Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@18:19:58 GMT

‍ خرید کالای ایرانی تحقق جهش تولید است

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۵۶۰۷

‍ خرید کالای ایرانی تحقق جهش تولید است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت‌الاسلام و المسلمین نظری فرد مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: توجه به شرکت‌های دانش بنیان و توان علمی و مبارزه با قاچاق کالا و همچنین تقویت فرهنگ خرید کالای ایرانی در جامعه یکی از الزامات جهش تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: نقش مردم در جهت تحقق شعار سال بسیار مهم و حیاتی بوده به گونه‌ای که اگر مردم در جهت رسیدن به آن تلاش نکنند این جهش تولید، شکست می‌خورد.

حجت‌الاسلام و المسلمین نظری فرد بیان کرد: توجه مقام معظم رهبری به شعار‌های اقتصادی در سال‌های اخیر با هدف ایجاد نقشه راه و جهت دهی به افکار عمومی و تسهیل قوانین اقتصادی صادر شده است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس اظهار کرد: تحقق شعار جهش تولید الزاماتی دارد که باید به آن توجه کرد که الزامات آن شامل خصوصی‌سازی، بهبود فضای کسب و کار، امنیت اقتصادی، مدیریت اقتصادی، دارایی، نظارت دقیق بر سیستم مالیاتی و اصلاح مافیای گمرکی است.

او ادامه داد: تقویت نگاه توانستن در جامعه و فرهنگ کار کردن یکی دیگر از الزامات تحقق شعار سال است که با داشتن احاطه بر مشکلات اقتصادی و تقویت روحیه جهادی در جامعه بسیاری از مشکلات ما را حل خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نظری فرد با اشاره به اینکه یکی از راه‌های تحقق شعار سال اصلاح شغل است، تصریح کرد: در کشور از ۴۳ هزار واحد مستقر در شهرک‌های صنعتی بین ۱۱ تا ۱۲ هزار واحد متوقف شده وجود دارد که تعداد زیادی از آن‌ها با ظرفیت کمتر از ۵۰ درصد و تعدادی با ظرفیت کمتر از ۲۵ درصد کار می‌کنند، که باید به ظرفیت ۱۰۰ درصد برسند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه طبس عنوان کرد: در کشور‌های مختلف دولت‌ها در جهت ایجاد جهش تولید، به تولید کنندگان یارانه می‌پردازند و یا در بخش مالیات جبران می‌کنند تا کالا ارزان‌تر تولید و به دست مشتری برسد و یا به کشور‌های دیگر صادر شود.

او گفت: یکی از انتظارات مردم نگاهشان به اقدامات مجلس آینده است که بتواند با حذف موانع و قوانین معارض با تولید و اجرای دقیق خصوصی سازی و تصویب بسته‌های حمایتی ویژه تولید کنندگان و حمایت از صنایع کوچک و بازنگری قوانین گمرکی و بانکی شرایط را برای جهش تولید اقتصادی فراهم کنند.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج سپاه شهرستان طبس جهش تولید صنایع کوچک تحقق شعار جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۵۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام امیر رشتبری ظهر جمعه در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذرشهر بر ضرورت تعیین نقشه راه و زمینه‌های مشارکت دادن مردم برای تحقق شعار سال، افزود: با توجه به اهمیت شعار سال و نقش مشارکت مردم در تحقق آن، متأسفانه هیچ برنامه راهبردی از طرف متولیان امر برای مشارکت دادن مردم در این خصوص از طرف مسئولان مشاهده نمی‌شود.

وی شعار سال را نسخه شفا بخش مقام معظم رهبری برای حل مشکلات کشور عنوان کرد و افزود: دولت و مجلس باید بسترهای لازم را برای رفع موانع جهش تولید فراهم نمایند و مشارکت مردم را در خصوص شعار سال به گفتمان عمومی تبدیل کنند.

کد خبر 6095731

دیگر خبرها

  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال
  • راهکارهای دانشگاهی برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • تقویت بنیه تولید داخلی کشور لازمه توسعه اقتصادی است
  • صداو سیما در کنار تولید کنندگان
  • رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال نیازمند اقدامات جهادی است
  • جهش تولید مسکن با هدف تحقق شعار سال در همدان
  • رئیس سازمان چای کشور در گفت‌وگو با قدس: چای ایرانی رنگ حمایت گرفت
  • چای ایرانی رنگ حمایت گرفت