Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز جمعه درگفت و گوی تلفنی با همتی رئیس کل بانک مرکزی در جریان جزئیات تلاشهای بانک مرکزی برای برگشت ارز صادراتی ونیز نحوه استفاده ازمنابع مختلف دردسترس بانک مرکزی وسایر اقدامات این بانک درتأمین کالاهای اساسی وضروری کشور قرار گرفت.

روحانی  ازتلاش های بانک مرکزی درشرایط سخت بین المللی برای تأمین نیازهای ضروری کشور طبق برنامه تدوین شده دولت قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین گفتگوی تلفنی، عبدالناصر همتی  روند برنامه های بانک مرکزی برای عملیات بازار باز در بازار پول وسرمایه را برای رئیس جمهور تشریح کرد .

 همتی اعلام کرد براساس آخرین گزارش بانک مرکزی خوشبختانه تغییر ماهانه شاخص بهای تولید کننده که خود یک شاخص پیش نگر هست،بعد از بیش از یکسال در فروردین ماه امسال به منفی ۰/۸رسیده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک مرکزی رئیس جمهور ایران تامین کالاهای اساسی بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها

به گزارش خبرگزاری رسمی قطر (قنا)، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تلفنی با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر گفتگو کرد. در این تماس تلفنی دو طرف درباره آخرین تحولات غزه و اراضی اشغالی فلسطین و تلاش‌های دو کشور برای برقراری توافق آتش بس فوری و دائمی در غزه با یکدیگر رایزنی کردند.

بنا بر این گزارش، رئیس جمهور آمریکا و امیر قطر همچنین در این گفت وگوی تلفنی روابط راهبردی دو کشور و راه‌های حمایت و تقویت آن و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

جزئیات بیشتری از این گفت وگوی تلفنی گزارش نشده است.

پیش از این نیز وزیران خارجه آمریکا و قطر در ریاض با هم دیدار و درباره آخرین تحولات غزه و منطقه با یکدیگر گفتگو کرده بودند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • پژمان‌فر: بانک مرکزی صدور چک را منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک کند
  • دلیل کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر چیست؟ همتی پاسخ داد
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • بانک مرکزی: گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود