Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلاد وزیری در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری اینکه از اسفندماه سال گذشته به خاطر شیوع ویروس کرونا و مهیا شرایط تمرین در خانه از تهران به یزد نقل مکان کردم، گفت: تا همین دو سه روز پیش در یزد تمریناتم را دنبال کردم. بعد از دو ماه اما مجبور شدم به تهران بازگردم. من در یزد مهمان منزل پدر همسرم بودم ضمن اینکه در تهران هم کارهایی دارم که باید به آنها رسیدگی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بنابراین چاره ای جز بازگشت به تهران نداشتم در حالیکه اینجا شرایطم به گونه ای نیست که بتوانم تمرین در خانه را حتی با همان محدودیت های یزد دنبال کنم. شرایط تمرین خانگی در یزد به گونه ای بود که می توانستم تمرینات مسافت کوتاه تیر و کمان را داشته باشم اما آپارتمان نشینی در تهران امکان این تمرین را هم از من می گیرد. باشگاه ها هم که تعطیل هستند. بنابراین احتمالا فقط بتوانم تمرینات بدنی‌ام را دنبال کنم.

کماندار المپیکی ایران تاکید کرد: البته درخواستی به فدراسیون تیروکمان داده ام که اگر موافقت شود، برایم خوب است. از فدراسیون خواسته ام که شرایط به گونه ای برایم مهیا شود که روزانه دو سه ساعت بتوانم در سایت تیروکمان آزادی تمرین داشته باشم. البته می دانم که سرمربی تیم ملی ریکرو هم متقاضی فراهم چنین شرایطی برای ملی پوشان در استان های مختلف شده است. اگر با این مسئله موافقت شود، شرایط بهترین برای‌مان رقم خواهد خورد.

وزیری با بیان اینکه ویروس کرونا شرایط تمرینی همه ورزشکاران را خاص کرده است، خاطرنشان کرد: خیلی ها بابت این موضوع و اینکه از تمرین حرفه ای دور بودند، متضرر شدند. برای من هم این مسئله صدق می کند اما در عین حال این شرایط تمرینی فوایدی هم برایم داشت. بنابراین نمی توانم نسبت به شرایطی که کرونا برایم ایجاد کرد، بدبینی صرف داشته باشم.

وی در این زمینه یادآور شد: قرنطینه خانگی فقط شرایط تمرین در مسافت کوتاه را در اختیارم گذاشته، در این مسافت خیلی درگیر رکورد و افزایش آن نیستیم. بنابراین بیشتر به مرور تکنیک ها اصلاح ایرادهای استایلی و پوزیشنی پرداختم، مواردی که در تمرین خارج از خانه توجه خاص و زیادی به آن نداشتم. به هر حال در شرایط عادی تمرین ما در مسافت بلند انجام می شود  و خیلی زیاد تحت فشار رکورد هستیم.

ملی پوش تیرو کمان ایران همپچنین گفت: علاوه بر این، در جریان تمرینات خانگی روی آمادگی روانی هم متمرکز بودم و از این حیث به شرایط خوبی رسیدم.

وی با تاکید بر اینکه به خاطر تمرین خانه آسیب هایی را هم متحمل شدم، گفت: یکی از آسیب ها همان دور شدن از همان رکوردهایی که دیگر نداریم. در واقع از ارزیابی دور شدیم چون ملاک مشخصی برای محک خوردمان نیست. ضررهای مالی را هم باید به این آسیب اضافه کرد که این بخش شامل خیلی از افراد می شود. من خودم مربی باشگاه هستم اما به خاطر تعطیل شدن آنها، مدتی است که درآمدم از این بخش قطع شده است.

وزیری در پایان گفت: در هر صورت کرونا هم شرایطی را ایجاد کرده که باید برای عبور از آن همچنان حوصله و صبر داشته باشیم. المپیک هم که به تعویق افتاده است. امیدوارم مدیریت یک سال آینده ورزش در تمام بخش ها به گونه ای باشد که بتوانیم از این فرصت ایجاد شده در جهت آماده شدن بهتر استفاده کنیم.

کد خبر 4912645 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: میلاد وزیری المپیک 2020 توکیو المپیک 2021 توکیو تیر و کمان ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کشتی کشتی آزاد سردار آزمون فدراسیون فوتبال کشتی فرنگی تیم ملی والیبال ایران تیم ملی فوتبال ایران والیبال شرایط تمرین گونه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران

هواداران استقلال که امروز مجوز حضور در محل تمرین تیم محبوب خود را پیدا کرده بودند، بعد از ورود به کمپ مرحوم حجازی تمرینات تیم محبوب شان را از نزدیک تماشا کردند.

به گزارش همشهری آنلاین در این تمرین آتیلا حجازی فرزند مرحوم ناصر حجازی که به تازگی حکم سرپرستی باشگاه استقلال تهران را دریافت کرده است هم حضور داشت.

tags # آتیلا حجاری ، استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • ربودن دختر نوجوان؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • دستور وزیر ورزش به تاج برای ارائه گزارش تخلفات در ورزشگاه آزادی
  • اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران