Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء امروز (شنبه) در واکنش به تحرکات جدید آمریکا در عراق، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به رغم مشغولیت جهان به همه‌گیری «ویروس کرونا»، واشنگتن بار دیگر با حضور نیروهایش در سایر کشورها تلاش می‌کند تا جغرافیای سیاسی ملت‌ها را به بازی گرفته و ثبات «میهن عربی» را بر هم زند.

به گزارش دفتر رسانه‌ای نجباء، این شورا با بیان اینکه در سیاست آمریکا هنوز عراق جزیی از پروژه بزرگ این کشور با هدف تقسیمات مذهبی و ایجاد قومیت‌گرایی سیاسی است، تاکید کرد که ایالات متحده در تلاشی جدید سعی دارد تا با اعمال نفوذ، شکست خود در کشف راه حل‌های مؤثر بر مشکلات داخلی و ناتوانی آن در مهار رنج ملت آمریکا در پی شیوع ویروس کرونا و همچنین رفع تمامی رنج‌ها و آسیب‌های ناشی از همه‌گیری این ویروس که منجر به فروپاشی آشکار اقتصاد این کشور شده است را جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شورای سیاسی نجباء همچنین از توطئه جدید آمریکایی‌ها پرده برداشته و تصریح کرده است: واشنگتن اصرار دارد تا تروریستها را به وسیله انتقال تعداد زیادی از آنها از جمله رهبران داعش از سوریه، به عراق بازگرداند. همانا انتقال نیروهای داعش از شرق فرات و مناطقی از سوریه که با عراق هم مرز است و نیز مشکلات امنیتی و حملات تروریستی در شهر «کرکوک» شاهد خوبی بر نقشه بدخواهانه و اهداف شوم آمریکا برای برهم زدن امنیت و ثبات عراق و مقدمه اجرای پروژه جدید آنان است.

در این بیانیه آمده است: ما نگرانی عمیق خود را در مورد گسترش این ناامنی‌ها اعلام و به اشغالگران آمریکایی تاکید می‌کنیم که مقاومت اسلامی عراق از نزدیک تمام نقشه‌های مخرب آنان را زیر نظر دارد تا مانع تمامی خطرات تهدیده کننده استان‌های عراق شود.

نجبا افزود که از مسئولان عراق نیز می‌خواهیم که تصمیمات لازم برای حفظ امنیت و برنامه‌های ضروری برای مهار گروه‌های تروریستی را اتخاذ کنند و اجازه ندهند که عراق به حوادث سال 2014 بازگردد و در همین راستا، تحرکات آمریکایی‌ها اعم از ورود کاروان‌ها و تجهیزات نظامی‌شان که با حمایت هوایی گسترده صورت می‌پذیرد را افشا کنند.

این جنبش مقاومت ضمن اعلام هشدار دوباره به تحرکات کنونی آمریکا در فضای عراق تاکید کرد که واشنگتن در حال آماده‌سازی برای یک توطئه جدید بوده و تخلیه پایگاه‌های نظامی آن در عراق نیز چیزی جز یک غبار پراکنی نیست، چرا که آمریکایی‌ها ثبات را برای عراق نمی‌خواهند.

برچسب‌ها ویروس کرونا مقاومت اسلامی عراق تروریسم گروه تروریستی داعش واشنگتن سوریه ایالات متحده آمریکا عراق پروندهٔ خبری توطئه آمریکا برای عراق در بحبوحه بحران کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مقاومت اسلامی عراق تروریسم گروه تروریستی داعش واشنگتن سوریه ایالات متحده آمریکا عراق ویروس کرونا مقاومت اسلامی عراق تروریسم گروه تروریستی داعش واشنگتن سوریه ایالات متحده آمریکا عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۰۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ چفیه بر دوش مجسمه جرج واشنگتن در دانشگاه آمریکایی بیروت

دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت بر دوش مجسمه "جرج واشنگتن" چفیه انداختند.

دریافت 848 KB

دیگر خبرها

  • سازمان «سیا» با دندان‌های کشیده شاهد حادثه ۱۱ سپتامبر بود
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • فیلم/ چفیه بر دوش مجسمه جرج واشنگتن در دانشگاه آمریکایی بیروت
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • اختلاف ها حل نشد اما واشنگتن و پکن مسیر گفت و گو را انتخاب کردند
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟