Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@20:57:51 GMT

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۶۹۲۵

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

اقدام جهادی گروه اصفهانی در تولید روزانه 5 هزار ماسک تا توزیع 1000 بسته معیشتی، غافل‌گیری عشایر سمیرمی توسط باران و گرگ‌ها ، باران شتابان در مسیر همدلی نصف جهان می‌بارد، محرومیت وسایل نقلیه توقیف شده در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از خدمات پلیس، روایت مردم شهری که برای رفع مشکل کمبود ماسک بسیج شدند؛ تیتر پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در روز گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (جمعه دوازدهم اردیبهشت ماه) را اینجا مشاهده می‌کنید:

اقدام جهادی گروه اصفهانی در تولید روزانه 5 هزار ماسک تا توزیع 1000 بسته معیشتی

گرو‌ه جهادی حب‌الائمه اصفهان این روزها همانند سایر گروه‌های دیگر در کشور مشغول کمک و‌همدلی به آسیب دیدگان اقتصادی بحران کرونا است.

غافل‌گیری عشایر سمیرمی توسط باران و گرگ‌ها + تصاویر و فیلم

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم گفت: بارش شدید باران و برودت هوا و همچنین حمله گرگ‌ها به گله گوسفندان عشایری که پیش از موعد به این منطقه کوچ کرده بودند را غافل‌گیر کرد.

باران شتابان در مسیر همدلی نصف جهان می‌بارد/ مهربانی‌هایی که به دست خدا می‌رسد

با آنکه نسل جوان سال 57 این روزها سپیدموی و قد خمیده شده، اما دل‌هایشان جوان است و تربیت‌یافتگان مکتب حبیب بن مظاهر هستند؛ این مردم، کارخانه انسان‌سازی هستند، نسل به نسل و صف به‌ صف کنار جوانان ایستاده‌اند تا پرچم عزت و آزادگی ایران اسلامی را افراشته نگه‌دارند.

محرومیت وسایل نقلیه توقیف شده در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از خدمات پلیس

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: وسایل نقلیه‌ای که در طرح فاصله‌گذاری توقیف شدند و از این طرح سرپیچی کردند تا پایان زمان توقیف قابل نقل و انتقال نیستند و از خدمات پلیس محروم هستند.

روایت مردم شهری که برای رفع مشکل کمبود ماسک بسیج شدند+فیلم

شهردار شهر طالخونچه گفت: در شهر طالخونچه حدوداً 85 خانواده در حال دوخت روزانه 9 هزار ماسک و سرپوش بیمارستانی هستند و 30 نفر بسته‌بندی این ماسک‌ها را بر عهده‌دارند و اگر به این خانواده‌ها پارچه بیشتری برسد، ظرفیت تولید به روزانه 15 هزار ماسک خواهد رسید.

برای مطالعه خبر روی هر عنوان کلیک کنید.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان پلیس توقیف باران هزار ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۶۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان، در تشریح جزئیات این خبر افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی خبری مبنی بر ورود یک دستگاه خودروی تویوتا (لندکروز) قاچاق و نگهداری در یکی از پارکینگ های سطح شهر چابهار، مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی با هماهنگی های قضایی، اقدام به بازرسی از محل مورد نظر کردند و در بررسی های به عمل آمده مشخص شد که این خودرو، فاقد هرگونه مجوز گمرکی است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی خودروی کشف شده ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: خودرو پس از تشکیل پرونده قضائی برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

کد خبر 6093059

دیگر خبرها

  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس چابهار
  • آغاز بارش باران در غرب کشور؛ کم‌تر از ۲۴ ساعت تا ورود سامانه جدید
  • بارش باران در برخی نقاط فارس
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه