین ماه مهیا می‌کند، رعایت اصل سه‌جانبه‌گرایی راهکار عبور از موانع کار، ۶۶۵ هزار و ۳۹۵ نفر مشمول دریافت بیمه بیکاری برخی از اخبار اقتصادی امروز شبستان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، مهمترین اخبار اقتصادی امروز جمعه ۱۲ اردیبهشت ماه شبستان به شرح زیر است:

قیمت آپارتمان های ۸ ساله در تهران

براساس مشاهدات میدانی در مناطق مختلف تهران با توجه  به  امکانات اطراف منزل و موقعیت آن  قیمت‌های مختلفی را می‌بینیم در این گزارش سعی کردیم  از هر منطقه ۲۲ گانه تهران یک مورد  قیمت مسکن را با عمر بنای متوسط ۸ سال و متراژ متوسط ۸۰ متر گردآوری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قیمت‌ها بر حسب مترمربع و به تومان بوده و تقریبی است، چراکه قیمت مسکن در تهران با توجه به نوع ساختمان، امکانات، خیابان و یا نظر مالک تغییر می‌کند.

لیست قیمت واحد مسکونی در مناطق مختلف تهران به شرح زیر است:

  منطقه  آدرس  متراژ پارکینگ قیمت هر متر مربع (تومان ) تعداد اتاق  امکانات مسکن 1 حصار بوعلی، خیابان فربین 135  دارد 33.333.000 3

لابی ،انباری ، آسانسور ، 

2 سعادت آباد، خیابان علامه  103 دارد 35.767.000 2 انباری و آسانسور ،نورگیر  3 ونک، آرارات 97 دارد 31.667.000 2 بالکن ، انبای ، سرایدار  4 مهران ، فرعی عراقی  93 دارد 22.000.000 2 انباری و بالکن ،آسانسور، ، نگهبان  5 شهران ، خیابان طوقانی  92 دارد 21.196.000 1 بالکن ، انباری، آسانسور،پاسیو 6 نجات الهی، میدان ولیعصر  80 دارد 18.500.000 2 بالکن ، انباری و آسانسور  7 گپرگان ، خیابان سرباز  62 دارد 11.613.000 2 بالکن ، انباری و آسانسور  8 دردشت، میدان حلال احمر  84  دارد 17.798.000 2. بالکن ، انباری و آسانسور  9 استاد معین ، میدان دکتر هوشیار  80 دارد 12.500.000 1 انباری ، نگهبان 10 بریانک، خیابان مهدوی  61 دارد 8.660.000 1 بالکن ، انباری و آسانسور  11 فروزش ، امیر بهادر  66 دارد 15.741.000 2 انباری 12 بهارستان ، خیابان ایران  75 دارد 16.667.000 2 بالکن ، انباری و آسانسور  13 نیروی هوایی ، خیابان 8 نیروی هوایی  80 دارد 16.231.000 2 انباری و آسانسور  14 چهارصددستگاه، میدان شکوفه 75 دارد 13.745.000 2 انباری و آسانسور  15 مظاهری، شوش  82 ندارد 12.500.000 2 نزدیک ایستگاه مترو نبرد 16 نازی آباد، بر خیابان اصلی  71 دارد 15.294.000 2 انباری و آسانسور  17 آذری ، خیابان قدرت پاکی  80 دارد 8.100.000 2 انباری و آسانسور  18 یافت آباد، بازار مبل  68 دارد 11.176.000 2 کف سرامیک ، پکیج رادیاتور  19 خانی آباد، شهرک بوستان  74 دارد 11.500.000 2 گاز رومیز ، کف سرامیک  20 شهرری ، ظهیر آباد 85 دارد 3.800.000 2 بالکن ، انباری و آسانسور  21 شهرک دریا، تهرانسر غربی 70 دارد 12.921.000 1 بالکن ، انباری و آسانسور  22 زیبا دشت، کوچه حسن زاده 75 دارد 8.667.000 2 نورگیر ،بالکن ، انباری و آسانسور      «طلا» خود را برای بهترین ماه مهیا می‌کند     فلز زرد همواره تمایل دارد تا از قِبل محرک‌های اقتصادی گسترده منفعت ببرد زیرا اغلب از آن به عنوان سپری برابر تورم و کاهش ارزش پول یاد می‌شود. «دیوید مگر» مدیر واحد تجارت فلزات در شرکت High Ridge Futures، در این خصوص گفت: طلا پیش از این اکثر خبرهای خوب و حمایتی را دریافت کرده و به اعتقاد من این موضوع ممکن است اندکی باعث عقب نشینی و ثبات موقت آن شود. احتمالا در کوتاه مدت افزایش قیمت چشمگیری را شاهد نخواهیم بود.

قیمت لحظه‌ای هر اونس طلا روز گذشته با افت ۰.۵ درصدی به ۱۷۰۳.۴۹ دلار رسید. در بازار معاملات آتی آمریکا نیز قیمت هر اونس طلا با ۰.۲ درصد رشد به ۱۷۱۷.۲۰ دلار افزایش پیدا کرد. طلا در ماه جاری بیش از ۸درصد افزایش قیمت داشته است.

داده‌های منتشر شده توسط اداره کار آمریکا حاکی از آن بود که هفته گذشته میلیون‌ها آمریکایی دیگر برای استفاده از مزایا و کمک هزینه بیکاری ثبت نام کرده‌اند و این بدان معنا است که تعدیل نیروی کار به صنایعی بسط پیدا کرده است که در ابتدا به طور مستقیم تحت تاثیر تعطیلی کسب و کارها و اختلالات ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا، قرار نداشتند.

مِگر ادامه داد: احتمالا متقاضایان کمک هزینه بیکاری به طور مشخص یکی از غم انگیزترین شاخص‌های اقتصادی محسوب می‌شوند؛ شاخصی که عمق تاثیر ویروس کرونا را بر ما پدیدار می‌کند و فکر نمی‌کنم پس از آغاز بازگشایی کسب و کارها، این ارقام به سرعت معکوس شوند.

فدرال رزرو روز چهارشنبه نرخ بهره را نزدیک صفر نگه داشت و متعهد شد که برای کمک به اقتصاد آسیب دیده آمریکا، برنامه های اضطراری خود را گسترش دهد. نرخ‌های پایین بهره، هزینه‌فرصت نگهداری طلا را کاهش می‌دهد و در نتیجه فلز زرد در جریان آشفتگی‌های اقتصادی سرمایه‌ای امن به شمار می‌رود.

 

رعایت اصل سه‌جانبه‌گرایی راهکار عبور از موانع کار

«غلامحسین شافعی»، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در یادداشتی به مناسب روز جهانی کارگر ‌نوشت: روز جهانی کارگر بهانه‌ای است برای پاسداشت از مقام تلاشگرانی که در خط مقدم تولید ایستاده‌اند. استواری آن‌ها در این شرایط سخت که امواج گوناگون اقتصادی و غیراقتصادی به سوی تولید هجوم آورده است، بیش از گذشته ستودنی است.

کارفرمایان و سرمایه‌گذاران به خوبی می‌دانند که نیروی کار مهمترین سرمایه آن‌ها در جهت پیشبرد امور است، از این رو کارفرما بیش از هر شخص دیگری، قدر کارگر را می‌شناسد و مقام آن را محترم می‌داند. کارفرمایانی که با سرمایه‌های خود وارد عرصه تولید می‌شوند و کارگرانی که توان و همت خود را به عنوان سرمایه به میان می‌آورند، ‌جملگی یک مسیر را دنبال می‌کنند و تنها نقش‌ها متفاوت است.

به عنوان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران اذعان می‌کنم که با این تعریف، فاصله و مرزی میان کارگر و کارفرما وجود ندارد زیرا هر دو به سوی یک هدف در عرصه اقتصاد گام برمی‌دارند. از این رو، فعالیت‌های خود و همکارانم در پارلمان بخش‌خصوصی در راستای حمایت از هر دو قشر استوار شده است.

رایزنی‌ها، جلسات، نامه‌نگاری‌ها و تلاش‌هایی که همگی در راستای بهبود محیط کسب و کار انجام می‌شود، برای حمایت از اقتصاد ملی و تولید ملی صورت می‌گیرد. همان میدانی که کارگر و کارفرما هر دو در آن فعالیت می‌کنند و همچون یک کشتی بزرگ همه ذی‌نفعان را در خود جای داده است.

در روزهایی که سایه کرونا بر سایه تحریم افزوده شده و هر دو بر سر اقتصاد ایران سنگینی می‌کنند، اتحاد و همت همه‌جانبه گروه‌های فعال در میدان کسب‌و کار ضرورت بیشتری پیدا کرده است. همه ذی‌نفعان باید هدف اصلی را بدون پرداختن به اختلافات و نیروهای بازدارنده، دنبال کنند تا برآیند مثبتی برای گردش چرخ اقتصاد ایجاد شود.

برای تحقق "جهش تولید" مطابق رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی، نیاز به تلاشی مضاعت برای از میان برداشتن موانع، احساس می‌شود چرا که در ماه‌های اخیر «کرونا» به عنوان سومین چالش بزرگ از راه رسیده و کسب‌وکارها را به چالشی سخت‌تر از قبل گرفتار ساخته است. پیش از این، دو مانع دیگر یعنی «فضای نامساعد کسب‌وکار» و «تحریم‌های ظالمانه» سد راه فعالیت‌های اقتصادی قرار گرفته بود و اقتصادگردانان برای عبور از این دست‌اندازها دشواری‌های زیادی را متحمل می‌شوند.

 

۶۶۵ هزار و ۳۹۵ نفر مشمول دریافت بیمه بیکاری

«مسعود بابایی» شب گذشته (پنجشنبه 12 اردیبهشت) در بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیما به ارائه توضیحاتی درباره نحوه دریافت بیمه بیکاری پرداخت و با اشاره به ثبت نام بیش از ۷۹۰ هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری گفت: تا این لحظه ۷۹۶ هزار و ۲۵۶ نفر در سایت وزارت کار برای دریافت و بهره مندی از بیمه بیکاری ثبت نام کرده اند که حدود ۶۶۵ هزار و ۳۹۵ نفر از این تعداد مشمول شناخته شده اند.

 

مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار با بیان اینکه آن دسته از افرادی که از کار بیکار می‌شوند از روز شروع بیکاری ۳۰ روز زمان دارند تا در سامانه تعریف شده وزارت کار ثبت نام کنند درباره کارگرانی که مشمول دریافت بیمه بیکاری می شوند، گفت:  هر کارگری که تنها یک ماه حق بیمه پرداخت کرده و سپس بیکار شده باشد می‌تواند برای دریافت بیمه بیکاری اقدام کند.

 

وی درباره نحوه ثبت نام در سایت وزارت کار برای دریافت بیمه بیکاری نیز اینگونه توضیح داد که با توجه به هوشمند بودن سامانه ثبت نام اگر کدملی، شماره بیمه و شماره بیمه کارگاه افراد همخوانی و مطابق واقعیت باشد مشکلی در مسیر ثبت نامه بیکاران ایجاد نمی شود.

 

یادآور می شود: مبنای پرداخت بیمه بیکاری تا پایان فروردین ماه ۹۹ و تمدید حق بیمه منوط به  صلاح دید کارگروه متمرکز بر شرایط کرونایی کشور است.

 

تعویق ۳ ماهه پرداخت اقساط قرض‌الحسنه مشمول جریمه دیرکرد نمی‌شود

«فرهاد حنیفی» در یک بخش خبری سیما با بیان اینکه در اسفندماه سال گذشته دو بخشنامه به اتکا مصوبه شورای پول و اعتبار صادر کردیم، گفت: در مصوبه اول نوشته شده که تمام تسهیلات گیرندگان قرض الحسنه و مشاغلی که ستاد مبارزه با کرونا مصوب می کند مشمول هستند. در ۲۱ اسفند ماه سرفصل ها مشخص شد و ۱۰ گروه مشخص شد که این گروه ها مشمول مصوبه هستند

معاون نظارت بانک مرکزی اظهارداشت: در مورد تسهیلات قرض الحسنه نیاز شد که برای رفع ابهام یک ابلاغیه جدید صادر شود که در آن نوشته شده بود هر نوع کسب و کار و هر نوع شغلی صرفنظر از اینکه آن فرد توان پرداخت دارد و یا خیر مشمول است.

وی ادامه داد: درباره کسب و کارهای کوچک و مشاغل حقیقی و حقوقی اگر جزو مصوبه کارگروه باشند نیز مشمول می شوند. در واقع شکل ساده اجرا مصوبه این بود که اقساطی که در این سه ماه سررسید می شود، مردم قسط را پرداخت نکنند. مثلا درباره تسهیلات گیرندگان قرض الحسنه کافی بود که مردم قسط را پرداخت نکنند.

حنیفی خاطرنشان کرد: سایتی را نیز در بانک مرکزی آماده کردیم که اعتراضاتی که وجود دارد را به ما اعلام کنند. در سه چهار روز گذشته که حدود ۱۸۰۰ اعتراض داشتیم تعداد شکایت ها کاهش پیدا کرده و به ۱۱۰۰ مورد رسیده است. در بخشنامه به صراحت اعلام شده که این سه ماه مشمول جریمه دیرکرد و کارمزد اضافه نمی شود.

معاون نظارت بانک مرکزی درباره احتمال افزایش دوره سه ماهه نیز بیان داشت: ما تابع مصوبات شورای پول و اعتبار هستیم و هر مصوبه جدیدی که اعلام شود ما اجرا می کنیم.

 

مبادله ٩ میلیون و ۵۰۰ هزار فقره چک در اسفندماه ۹۸

براساس تازه‌ترین آمار بانک مرکزی، بالغ بر ٩ میلیون و ۵۰۰ هزار فقره چک به ارزشی بیش از ١٤٩٤ هزار میلیارد ریال در اسفندماه ٩٨ در کل کشور مبادله شد که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد و مبلـغ به ترتیب ۱۱.۲ درصـد و ۲۲.۶ درصد افزایش نشان می‌دهد. در ماه مورد گزارش در استان تهران حدود ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار فقره چک به ارزشی حدود ٧٩٠ هزار میلیارد ریال مبادله شد.

در اسفندماه سال گذشته، ۵۲.۱ درصد از تعداد چک‌های مبادله‌ای کل کشور در سه استان تهران، اصفهان و خراسان رضوی مبادله شده است که به ترتیب با ۳۳.۶ درصد، ۱۰.۷ درصد و ۷.۸ درصد بیش‌ترین سهم را در مقایسه با سایر استان‌ها دارا بوده‌اند. همچنین ۶۵.۷ درصد از ارزش چک‌های فوق در سه استان تهران (۵۲.۹ درصد)، اصفهان (۶.۸ درصد) و خراسان رضوی (٦ درصد) مبادله گردیده است که بیش‌ترین سهم را در مقایسه با سایر استان‌ها دارا بوده‌اند.

چک‌های وصولی

حدود ٨ میلیون و ۵۰۰ هزار فقره چک به ارزشی حدود ١٣١٨ هزار میلیارد ریال در اسفندماه ١٣٩٨ در کل کشور وصول شد که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد و مبلغ به ترتیب ۸.۲ درصد و ۱۹.۵ درصد افزایش نشان می‌دهد. از کل تعداد و مبلغ چک‌های مبادله شده در ماه مذکور به ترتیب ۸۹.۱ درصد و ۸۸.۲ درصد وصول شده است. درصد تعداد و مبلغ چک‌های وصول شده در بهمن ماه ١٣٩٨ به‌ترتیب معادل ۹۱.۶ درصد و ۹۰.۵ درصد و در اسفندماه ١٣٩٧ به ترتیب برابر ۹۱.۲ درصد و ۹۰.۶ درصـد بوده است.

حدود ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار فقره چک به ارزشی حدود ٧٠٥ هـزار میلیارد ریال در اسفندماه ١٣٩٨ در استان تهران وصول شد که از نظر تعداد ۸۹.۶ درصد و از نظر ارزش ۸۹.۲ درصد از کل چک‌های مبادله‌ای وصول شده است. در ماه مذکور در بین سایر استان‌های کشور، بیشترین نسبت تعداد چک‌های وصولی به کـل چک‌های مبادله‌ای در استان، به ترتیب به استان‌های البرز و یزد (هرکدام ۹۰.۹ درصد)، خوزسـتان (۹۰.۵ درصد) و گیلان (۹۰.۴ درصد) اختصاص یافته است و استان‌های کهگیلویه و بویراحمد (۸۲.۴ درصد)، کردستان (۸۳.۸ درصد) و هرمزگان (۸۵.۴ درصد) پایین‌ترین نسبت تعداد چک‌های وصولی به کل چک‌های مبادله شده در استان را به خود اختصاص داده‌اند.

 

تولید نفت اوپک به بالاترین رقم طی ۱۳ ماه گذشته رسید

پس از فروپاشی قرارداد قبلی اوپک و متحدانش در اوایل ماه مارس، اوپک شیرهای نفت خود را در آوریل باز کرد و بالاترین تولید را طی ۱۳ ماه گذشته داشت.

تولید نفت عربستان سعودی و متحد نزدیک آن، امارات متحده عربی در آوریل رکورد زد. تحقیقاتی که در مورد عرضه نفت اوپک به بازار بر اساس منابع شرکت های نفت، اوپک و اطلاعات کشتیرانی انجام شده نشان می دهد اوپک در آوریل ۳۰.۲۵ میلیون بشکه در روز نفت تولید کرده که بالاترین حد از مارس ۲۰۱۹ است و یک افزایش ۱.۶۱ میلیون بشکه ای نسبت به مارس ۲۰۲۰ دارد. عربستان سعودی با تولید ۱۱.۳ میلیون بشکه در روز نفت در ماه آوریل، مسئول بخش عظیمی از این افزایش تولید است.

تولید نفت در امارات، سومین تولیدکننده بزرگ اوپک پس از عربستان و عراق، به رکورد ۳.۸۵ میلیون بشکه در روز رسیده است. تولید عراق به خاطر صادرات کمتر آن کاهش یافته در حالی که کویت، چهارمین تولیدکننده بزرگ اوپک تولید خود را افزایش داده است. اوپک آماده می‌شود طبق قرارداد کاهش تولید جدید ۹.۷ میلیون بشکه در روز تولید خود را در ماه های مه و ژوئن پایین بیاورد.

عربستان سعودی اعلام کرد کاهش تولید خود را قبل از آغاز رسمی قرارداد جدید اوپک پلاس شروع کرده است. کویت هم هفته گذشته اعلام کرد عرضه نفت خود را به بازارهای بین المللی پایین آورده و در برابر شرایط بازار نفت احساس مسئولیت می‌کند.

ولی شرکت پترو لجستیکس اوایل همین هفته اعلام کرد قبل از آغاز این قرارداد در ماه مه، تولید نفت خام از طرف اوپک بیش از دو میلیون بشکه در روز در آوریل افزایش داشته و به بالاترین حد از دسامبر ۲۰۱۸ رسیده است./

    پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی خبرگزاری شبستان اخبار مشمول دریافت بیمه بیکاری 000 2 انباری و آسانسور میلیون بشکه در روز چک های مبادله میلیارد ریال استان تهران برای دریافت چک های وصول قرض الحسنه بانک مرکزی مبادله شد وزارت کار تولید نفت کسب و کار 000 2 بالکن استان ها ثبت نام وصول شد ۲ درصد ۶ درصد ۵ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۳۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی

به گزارش قدس آنلاین، چهل و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم در مسکو با اهدای جایزه سنت جرج طلایی به فیلم «شرم» محصول مکزیک و قطر به کار خود پایان داد. جایزه سنت جرج نقره‌ای بهترین کارگردانی به همراه دو جایزه جنبی جایزه نت پک [شبکه ارتقای سینمای آسیا] و جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران به فیلم «آه سرد» ساخته ناهید عزیزی صدیق از ایران اهدا شد.

 چهل و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو (MIFF) کار خود را  به پایان رساند.

نیکیتا میخالکف رئیس جشنواره با اشاره به این که «هشت روز جشنواره، با نمایش ۲۴۰ فیلم از ۵۶ کشور، ۳۸۰ نمایش در ۹ سینما، ۳۹ هزار تماشاگر و بیش از ۷٫۵ هزار مهمان و حضور بیش از ۱۶۰۰ نماینده رسانه برگزار شده است، برپایی این دوره جشنواره را حاصل یک عملکرد خوب ارزیابی کرد.

برنده جایزه بزرگ سنت جرج طلایی این دوره جشنواره، میگل سالگادو کارگردان مکزیکی با فیلم «شرم» محصول مکزیک و قطر بود. این درام داستان دو نوجوان است که توسط یک باند خلافکار اسیر می‌شوند. یکی از آنها می‌میرد، دومی موفق به فرار می‌شود، اما او با خود مبارزه می کند و نمی‌تواند به بستگان دوستش در مورد مرگ خود بگوید. کارگردان فیلم پس از دریافت جایزه گفت: «ما این فیلم را درباره معضل بسیار جدی حضور و مشارکت جوانان در باندهای خلافکار و جنایتکار ساختیم که در مکزیک با آن مبارزه کرده‌ایم و هنوز هم می‌جنگیم.

جایزه سنت جرج نقره‌ای بهترین کارگردانی به همراه دو جایزه جنبی جایزه نت پک [شبکه ارتقای سینمای آسیا] و جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران به فیلم «آه سرد» ساخته ناهید عزیزی صدیق از ایران اهدا شد.
او هنگام دریافت جایزه گفت: حضور در این سالن برای من افتخار بزرگی است. از هیئت داوران جشنواره بسیار سپاسگزارم.

جایزه بهترین بازیگر مرد به خوان رامون لوپز برای «شرم» اهدا شد. و ماریکه بیکیرش بازیگر فیلم آلمانی «شلیمازل» جایزه بهترین زن را دریافت کرد.
همچنین جایزه نقره‌ای سنت جرج به فیلم «دروغگو» ساخته یولیا تروفیمووا در مسابقه «پرومیز روسیه» رسید.
سرگئی اورسولیاک کارگردان روسی به دلیل کمک به پیشرفت سینما جایزه ویژه سنت جرج دریافت کرد.

هیئت داوران فیلم «شریک‌ها» ساخته خوزه ماریا فلورس کارگردان اسپانیایی را به عنوان بهترین فیلم کوتاه معرفی کردند. جایزه بهترین فیلم مستند «رخ» ساخته سام کلانتری از ایران اهدا شد.

همچنین جایزه ویژه هیئت داوران به فیلم «نیروانا» به کارگردانی آصف اسلام از بنگلادش رسید. این فیلم صامت سیاه و سفید شبیه یک آلبوم عکس، داستان سفر درونی سه شخصیت را روایت می‌کند.

در مراسم اختتامیه شخصیت‌های مشهور سینما و فرهنگ روسیه از جمله بازیگران سرگئی گرماش و ماکسیم استویانوف، بازیگران زن اکاترینا ولکووا و اولسیا سودزیلوسکایا، کارگردانان الکسی اوچیتل و سرگئی اورسولیاک، نویسنده الکساندر تسیپکین حضور داشتند. سازندگان و بازیگران فیلم سینمایی «تندر اصلی: بازی» که فیلم اختتامیه جشنواره شد نیز معرفی شدند.

این جشنواره در سال ۱۹۳۵ تأسیس شد که آن را به دومین جشنواره قدیمی فیلم جهان پس از رویداد ونیز تبدیل کرد. در سال ۱۹۹۵ اعلام شد که جشنواره فیلم سالانه می‌شود، اگرچه در سال‌های ۱۹۹۶ و ۱۹۹۸ برگزار نشد اما از سال ۱۹۹۹، MIFF هر سال برگزار می‌شود.

چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم مسکو (MIFF) از ۱۹ تا ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ (۳۱ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) در پایتخت روسیه برگزار شد.

دیگر خبرها

  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • بالاترین نرخ بیکاری در آلمان از سال ۲۰۱۵