Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از موازین نیوز، مصطفی الکاظمی، مامور تشکیل کابینه عراق در نامه‌ای به فراکسیون‌های پارلمان به حمله بامداد امروز (شنبه) تروریست‌های داعش به صلاح الدین واکنش نشان داد.

وی در این نامه گفت: با نهایت تاسف و افتخار خبر شهادت شماری از قهرمانان الحشد الشعبی را که در حال دفاع از وطنشان در برابر تروریست‌های داعش در مناطق «مکیشیفه و بلد» در شمال بغداد بودند، دریافت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مامور تشکیل کابینه عراق به مردم این کشور و خانواده‌های شهدا تسلیت گفت و تاکید کرد: تعهد می‌دهیم که عناصر تروریست‌ها را به هر جا که فرار کردند پیگرد کنیم و سرانجام آن‌ها به دست فرزندان عراق، قهرمانان نیرو‌های مسلح و الحشد الشعبی شجاع نزدیک است.

الکاظمی گفت: عملیاتی که گروهک‌های جنایتکار تروریستی انجام دادند به مثابه تلاشی ناامیدانه برای سوء استفاده از شرایط رقابت سیاسی است که در روند تشکیل دولت برای انجام به وظایف ملی خود در حمایت از امنیت شهروندان و پیگیرد تروریست‌ها در سراسر کشور مانع تراشی می‌کند.

وی افزود: این حادثه نیازمند مسئولیت پذیری بیشتر در همکاری قدرت‌های سیاسی مختلف در پرونده تشکیل دولت بدون انحصار طلبی و سهم خواهی است چرا که ثابت شده این دو مسئله ثبات کامل سیاسی و امنیتی را به دنبال نخواهد داشت.

تروریست‌های داعش بامداد امروز (شنبه) به مناطق اطراف شمال سامرا هجوم برده و نیرو‌های عراقی را هدف قرار دادند که به شهادت حدود ۴۱ نفر از نیرو‌های نظامی، الحشد الشعبی و الحشد العشائری منجر شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: الحشد الشعبی عراق تروریست های داعش نخست وزیر عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۰۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!

 سرمربی لیورپول به درگیری‌ لفظی‌اش با ستاره مصری‌اش در جریان بازی امروز با وستهام واکنش نشان داد.

به گزارش تسنیم، یورگن کلوپ که شاگردان بعدازظهر امروز (شنبه) در هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس و در تقابل با وستهام در ورزشگاه المپیک لندن به تساوی 2 - 2 رضایت دادند تا امیدهای‌شان برای قهرمانی در این رقابت‌ها کمرنگ‌تر شود، پس از این دیدار گفت: ما بسیار ناراحتیم. این یکی از چهار بازی سخت ماه در 10 روز اخیر بود. فکر می‌کنم بازیکنان ما خیلی خوب کار کردند اما ما روی موقعیت نه‌ چندان جدی دروازه‌‌مان باز شد.

وی همچنین درباره درگیری لفظی که کنار زمین با محمد صلاح مصری به هنگام فرستادن او به زمین به همراه داروین نونیز و جو گومز داشت که در نهایت با مداخله نونیز این غائله پایان یافت، اظهار داشت: ما درباره این موضوع در رختکن صحبت کردیم و از جانب من مشکلی نیست و همه چیز خوب است. آیا محمد صلاح هم موضوع را حل شده می‌داند؟ بله، من این‌طور حس می‌کنم.

کلوپ که شاگردان در حال حاضر با 75 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارند و آرسنال 77 امتیازی (یک بازی کمتر انجام داده) و منچسترسیتی 76 امتیازی (دو بازی کمتر انجام داده) را بالای سر خود دارد، درباره اینکه آیا امید قهرمانی‌شان با این نتیجه بر باد رفت، خاطرنشان کرد: من واقعاً به این موضوع فکر نمی‌کنم. پیش از این گفته بودم که باید بازی‌های‌مان را ببریم و این کار را نکردیم.

سرمربی آلمانی لیورپول در پاسخ به این پرسش که «فکر می‌کنید منچسترسیتی و آرسنال در هفته‌های پایانی ممکن است دو یا سه بازی را ببازند؟»، گفت: خیر، فکر نمی‌کنم!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: محمد صلاح از رکورد سوارز عبور کرد رکورد جدید برای محمدصلاح

دیگر خبرها

  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • وزیر اسرائیلی به نتانیاهو: به رفح حمله نکنی، کابینه‌ات ساقط می‌شود
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است
  • فشار نظامی به حماس شکست خورده است
  • واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها