Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در واکنش به اقدام آلمان عنوان کر‌د: فروشندگان سلاح شیمیایی به صدام مدافع حقوق بشر شده و از ترس دوست کودک‌کش خود، ⁧‫حزب الله‬⁩ را تروریست می‌نامند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در صفحه توئیترش نوشت: «از شگفتی جدید هم رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروشندگان سلاح کشتار جمعی شیمیایی به صدام، مدافع حقوق بشر شده و از ترس دوست کودک‌کش خود، ⁧‫حزب الله‬⁩ قهرمان را تروریست می‌نامند.»

وی افزود: «⁧‫داعش‬⁩ به اروپا نرسید چون پشت دیوار ⁧‫مقاومت‬⁩ گیر افتاد. چه خوب که نقاب از چهره حامیان اصلی تروریسم برافتاد.»

به گزارش فارس، وزارت کشور آلمان پنجشنبه اعلام کرد که فعالیت‌های حزب‌الله در خاک این کشور اروپایی ممنوع شده و این گروه به عنوان یک «سازمان تروریستی» شناخته شده است.

پیش از این نیز سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه ایران این اقدام دولت آلمان را به شدت محکوم کرد و گفت: ظاهرا برخی کشورها در اروپا مواضع خود را بدون در نظر گرفتن واقعیات منطقه غرب آسیا و تنها با در نظر گرفتن اهداف ماشین تبلیغاتی رژیم صهیونیستی و رژیم سردرگم آمریکا اتخاذ می‌کنند. 

موسوی افزود: تصمیم دولت آلمان در بی احترامی کامل آن کشور به دولت و ملت لبنان اتخاذ شده، زیرا حزب الله بخشی رسمی و مشروع از دولت و پارلمان این کشور و همواره یک حزب سیاسی تاثیرگذار در عرصه ثبات سازی سیاسی این کشور بوده که از پشتوانه وسیع مردمی در لبنان و منطقه برخوردار است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۷۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی شهریاری عصر شنبه در آئین افتتاح افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که در محل بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: شانزده هزار تخت بیمارستانی افتتاح شده در دولت سیزدهم متعلق به دولت قبل بوده است.

وی در ادامه افزود: بیمارستان هزار تخت خوابی شهدای تجریش نیز جز همان طرح‌های آماده افتتاح و در مرحله نصب تجهیزات بود که در دولت سیزدهم این مهم به سرانجام رسید.

منتخب مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دولت سیزدهم غوغا نشده است و در همه دولت‌ها به مردم خدمت شده است.

شهریاری گفت‌: برخورداری خراسان شمالی از تخت بیمارستانی از متوسط کشوری بسیار پایین است و مردم در روستاها نیز از بسیاری از خدمات محروم هستند.

وی بیان کرد: جایابی بیمارستان مادر و کودک در خراسان شمالی اشتباه است و با توجه به دسترسی پایین مردم باید در این تصمیم تجدیدنظر شود.

منتخب مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بحران پزشکی در کشور با توجه به میزان مهاجرت غیرقابل تصور نیست.

کد خبر 6090459

دیگر خبرها

  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است | در دکترین ما سلاح هسته‌ای وجود ندارد
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی