Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، محسن عمادی کارمند رتبه ۱۶ با بیان اینکه یکی از مولفه های ایجاد همدلی شرکت در امور خیرخواهانه و کمک به نیازمندان است، اظهار داشت: اهدا خون همه روزه باعث نجات جان میلیون ها نفر در دنیا می شود، با وجود تلاش های پزشکی برای تولید خون مصنوعی یا سایر روش های جایگزین، هنوز خون طبیعی انسان تنها راهکار برای حفظ سلامت و جلوگیری از مرگ انسان ها در اثر خونریزی، اعمال جراحی و برخی بیماری ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سردار حسین اشتری فرمانده ناجا تاکید دارند که برای تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی باید اقدامات انقلابی، جهادی، پویا، جهشی و مبتکرانه صورت گیرد، بنابراین یکی از رویکردهایی که می تواند ناجا را به این مهم نزدیک کند، رویکرد اجتماعی است، رویکردی که در اولویت تمام برنامه ها و ماموریت های نیروی انتظامی و به خصوص یگان های ویژه ناجا قرار گرفته است.

رئیس اداره اجتماعی یگان های ویژه ناجا گفت: در شرایط فعلی که کشور در حال مبارزه با ویروس منحوس کرونا است، با توجه به وجود این ویروس و کاهش بانک خون در سازمان های انتقال خون، کارکنان یگان های ویژه با حضوری پرشور در این مراکز اقدام به این امر خداپسندانه یعنی اهدا خون کرده اند.

این مقام مسئول در یگان ویژه با بیان اینکه کرونا نباید ما را از اهدای خون غافل کند، گفت: پس از آنکه مسئولان سازمان انتقال خون اعلام کردند که ویروس کرونا از طریق خون منتقل نمی شود، در فروردین و اردیبهشت امسال یک هزار و ۳۴۹ نفر از کارکنان یگان ویژه برای اهدا خون به این مراکز مراجعه کردند.

وی افزود: تاکنون ۶۰۷ هزار و ۵۰ سی سی خون توسط کارکنان یگان ویژه به بانک خون تزریق شده است، امیدواریم توانسته باشیم گوشه ای از کمبود خون، این مایه حیاتی بیماران را جبران کرده باشیم.

رئیس اداره اجتماعی یگان های ویژه ناجا در پایان از ادامه این طرح خداپسندانه در ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: مشارکت در برنامه های جمعی و گروهی موجب افزایش روحیه نشاط در بین همکاران و بالا رفتن میزان بهره وری و کارایی آن ها می شود، امیدواریم حضور پرشور و همیشگی همکاران در این طرح معنوی ادامه دار باشد تا بتوانیم به رسالت خود یعنی رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی و پلیسی که درهمه حال در کنار مردم است جامه عمل بپوشانیم.

برچسب‌ها ویروس کرونا سازمان انتقال خون ایران فرماندهی یگان ویژه ناجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان انتقال خون ایران فرماندهی یگان ویژه ناجا ویروس کرونا سازمان انتقال خون ایران فرماندهی یگان ویژه ناجا یگان های ویژه کارکنان یگان یگان ویژه ویژه ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۰۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت‌ پرده استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل

منابع عبری چهارشنبه شب گزارش دادند که پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی صهیونیست‌ها، فرمانده یگان ویژه «رفائیم» نیز به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.
 
با طولانی شدن جنگ و به اذعان محافل عبری با گذشت ۷ ماه از جنگ در جنوب و شمال اراضی اشغالی که بدون هیچ دستاورد محسوسی برای صهیونیست‌ها عجین شده است اکنون، شکاف‌ها و اختلافات با کناره‌گیری فرماندهان نظامی و مقامات سیاسی تل آویو به علت ناکامی در جنگ غزه رنگ و بوی جدی‌تری گرفته است.
 
منابع خبری گزارش دادند که پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی و تصمیم فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی برای استعفا، فرمانده یگان ویژه «رفائیم» نیز به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.
 
پیش از این، شبکه خبری المیادین چهارشنبه شب به نقل از منابع عبری زبان گزارش داده بود که فرمانده یگان ویژه «رفائیم» که از آغاز حمله زمینی به غزه به طور پیوسته و مداوم در این باریکه جنگیده است، به دفیر حیفر فرمانده مافوق خود ابلاغ کرده که قصد دارد استعفا دهد.
 
در همین ارتباط، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه عبری زبان یدیعوت آحرونوت اعلام کرد که فرمانده یگان ویژه اشباح در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.
 
به نوشته این روزنامه عبری، این فرمانده صهیونیستی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.

tags # اسرائیل سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • پشت‌پرده تغییرات گسترده در ارتش چین
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • پشت‌ پرده استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
  • استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • استعفای فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم اسرائیل
  • کدام کارکنان تسلا اخراج شدند؟