Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@07:05:45 GMT

دهان کجی ایکاردی به اینتری‌ها +عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۵۸۳۷

دهان کجی ایکاردی به اینتری‌ها +عکس

مهاجم تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن که از سوی سران تیم اصلی خود طرد شده است، در فضای مجازی به آنها دهان‌کجی کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از نشریه ‌آ اس اسپانیا، مائورو ایکاردی نشان داد که اختلافاتش با مدیران باشگاه اینتر کماکان ادامه دارد.

به نظر می‌رسد ایکاردی که تابستان سال گذشته از فهرست بازیکنان تیم آنتونیو کونته کنار گذاشته و مجبور شد پیشنهاد حضور قرضی در پاری‌سن‌ژرمن را بپذیرد، همچنان از دست آنها عصبانی است به خصوص که اخیراً اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه اینتر قصد ندارد او را به جوزپه مه‌آتزا برگرداند و حتی در صورتی که PSG‌ قراردادش را قطعی نکند که احتمالش هم زیاد است، او را به فروش خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایکاردی هم ظاهراً برای اینکه گوشه‌ای از بی‌مهری‌های مسئولان اینتر را جبران کرده باشد، پست بویان کرکیچ، بازیکن سابق بارسلونا درباره مصاف 10 سال پیش تیم‌‌های بارسلونا و اینتر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را لایک کرده است.

بیشتر بخوانید:

بانوی پیر به دنبال جذب ایکاردی

کرکیچ در بازی برگشت دو تیم که بارسلونا یک بر صفر برد اما به خاطر باخت 3 بر صفر بازی رفت حذف شد، گلی زد که کمک داور آن را آفساید تشخیص داد در حالی که تصاویر نشان می‌دادند گل او سالم بود. به همین دلیل این بازیکن در صفحه اینستاگرام خود عکسی از چهره ناراحت خود از لحظه مردود اعلام شدن گلش در آن بازی منتشر کرده و در کنار آن پیامی کوتاه و طعنه‌آمیز با مضمون «aniVARsario» منتشر کرده که در آن شیطنتی ریز دیده می‌شود. در این پیام واژه اصلی یعنی aniversario (واژه‌ای اسپانیایی به معنای سالگرد) به گونه‌ای تغییر داده شده که در وسط آن سه حرف VAR با حروف بزرگ درج شده تا به نوعی به نبود کمک داور ویدئویی (VAR) در زمان بازی اینتر و بارسلونا و تغییر سرنوشت احتمالی آن بازی در صورت وجود این فناوری اشاره کند.

ایکاردی هم با اینکه در اصل بازیکن اینتر است پست کرکیچ را لایک کرده که قطعاً این کار او بیش از پیش شانس بازگشتش به ترکیب نراتزوری در فصل آینده را کاهش می‌دهد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور سال جهش تولید اخبار بورس ایکاردی پاریسن ژرمن اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر

به گزارش "ورزش سه"، دیرو خبر مهمی در آرژانتین منتشر شد. به گفته لئو پارادیزو، خبرنگار ESPN، اینتر میامی مذاکرات را با آنخل دی ماریا برای عقد قرارداد احتمالی با او آغاز کرده است. این باشگاه آمریکایی می‌خواهد وینگر آرژانتینی بنفیکا را برای تقویت تیمش بخرد اما طبق ادعای منابع پرتغالی، دی ماریا احتمالا با بنفیکا یک سال دیگر تمدید خواهد کرد.

پارادیزو ادعا کرده بود که ماریا به طور جدی در حال بررسی این پیشنهاد و هم تیمی شدن دوباره با لیونل مسی است. 

ال ‌فیدئو 36 ساله که تا پایان فصل با بنفیکا قرارداد دارد، پیشنهاد تمدید دریافت کرده ولی فعلا به آن پاسخ نداده است. او قصد دارد با اتمام فصل، همه گزینه های خود را ارزیابی کند. در اینتر میامی همچنان امیدوارند رفاقت و صمیمیت دیرینه او با مسی در این انتقال تعیین کننده باشد. 

لازم به ذکر است که دی ماریا سخت علاقه داشت سال های پایانی فوتبالش را در روساریو سنترال سپری کند ولی بعد از اینکه او و خانواده اش تهدید شدند، قید بازگشت به فوتبال آرژانتین را زد.

دیگر خبرها

  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • دو رکورد جدید و نخستین دستاورد تاریخی لیونل مسی
  • خلاصه بازی اینتر و ساسولو + فیلم
  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد
  • خلاصه بازی ساسولو 1-0 اینتر (سری آ - 2023/24)
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر
  • ۱۰ گل و پاس گل: مسی بازیکن ماه ام‌ال‌اس شد
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد