Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در گفت و های جداگانه ای با وزیر نفت و وزیر بهداشت، بر فعال تر شرکت های نفتی در بورس و ضرورت اطلاع رسانی دقیق و بموقع درمورد تعیین شاخص های سفید، زرد و قرمز برای شهرها تاکید کرد.رئیس جمهوری همچنین در گفت و گو با رئیس کل بانک مرکزی، از اقدامات این بانک برای تامین نیازهای ضروری کشور در شرایط سخت حاکم قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش پرزیدنت، رئیس جمهوری به وزیر نفت دستور داد برای حضور بیشتر و فعال تر شدن شرکت های نفتی و پتروشیمی در بازار سرمایه اقدامات لازم را به سرعت انجام دهد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز جمعه در گفت و گوی تلفنی با وزیر نفت با اشاره به ارائه سهام  شرکت های دولتی در بازار سرمایه با هدف تقویت بورس کشور، بر ضرورت حضور بیشتر و فعال تر شدن شرکت های نفتی و پتروشیمی در بورس تاکید کرد.

رئیس جمهور همچنین در این گفت وگوی تلفنی ضمن پیگیری نحوه پیشرفت پروژه ها و طرح های نفتی ، خاطرنشان کرد: وزارت نفت در شرایط سخت  حاکم بر کشور ناشی از تحریم های ناعادلانه ، با تلاش و کوشش  بیشتر برای تسریع  در به بهره برداری رسیدن پروژه ها می تواند در تحقق شعار "جهش تولید" پیشگام  باشد .

دکتر روحانی همچنین ، درجریان آخرین  وضعیت بازار جهانی نفت و تحولات آتی این بازار و پیش بینی ها در این زمینه قرار گرفت .

"بیژن زنگنه"  وزیر نفت نیز در این گفت و گوی تلفنی ضمن ارائه گزارش کاملی از ورود پیشرفت طرح ها و پروژه های نفتی به رئیس جمهور، وضعیت بازار جهانی نفت و همچین پیش بینی تحولات آتی در این بازار را تشریح کرد.


تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی دقیق و بموقع درمورد تعیین شاخص های سفید، زرد و قرمز برای شهرها

رئیس جمهور بر اطلاع رسانی بموقع ، دقیق و فراگیر به مردم درخصوص شاخص های تعیین وضعیت های سفید ، زرد و قرمز برای شهرها و استان ها از نظر وضعیت و شیوع بیماری کرونا در شراسر کشور تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز جمعه در گفت و گوی تلفنی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن دریافت گزارش از آخرین وضعیت بیماری کرونا در سراسر کشور و ارزیابی از اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا، بر اطلاع رسانی بموقع ، دقیق و فراگیر به مردم درخصوص شاخص های تعیین وضعیت های سفید، زرد و قرمز برای شهرها و استانها از نظر شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

دکتر روحانی در این تماس تلفنی بر ضرورت تعیین شاخص های سه وضعیت سفید، زرد و قرمز از سوی وزارت بهداشت و درمان تاکید کرد و افزود: دستورالعمل های بهداشتی برای بازگشایی و از سر گیری فعالیت ها در شهرستان های دارای هر کدام از این سه وضعیت، تدوین و ارائه شود.

رئیس جمهور همچنین به وزیر بهداشت دستور داد تا  شرایط و دستورالعمل های بهداشتی آغاز فعالیت مشاغل و مراکز پرتجمع و پررفت و آمدی که تاکنون بازگشایی نشده اند را آماده و برای تصویب در جلسه روز یکشنبه ستاد ملی کرونا، ارائه کند.

دکتر "سعید نمکی" وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این تماس تلفنی، گزارش کاملی از وضعیت بیماری کرونا در کشور و همچنین اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا به رئیس جمهور ارائه کرد.

 

بررسی وضعیت تامین ارز کالاهای اساسی و ضروری /  قدردانی از اقدامات بانک مرکزی برای تامین نیازهای ضروری کشور در شرایط سخت حاکم

رئیس جمهور همچنین در گفت و گو با رئیس کل بانک مرکزی درجریان آخرین اقدامات و تحولات مربوط به تأمین ارز کالاهای اساسی و ضروری کشور قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز جمعه درگفت و گوی تلفنی با دکتر همتی رئیس کل بانک مرکزی در جریان جزئیات تلاشهای بانک مرکزی برای برگشت ارز صادراتی و نیز نحوه استفاده ازمنابع مختلف دردسترس بانک مرکزی و سایر اقدامات این بانک درتأمین کالاهای اساسی وضروری کشور قرار گرفت.

دکتر روحانی  ازتلاش های بانک مرکزی درشرایط سخت بین المللی برای تأمین نیازهای ضروری کشور طبق برنامه تدوین شده دولت قدردانی کرد.

دراین گفتگوی تلفنی، عبدالناصر همتی  روند برنامه های بانک مرکزی برای عملیات بازار باز در بازار پول وسرمایه را برای رئیس جمهور تشریح کرد .

دکتر همتی اعلام کرد براساس آخرین گزارش بانک مرکزی خوشبختانه تغییر ماهانه شاخص بهای تولید کننده که خود یک شاخص پیش نگر هست،بعد از بیش از یکسال در فروردین ماه امسال به منفی ۰/۸رسیده است./پرزیدنت

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کالاهای اساسی گفت و گوی تلفنی شرکت های نفتی اطلاع رسانی وزیر بهداشت ضروری کشور رئیس جمهور بانک مرکزی شرایط سخت وزیر نفت فعال تر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۵۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و کشف یک انبار احتکار کالاهای اساسی در بندرعباس خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان در ادامه طرح مقابله با پدیده احتکار و مبارزه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی با انجام گشت زنی های هدفمند پنهان و آشکار در یکی از محلات بندرعباس، یک انبار احتکار کالاهای اساسی را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با حضور نماینده سازمان صمت استان به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر مقادیری نوشیدنی احتکار شده کشف کردند.

این مقام انتظامی استان ارزش این محموله احتکار شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۳۳ میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و به سازمان های زیربط ارسال شد، از عموم شهروندان و مردم فهیم وقدر شناس استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • بانک مرکزی: گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟