Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره فرانسوی در فصل اول حضور خود در لالیگا نسبتا موفق ظاهر شد.

طرفداری- پس از انتقال نبیل فکیر از المپیک لیون به رئال بتیس در تابستان گذشته، بسیاری بر این باور بودند او پس از یک فصل، رئال بتیس را به مقصد تیم های بزرگ اروپا ترک می کند. با این حال هافبک خلاق فرانسوی می خواهد حداقل یک فصل دیگر به کار خود در شهر سویل ادامه بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از مارکا؛ نبیل فکیر به اطلاع سران رئال بتیس رسانده که می خواهد حداقل یک فصل دیگر در این تیم بماند. رئال بتیس نیز فعلا از ماندن این ستاره فرانسوی استقبال می کند. فقط دو عامل ممکن است راه او و رئال بتیس را از یکدیگر جدا کند. رسیدن پیشنهادی مهم از تیم های بزرگ اروپا یا مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا. در حال حاضر پیشنهاد مهمی برای فکیر موجود نیست و باشگاه بتیس نیز از نظر اقتصادی در وضعیت مطلوبی قرار دارد. گفتنی است بند فسخ قرارداد نبیل فکر از رئال بتیس، 100 میلیون یورو است. او در 22 بازی فصل جاری لالیگا موفق به ثبت 7 گل و 6 پاس گل شده است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال بتیس یک فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۶۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید و رگبار باران در تهران

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار باران و گاهی وزش باد شدید طی روزهای آتی در استان خبر داد.

همچنین از بعد از ظهر پنجشنبه تا جمعه افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و رگبار پراکنده باران و رعد و برق به‌ویژه در ارتفاعات مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام (ره) با بیشینه دمای ۲۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۱ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا قسمتی ابری و وزش باد، در بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • زیدان حاضر است در خانه بماند ولی مربی بایرن نشود!
  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • روزگار به نام کارگر شد و به کام کارگر نشد
  • ترکیب والنسیا مقابل بارسلونا، جوان‌ترین ترکیب یک تیم در لالیگا طی حداقل 20 سال اخیر
  • وزش باد شدید و رگبار باران در تهران
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • کلمن تورپن، داور جدال حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • عیدی سال ۱۴۰۳ چقدر است؟