Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سینمای جهان در سالی جدید تماما تحت تاثیر بیماری کرونا بوده و بدون شک سخت‌ترین روز‌های خود را سپری می‌کند، حال امید تمامی اهالی سینما و همچنین سینماداران جهان به اکران آثار پرفروش طی سال ۲۰۲۰ است، «هیولا‌های شگفت انگیز و زیستگاه آن‌ها ۳» بدون شک یکی از گزینه‌های اولین موفقیت در گیشه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 11:18 - 13 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۷۰۲۸

خبرگزاری میزان، سینمای جهان در سالی جدید تماما تحت تاثیر بیماری کرونا بوده و بدون شک سخت‌ترین روز‌های خود را سپری می‌کند، حال امید تمامی اهالی سینما و همچنین سینماداران جهان به اکران آثار پرفروش طی سال ۲۰۲۰ است، «هیولا‌های شگفت انگیز و زیستگاه آن‌ها ۳» بدون شک یکی از گزینه‌های اولین موفقیت در گیشه محسوب می‌شود.

فیلم سینمایی «هیولا‌های شگفت انگیز و زیستگاه آن‌ها ۲» اثری دیگر از خالق مجموعه فیلم‌های محبوب هری پاتر در جدول فروش جهانی توانست علی رغم انتقادات فراوان به کیفیت فیلم فروش خوب ۶۵۲ میلیون دلار را ثبت کرده و دهم جدول فروش جهان در سالی که گذشت باشد.

بیشتر بخوانید: آخرین اخبار از سینمای هالیوود را اینجا مشاهده کنید

جسیکا ویلیامز، ادی ردمایر، جانی دپ، کلوم ترنر، جود لاو، ادی ردمایر، ازرا میلر و زووی کراویتز از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی «هیولاهای شگفت انگیز 2» به ایفای نقش پرداخته اند.

چندی پیش "جی کی رولینگ" فیلمنامه نویس مطرح سینمای جهان که به خاطر مجموعه فیلم های "هری پاتر" ثروت و موفقیت فراوانی را به دست آورده در شرف اکران دومین نسخه از فیلم "هیولاهای شگفت انگیز و زیستگاه آنها" از شروع نگارش قسمت سوم این فیلم سینمایی پرفروش خبر داده است.

در این فیلم که به همت کمپانی "برادران وانر" ساخته خواهد شد، کالوم ترنر در نقش برادر نقش اصلی این فیلم یعنی "ادی ردمایر" به ایفای نقش پرداخته است.

نگارش فیلمنامه این اثر را مثل نسخه اول، "جی کی ولینگ" خالق هری پاتر بر عهده داشته و "دیوید یتس" کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت.

سال 1926 میلادی، جانورشناس و جادوگر کنجکاو با چمدانی پر از موجودات عجیب و غریب وارد نیویورک می شود که به سرعت از چمدان او فرار می کنند. فیلم فانتزی «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها» براساس کتاب جوان جو رولینگ، نویسنده بریتانیایی، اولین بخش از یک مجموعه پنج قسمتی است که داستان آن هفتاد سال پیش از ماجراهای هری پاتر روی می دهد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار هالیوود سینمای هالیوود هری پاتر بدون شک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۰۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آغاز هفته بیست‌ویکم لیگ امارات، امروز (جمعه) اتحاد کلبا به مصاف النصر رفت و در شرایطی که ۲ بر صفر از حریف خود جلو بود، در نهایت به تساوی ۲-۲ رضایت داد. اتحاد کلبا با این نتیجه ۲۱ امتیازی شد و در رده دهم جدول قرار گرفت. نکته مهم این بازی درخشش دوباره مهدی قایدی بود که طی هفته‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی در ترکیب تیمش داشته است.

درخشش ادامه‌دار باشو در امارات

به گزارش فوتبال ۳۶۰، مهدی قایدی در جریان دیدار امروز اتحاد کلبا مقابل النصر در دقیقه ۱۰ گل نخست تیمش را به‌ثمر رساند و یکی از بهترین‌های تیمش بود. او با این گل، به آمار ۹ گل زده در لیگ امارات رسید و با دادن ۵ پاس گل در این فصل، موثرترین بازیکن اتحاد کلبا محسوب می‌شود. او با تاثیر گذاشتن روی ۱۴ تیمش، چهارمین بازی موثر لیگ امارات است و تنها فابیو لیما با ۱۸، عمر خریبین ۱۶ و نیکولاس خیمنز با ۱۵ تاثیر بالاتر از او قرار دارند. نکته مهم این نفرات حضورشان در تیم‌های بالانشین است و قایدی در تیمی چون اتحاد کلبا توانسته این آمار عالی را ثبت کتد.

قایدی در ۷ بازی اخیر اتحاد کلبا ۳ بار گل زده و ۴ پاس گل هم ارسال کرده و در فرم بسیار خوبی به سر می‌برد. در هفته‌های اخیر شایعات زیادی در خصوص آینده او به گوش می‌رسد ولی ستاره ایرانی با این عملکرد می‌تواند آماده یک انتقال جذاب در نقل‌وانتقالات تابستانی باشد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899926

دیگر خبرها

  • درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو
  • خواص شگفت انگیز خرما برای درمان بیماری‌ها و سلامتی بدن (فیلم)
  • (ویدئو) مهارت یک مرد در صید مار کبرا با بطری ۲۰ میلیون بار دیده شد
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • دره خزینه، یکی از دره‌های زیبا و شگفت‌انگیز لرستان+فیلم
  • هفت کشف شگفت‌انگیز درباره سیاره عطارد
  • کشف شگفت‌انگیز دانشمندان: این سیارک تکه‌ای از ماه است!
  • (تصاویر) زمین شگفت انگیز را از بالا ببینید
  • فواید شگفت‌انگیز کرفس برای سلامتی: هر آنچه باید بدانید
  • خواص دارچین شگفت‌انگیز است؛ پیشگیری از خونریزی تا کاهش فشار خون