Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رسانه‌های دولتی سوریه با استناد به منابع غیرنظامی محلی گزارش دادند، سربازان آمریکایی یک غیرنظامی سوری را که سوار بر خودرو در استان دیرالزور بود، هدف اصابت گلوله قرار دادند.

خبرگزاری رسمی سوریه، سانا گزارش داد این خودرو در نزدیکی میدان نفتی کونووکو از جاده خارج شد و همین موضوع باعث شد تا از سوی سربازان آمریکایی هدف شلیک گلوله قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری سانا اخیرا نیز به نقل از منابع محلی در دیرالزور سوریه اعلام کرد چند سرباز از نیرو‌های اشغالگر آمریکایی در حومه شرقی استان دیرالزور هدف حمله قرار گرفتند و پس از آن، سرنوشت آن‌ها مشخص نیست.

این منابع به خبرنگار خبرگزاری رسمی سوریه گفتند تعدادی افراد ناشناس به یک عدد خودروی هامر که سربازان آمریکایی بر آن سوار بودند و در حال رفتن از میدان نفتی العمر به میدان نفتی التنک بودند، یورش بردند و در پی آن، خودرو بطور کامل تخریب و آتش زده شد. در پی این حادثه، اثری از سربازان آمریکایی داخل آن نیست و سرنوشت آن‌ها تا کنون نامشخص است.

نظامیان آمریکا به همراه نیرو‌های دموکراتیک سوریه کنترل بخش‌های از شمال شرقی این کشور را به عهده دارند. نظامیان آمریکا بیشتر در نزدیکی میادین نفت و گاز در استان‌های حسکه و دیر الزور متمرکز هستند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: سربازان آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۹۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از کابل، دفتر مطبوعاتی استانداری ننگرهار امروز اعلام کرد: چهار نفر براثر ریزش کوه در منطقه «درونته» از توابع استان لغمان در شرق افغانستان جان خود را ازدست دادند. این حادثه زمانی بوقوع پیوست که سنگ‌های سرازیر شده از کوه بر سر خودرو‌های سواری در این مسیر فرود آمد، جان باختگان این حادثه سرنشینان دو خودرو سواری بودند. درپی این حادثه جاده پرتردد کابل- جلال آباد نیز به روی رفت و آمد بسته شد.
خبر دیگر اینکه براثر صاعقه در استان‌های پنجشیر و بدخشان افغانستان نیز دو نفر از جمله یک زن و یک مرد جان خود را از دست دادند.
باران‌های شدید و حوادث ناشی از آن از جمله جاری شدن سیل در کمتر از بیست روز گذشته در افغانستان بیش از صد کشته برجای گذاشت.
افغانستان در سال دو هزار و بیست و سه میلادی چهارمین کشور آسیب پذیر جهان از وقوع حوادث طبیعی شناخته شد.
فردا یکشنبه نیز باران‌های شدید و احتمال جاری شدن سیل در بیست و هشت استان افغانستان پیش بینی شده است.

 

دیگر خبرها

  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح
  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • تحلیلگر آمریکایی: دانشجویان معترض آمریکایی نیرو‌های نیابتی ایران هستند!
  • جزییات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • تصاویر حمله پهپادی اسرائیل به یک خودروی غیرنظامی
  • سناتور آمریکایی: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه