Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@06:14:18 GMT

قدردانی جهانگیری از ثبت رکورد ۲۵۰ هزار تنی تولید مس کاتدی

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۵۸۹۷

قدردانی جهانگیری از ثبت رکورد ۲۵۰ هزار تنی تولید مس کاتدی

معاون اول رئیس‌جمهوری طی نامه‌ای از عملکرد موفق شرکت ملی صنایع مس ایران و ثبت رکورد تولید ۲۵۰ هزار تن مس کاتدی در سال ۱۳۹۸ قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان توسعه و نوسازی معدن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)،  شرکت مس در سال گذشته با وجود تحریم‌ها در راستای «جهش تولید» و فراهم کردن زیرساخت‌های افزایش تولید موفق به ثبت رکوردهای بی‌نظیر و ماندگاری در حوزه تولید و فروش و توسعه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رشد ۱۲۷ درصدی فروش نسبت به سال قبل، توجه به مسوولیت‌های اجتماعی و ایمنی و بهداشت کارکنان، ثبت رکورد تولید یک میلیون و ۱۸۰ هزار و ۱۲۷تن کنسانتره مس به‌عنوان بالاترین میزان تولید کنسانتره از زمان راه‌اندازی شرکت تاکنون، آند تولیدی ذوب مس سرچشمه به میزان ۲۴۰ هزار و ۳۰ تن به‌عنوان رکورد تولید از آغاز راه‌اندازی این کارخانه و مجموع آند تولیدی کل شرکت در سال ۱۳۹۸ به میزان ۳۰ هزار و ۴۴۶ تن و ثبت رکورد تولید هشت هزار و ۲۱۰ تن کنسانتره مولیبدن به عنوان بیشترین تولید شرکت، از جمله عملکرد درخشان شرکت مس در سال گذشته است.

 

شرکت یاد شده در سالی که گذشت همچنین موفق به صادرات بیش از یک میلیارد و ۹ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۹۵۷ دلاری (بیش از دو برابر فروش صادراتی در سال ۹۷)، ثبت رکورد فروش خارجی با مبلغی بیش از ۱۱۶ میلیارد و  ۶۰۸ میلیون ریال (بالاترین میزان درآمد صادراتی)، فروش ۲۵۱ هزار و ۹۱۵ تن کاتد برای نخستین بار (بالاتر از مجموع ۲۵۰ هزار و ۱۳۳ تنی کاتد تولیدی شرکت)، بازدهی ۱۴۶ درصدی سهام شرکت به‌عنوان بالاترین میزان بازدهی سالیانه شرکت، دستیابی به ارزش بازار به رقم بیش از ۷۲۸ هزار میلیون ریال (بالاترین رقم تاریخی ارزش بازار شرکت) و تبدیل شدن به سومین شرکت پرارزش بورس، فقط بخشی از دستاوردهای شرکت مس در سال گذشته بود که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «رونق تولید» مزین شده بود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مس اسحاق جهانگیری جهانگیری رکورد تولید ثبت رکورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۵۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  نماز جمعه این هفته در تکاب به امامت حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه شهرستان در مصلی بقیة الله الاعظم (عج ) برگزار و اقامه شد.

حجت الاسلام کوهی گفت : تربیت دانش آموزان نمونه و تعلیم و تربیت اصولی در مدارس رسالت خطیر معلمین تلاشگر در سنگر تعلیم و تربیت است.

امام جمعه تکاب گفت : معلمین متعهد و انقلابی سنگر داران واقعی خط اول مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب هستند و آموزه های آنان برای دانش آموزان در زندگی اجتماعی آنان بروز و نمود عینی خواهد داشت.

وی گفت : کارگران زحمت کش گردانندگان چرخ تولید کشور هستند و حمایت از این قشر زحمت کش افزایش تولید و جهش تولید را در پی خواهد داشت.

امام جمعه تکاب گفت : اجرای طرح نور و هدایت بی حجابی و بی بند و باری بسوی عفت و عطوفت کار با ارزشی است و از اقدام نیروی انتظامی در تقویت حجاب و رعایت حجب و حیا در جامعه قدر دانی می کنیم.

دیگر خبرها

  • این مرد ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک بود/ فروش ساعت مسافر تایتانیک با بالاترین قیمت در یک حراجی
  • کاهش شدید معاملات مسکن در شمال اسرائیل/ درِ فروش و اجاره تخته شد
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • بالاترین نرخ بیکاری در آلمان از سال ۲۰۱۵
  • فیلم شهاب حسینی و پارسا پیروزفر نیامده رکورد شکنی کرد