Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@10:29:44 GMT

کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت تولید ۲ برابری محصولات را دارد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۸۴۲۱

کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت تولید ۲ برابری محصولات را دارد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به وجود ظرفیت‌های تولیدی متنوع در استان گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده در سال جهش تولید از ظرفیت های صنعتی، کشاورزی، اقتصادی و آبی و دیگر محصولات تولیدی برای تولید ۲ برابری محصولات استفاده خواهد شد.

"حسین کلانتری" افزود: ظرفیت‌ های تولیدی خوبی در سطح استان وجود دارد که از ظرفیت اسمی آنها برای افزایش تولید به خوبی استفاده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: همه دستگاه‌ها از ظرفیت های موجود برای افزایش تولید ۲ برابری انواع محصولات به نحو احسن استفاده کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته کار و کارگر تصریح کرد: چرخ تولید در همه سطوح مختلف بر دوش کارگر می چرخد.
کلانتری ادامه داد: در صورت اجرای شدن طرح افزایش تولید ۲ برابری تا حدود زیادی علاوه بر رونق تولید میزان اشتغالزایی افزایش چشمگیری خواهد یافت.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری در راستای افزایش تولیدات و اشتغالزایی باید همه مسئولان در این مسیر برای توسعه و عمران منطقه هم قسم شوند.

رشد، بالندگی و اعتلای فرهنگ جامعه مرهون تلاش معلم است 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته معلم گفت: رشد، بالندگی و اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در جامعه مرهون تلاش‌های شبانه روزی معلمان در علم آموزی به جامعه هدف است.
کلانتری اظهارکرد: هفته بزرگداشت مقام معلم یادآور تلاش و مجاهدت مردان و زنان فرهیخته و فرهنگ سازی است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین در حریم معطر و نهاد مقدس مدرسه زیباترین جلوه های سوختن و ساختن در عرصه تعلیم و تربیت را به نمایش گذاشته اند.

۱۱۴ هزار بسته در استان بین نیازمندان توزیع می شود

وی برگزاری همایش کمک مومنانه در سطح استان را لبیک به فرموده رهبری فرزانه انقلاب برای کمک به افراد نیازمند و کم بضاعتی که به دلیل مشکلات ناشی از بروز بحران کرونا در تنگنای معیشتی و اقتصادی قرار گرفته اند اعلام کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توزیع ۴۰ هزار بسته در سطح استان گفت: پیش بینی می شود ۱۱۴ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان توزیع شود.
کلانتری از تلاش شبانه روزی همه نهادها در اجرای برنامه رزمایش کمک مومنانه تشکر کرد و افزود: این کمک ها بعد از ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت.

 همکاری مردم در جمع آوری بساط کرونا مهمترین اصل است

وی با اشاره به اینکه تاکنون خدمات خوبی از سوی ستاد پیشگیری برای مقابله با ویروس کرونا ارائه شده تصریح کرد: همکاری همه جانبه مردم برای شکست و قطع کامل شیوع ویروس کرونا لازم و ضروری است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با همکاری خوب مردم تا حدود زیادی در سطح استان این ویروس کنترل شده بود ولی عدم رعایت نکات بهداشتی و شرکت مردم در مراسم های عروسی و عزاداری میزان ابتلای افراد را افزایش داده است.
کلانتری یکی از برنامه های اصلی را شناسایی ناقلین ویروس دانست و خاطرنشان کرد: انجام آزمایش های مکرر و بیماریابی مستمر از افراد مشکوک استان کهگیلویه وبویراحمد را به یکی از استان های موفق در کنترل این بیماری در کشورتبدیل کرده است.
وی ادامه داد: نیاز است مردم مثل گذشته در طرح فاصله گذاری هوشمند با مسئولان همکاری لازم را داشته باشند.
به گزارش ایسنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هشت نفر از تعداد ۹ نفر فوتی در استان دارای بیماری های زمینه ای بودند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سال جهش تولید هفته کارگر کمک مؤمنانه استاندار کهگیلویه و بویراحمد كهگيلويه و بويراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد تولید ۲ برابری افزایش تولید سطح استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۸۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت هر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این دستگاه از معتبرترین برندهای روز دنیا بوده و نصب این دستگاه در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زودی راه اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: این دستگاه با اعتباری یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خریداری شده است.

کد خبر 6091229

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی
  • کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • سطح گلخانه‌های کردستان به ۶۰ هکتار افزایش یافت
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • لزوم برندسازی محصولات برای جلوگیری از خام فروشی در مازندران