Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، متن پیام «مصطفی سالاری» به این شرح است:

توالی یازدهم و دوازدهم اردیبهشت ماه به عنوان ایام گرامیداشت مقام معلم و کارگر، علاوه بر اینکه مناسبتی نمادین برای ارج نهادن به جایگاه ارزشمند دو گروه اجتماعی بزرگ و والامقام است؛ ارتباطی تامل‌برانگیز را متجلی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز معلم سال گذشته افتخار حضور در کوچکترین مدرسه دنیا و در روز کارگر، توفیق شنیدن صحبت‌های این قشر زحمتکش را در نشستی متفاوت با تشکل‌های کارگری استانی داشتم‌ و امسال نیز تجربه دیدار و گفت‌و‌گوی ویدئو کنفرانسی با تشکل‌های کارگری و بازنشستگی سراسر کشور.

امسال که شرایط بی‌سابقه ناشی از شیوع جهانی ویروس کرونا، دو حوزه "کار" و " آموزش" را هم مانند بخش های دیگر دستخوش اتفاقات و تنگناهای پیچیده‌ای کرد؛ معلمان و کارگران از جمله اصلی‌ترین گروه‌هایی بودند که شرایط پیش آمده نه تنها نتوانست جلوی اراده‌شان را بگیرد که موجب شد با تلاشی مضاعف تاریخ‌‌سازی کنند.

به سهم خود از تمام معلمانی که در هر گوشه از کشور به طریق و ابزاری رسالت خود را برای دانش آموزان به انجام رساندند و نیز همه کارگرانی که با تلاش بی‌وقفه و صبورانه نگذاشتند چرخ تولید مایحتاج و کالاهای مورد نیاز مردم و بویژه اقلام بهداشتی و پزشکی متوقف شود، قدردانی و سپاسگزاری می‌کنم.

پیشرفت جوامع در تربیت نیروی انسانی توانمند و کارآمد بویژه در عرصه تولید بنا شده است؛ هیچ کشوری صرفا با تکیه بر منابع و‌ ظرفیت‌های طبیعی خود پیشرفت نکرده است اما در مقابل، بسیاری از جوامع با پرورش و تکیه بر سرمایه انسانی در سطوح مختلف، به توسعه یافتگی رسیده‌‌اند.

مفتخرم به اینکه با معلمی در مجموعه آموزش و پرورش، پا به عرصه فعالیت اجتماعی گذاشتم و حقیقتا معلمی را از هر شغل و جایگاهی زیباتر، اثربخش‌تر، ارزشمندتر و شیرین‌تر می‌دانم؛ زیرا تبلور آثار این شغل در رفتار و عملکرد آینده سازان کشور دیده می‌شود.

و از سوی دیگر خرسندم که امروز فرصت خدمت به جامعه شریف کارگری و بازنشستگان عزیز کشور را دارم و به اتفاق همکارانم در سازمان تامین اجتماعی برای کاهش مشکلات و افزایش حمایت‌ها از این قشر تلاشگر، مولد و سرنوشت‌ساز؛ تلاش می‌کنیم تا این عزیزان که همواره مورد احترام و تکریم جامعه هستند، بتوانند بدون دغدغه برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی عزیز نقش‌آفرینی کنند.

توفیق همه کسانی که برای سربلندی ایران عزیز می‌کوشند را از حضرت حق خواهانم.

دلا در عاشقی ثابت قدم باش/که در این ره نباشد کار بی اجر

منبع: ایلنا

کلیدواژه: هفته کارگر روز معلم مصطفی سالاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۰۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت معلمی دفاع از حق است

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان گفت:‌ وقتی می‌بینیم در دانشگاه‌های آمریکا، اروپا و سایر نقاط جهان خیزش حمایت از مردم مظلوم فلسطین به راه افتاده است خود گویای این موضوع است که در قلب نظام استکبار، فطرت‌های پاکی وجود دارند که مدافع حق هستند؛ رسالت معلمی دفاع از حق است.

علی نظری در آیین بزرگداشت روز معلم و استاد که شامگاه چهارشنبه،‌۱۲ اردیبهشت‌ماه در سالن شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار شد، بیان کرد: معلم، یعنی بعثت، حرکت برای امید و پیشرفت و مبارزه با تاریکی‌ها و جهل. معلم باعث ایجاد رستاخیز برای امید و پیشرفت در جامعه می‌شود.

وی اظهار کرد: رسالت معلمی یک رسالت انبیایی است همانگونه که متفکر بزرگ علامه شهید مطهری هم این رسالت را ایفا کرد.

نظری ادامه داد:‌ نقش و اهمیت جایگاه معلم تا بدانجاست که معلم روشنایی در جامعه ایجاد می‌کند با تاریکی‌ها مبارزه می‌کند و خفتگان را بیدار می‌کند.

وی با بیان اینکه معلم باعث ایجاد رستاخیز برای امید و پیشرفت در جامعه می‌شود،تأکید کرد:‌ گاهی یک پیام خودش یک معلم است؛ پیام انقلاب اسلامی ایران همچون پیام معلم است که به به گوش جهانیان رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار
  • مسابقات تیراندازی با کمان سنتی سبزوار به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت
  • مرادصحرایی: از ثمره آموزش‌وپرورش امروز کشور مقتدر است
  • آئینهای گرامیداشت هفته معلم در آذربایجان غربی
  • معلمان در شکل دهی ساختار فرهنگی جامعه نقش بسزایی دارند
  • معلمان شاگردانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند
  • ۵۱ باب خانه بهداشت کارگری در مناطق صنعتی اصفهان ساخته شد
  • گزارشی از دانش آموز اصفهانی به مناسبت گرامیداشت روز معلم + فیلم
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم
  • رسالت معلمی دفاع از حق است