Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@23:16:10 GMT

آخرین وضعیت بیمارستان‌های دردست ساخت تکاب

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۴۹۵۵

آخرین وضعیت بیمارستان‌های دردست ساخت تکاب

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، جواد آقازاده با بازدید از مرکز ۱۶ ساعته تکاب افزود: تعداد مراجعین به مرکز ۱۶ ساعته در تکاب کاهش یافته است با این حال توصیه های لازم به مسئول شبکه بهداشت یادآوری شد.
وی درباره مرکز شبکه بهداشت تکاب نیز بیان کرد: مرکز شبکه بهداشت تکاب بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل این شبکه ۲ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت تا در اسرع وقت تکمیل شده و به بدنه بهداشت این شهر افزوده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی درباره بیمارستان ۶۴ تختی تکاب گفت: بیمارستان جدید تکاب ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
آقازاده درباره تجهیزات این بیمارستان افزود: تجهیزات پزشکی بیمارستان تکاب بیش از ۲ سال توسط دانشگاه علوم پزشکی خریداری و آماده شده و در انبار نگه داری می شوند که در صورت تکمیل این بیمارستان که توسط مسکن و شهرسازی ساخته می شود، تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرند.
به گفته  آقازاده، دو دستگاه آمبولانس نیز در شهرستان تکاب به منظور خدمات رسانی بهتر به بیماران کرونایی تعمیر و تجهیز می شوند.

48

کد خبر 1383447

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۴۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر یاسر جلیلی به خبرنگار ما گفت: یک دستگاه رادیولوژی سیار به مبلغ یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان، یک دستگاه کوتر اتاق عمل به مبلغ ۱۲۴ میلیون تومان، یک دستگاه مانیتور سانترال بخش در شرف افتتاح استروک به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و همچنین ۴ دستگاه ساکشن پرتابل و ۲ دستگاه الکتروشوک قلبی به ارزش تقریبی ۵۲۵ میلیون تومان برای تجهیز بیمارستان ۲۲ بهمن خریداری شده است.

وی افزود: علاوه بر مسجدسلیمان با توجه به حجم مراجعه بیماران شهر‌های همجوار به این بیمارستان خرید این تجهیزات خدمات رسانی را نیز شتاب می‌بخشد.

دکتر جلیلی در پایان از همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز همچنین مسئولان وزارت بهداشت جهت همکاری در خرید این تجهیزات تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • توسعه بهداشت ودرمان
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • تکمیل راه آهن خواف هرات
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر