Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@01:40:23 GMT

قرنطینه در جمهوری آذربایجان برای یک ماه دیگر تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۶۲۵۸

قرنطینه در جمهوری آذربایجان برای یک ماه دیگر تمدید شد

ستاد عملیاتی ویژه هیات دولت جمهوری آذربایجان برای مقابله با ویروس کرونا روز جمعه اعلام کرد، رژیم قرنطینه ویژه در این کشور تا ۳۱ ماه "می"( برابر ۱۱ خرداد ماه ) تمدید می شود.

به گزارش ایرنا، با این حال برخی محدودیت های به کار گرفته شده لغو می شود و فعالیت نهادهای دولتی امور تامین اجتماعی، واحدهای خرده فروشی، خدمات حقوقی، آرایشگاهها، سالن های زیبایی و خدمات زیبایی، رستورانها، کافه و چایخانه‌ها از ۴ ماه می ( برابر ۱۵ اردیبهشت ماه ) جاری از سرگرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش یاد شده، همچنین به غیر از چند شهر بزرگ از جمله باکو ، سومقایت ، گنجه ، لنکران و آبشرون، محدودیت های به کار گرفته شده در رابطه با تردد مردم در شهرها و شهرستانهای دیگر و نیز در جمهوری خودمختار نخجوان از ۱۵ اردیبهشت رفع می شود.

بنا به این گزارش، در دوره رژیم قرنطینه ویژه ، تجمع مردم به تعداد بیش از ۱۰ نفر در اماکن تفریحی، پارک ها و غذاخوری ها در سراسر جمهوری آذربایجان ممنوع است و نیز تعطیلی مهد کودک ها ، مدارس و دانشگاهها تا ۱۵ اردیبهشت تمدید می شود.

" ابراهیم محمداف " سخنگوی هیات دولت جمهوری آذربایجان گفت: با توجه به این که اغلب موارد ابتلای به کرونا ویروس در شهرهای باکو ، سومقایت، گنجه ، لنکران و آبشرون بروز کرده است ، محدویت های قرنطینه در این شهرها به تدریج از بین برده خواهد شد .

به گزارش منابع رسمی جمهوری آذربایجان تا به حال یک هزار و ۸۵۴ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند که یک هزار و ۳۶۵ نفر از آنها درمان و از بیمارستان ترخیص شده و ۲۵ نفر جان خود را از دست دادند.

در حال حاضر ۴۶۴ نفر مبتلا به کرونا ویروس در جمهوری آذربایجان در بیمارستانهای تخصصی این کشور تحت درمان قرار می گیرند که وضعیت ۱۵ نفر از آنها وخیم اعلام شده است .

لینک کوتاه: asriran.com/0032wN

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قرنطینه آذربایجان جمهوری آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۶۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- براساس اعلام ایران‌خودرو، فرصت واریز وجه برای مشتریان فراخوان شده محصول پارس، پس از اتمام مهلت ۱۰ روزه به مدت سه روز دیگر و تا پایان هفته جاری تمدید شده است.
بر اساس این گزارش، مشتریان فراخوان شده تا پنج‌شنبه، سیزدهم اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه محصول پارس اقدام کنند. ایران‌خودرو از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی‌ می‌کند.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • توافق میان باکو و ایروان نزدیک است
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند