Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:42:25 GMT

اسرائیل به دلیل مقاومت لبنان به دنبال نابودی این کشور است

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۸۹۲۷

اسرائیل به دلیل مقاومت لبنان به دنبال نابودی این کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر، امیل لحود رئیس جمهوری اسبق لبنان در گفتگو با المیادین اظهار داشت: به دلیل وجود مقاومت در لبنان و شکستی که به اسرائیل وارد کرده است، تل آویو به دنبال نابودی کشور ما است و این رژیم همواره تلاش می کند امنیت لبنان را هدف قرار دهد.

وی با تاکید بر دخالتهای آمریکا در امور داخلی لبنان گفت: هنگامی که من فرمانده ارتش بودم، سفیر آمریکا نیز در امور داخلی ما دخالت می کرد و من با این موضوع مخالفت می کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیل لحود با بیان این مطلب افزود: آمریکا و اسرائیل از تکفیری ها برای ترور رفیق الحریری و نابودی سوریه استفاده کردند.

رئیس جمهوری اسبق لبنان با اشاره به تحولات کنونی لبنان و مشکلات اقتصادی این کشور نیز اظهار داشت: به «حسان دیاب» نخست وزیر لبنان می گویم تا زمانی که تو مرد صالحی هستی می توانی موفق عمل کنی. برای اولین بار از زمان استقلال لبنان است که طرح اقتصادی کشور موفق عمل می‌کند.

وی اعلام کرد: برخی از مسئولان به حساب‌های بانکی مردم دستبرد زدند و سپرده‌های آنها در بانک‌ها را به سرقت بردند. همه آنها دزد هستند و از یکدیگر حمایت می‌کنند. من به عنوان رئیس جمهور سابق نمی‌توانم سپرده‌های خود را از بانک خارج کنم.

وی از نخست وزیر لبنان خواست تا شجاع باشد و اموال مسروقه را بازگرداند. به عقیده لحود، دیاب قادر به مقاومت و پیروزی در این مسیر است و اگر دولت وی در برابر سارقان و مفسدان بایستد، هرگز سقوط نخواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه سعد الحریری نخست وزیر سابق این کشور، سیاستمداران را خریداری کرده است، افزود: برخی سیاستمداران مانند مافیا عمل می‌کنند که بین خودشان می‎جنگنند، اما غنایم را بین خود تقسیم می‎کنند.

کد خبر 4914461

منبع: مهر

کلیدواژه: امیل لحود لبنان اسرائیل ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عراق دونالد ترامپ عربستان سعودی ایران فلسطین روسیه شیوع کرونا سوریه لبنان افغانستان امارات متحده عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۸۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها

مقاومت اسلامی لبنان با صدور دو بیانیه از عملیات جدید علیه مواضع صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در  بیانیه اول مقاومت اسلامی لبنان آمده است: مجاهدان ما ساختمانی را که در آن نظامیان صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین «دوویو» در آن سنگر گرفته بودند با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان در بیانیه دوم خود همچنین از هدف قرار گرفتن محل استقرار نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیست نشین «اوویم» خبر داد. 

منابع خبری روز دوشنبه (دهم اردیبهشت ماه)  از شلیک بیش از 30 موشک از جنوب لبنان به شهرک‌های صهیونیست نشین در منطقه الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

حملات موشکی سنگین از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالی1650 عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی 200 روز

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • واکنش حزب‌الله به حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه روستاهای لبنانی
  • اظهارات بودار سمیر جعجع علیه مقاومت با حمایت تلویحی از اشغالگران!
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • وزیرخارجه اردن: نباید اجازه داد نتانیاهو منطقه را به نابودی بکشاند
  • وزیرخارجه اردن:نباید اجازه داد نتانیاهو منطقه را به نابودی بکشاند
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ تن رسید