Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رئیس دوره‌ای اوپک گفت: با توجه به رویارویی بازارهای جهانی نفت خام با دشواری‌های بی‌سابقه، اجرایی شدن کامل تعهد همه امضاکنندگان حاضر در توافق کاهش عرضه ائتلاف اوپک پلاس حائز اهمیت است.
به گزارش شانا، به نقل از خبرگزاری الجزایر پرس سرویس، محمد عرقاب، وزیر انرژی و معادن الجزایر روز پنجشنبه (11 اردیبهشت‌ماه) بر ضرورت پایبندی بیش از 100 درصدی اعضا به سهمیه‌ها تاکید و تصریح کرد: الجزایر برای کاهش تولید نفت خام خود مطابق تعهدش در توافق کاهش عرضه کشورهای عضو غیرعضو اوپک (اوپک پلاس) از یک ماه مه (12 اردیبهشت‌ماه) آمادگی دارد، همچنین از دیگر تولیدکنندگان برای اعلام کاهش داوطلبانه تولید نفت تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: تاثیر بحران شیوع ویروس کرونا بر بازار نفت بسیار شدید بوده و این شرایط سقوط قیمت‌ها و بالا رفتن سطح ذخیره‌سازی‌های جهانی نفت را به دنبال داشته است.
عرقاب افزود: افزایش تدریجی تقاضای نفت در پی از سرگیری فعالیت‌های اقتصادی جهان از یک سو و کاهش عرضه نفت از سوی دیگر سبب بازگشت تدریجی ثبات به بازار نفت می‌شود.
رئیس دوره ای اوپک گفت:‌ تردیدهای بسیاری پیش‌روی بازار است و این شرایط سبب سطح بالای نوسان‌ها در بازار نفت در هفته‌های آینده می‌شود، در این فضا اوپک به رصد تحولات، شرایط و چشم‌اندازها در بازار نفت ادامه می‌دهد و در قالب توافقنامه همکاری کشورهای عضو و غیرعضو اوپک برای انجام هرگونه اقدام لازم آمادگی دارد.
توافق 23 عضو ائتلاف اوپک پلاس برای کاهش عرضه روزانه 9.7 میلیون بشکه نفت مصوب دهمین نشست وزارتی فوق‌العاده اوپک و غیراوپک از طریق وبینار در 24 فروردین‌ماه، از امروز (12 اردیبهشت‌ماه) وارد فاز اجرایی شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازار نفت کاهش عرضه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۶۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده عرضه خودرو‌های برقی از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران ظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده عرضه خودرو‌های برقی از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود. 

وی افزود: فعلا عرضه خودروهای برقی در همان سامانه قبلی خودروهای وارداتی انجام می‌شود.

به گفته وی به زودی سامانه‌ای در زمینه عرضه خودروهای وارداتی راه‌اندازی خواهد شد. 

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عرضه خودروهای وارداتی از ۱۶ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول
  • قیمت خودرو امروز 11 اردیبهشت 1403
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ تداوم کاهش قیمت خودرو در بازار
  • قیمت خودرو در بازار آزاد سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • نشر پویانما با «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی امروز 10 اردیبهشت 1403
  • قیمت خودرو امروز 10 اردیبهشت 1403
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول