Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، پنجمین پیش نشست علمی همایش ابعاد انسانی-اجتماعی کرونا در ایران؛ به کوشش پژوهشکده دانشنامه نگاری پژوهشگاه علوم انسانی و مطاعلات فرهنگی با موضوع «کرونا، بازار کار و استراتژی‌های سازمانی» در روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت‌‏ماه ۹۹ از ساعت ۱۶ الی ۱۸ برگزار می‌شود.

این نشست با حضور سخنرانان زیر به صورت مجازی برگزار خواهد شد:

نادر سیدکلالی استادیار پژوهشکده اقتصاد و مدیریت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی؛ با موضوع: «استراتژی‌های کسب و کار در زمان بحران کرونا».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیلاسادات زعفران‏چی استادیار پژوهشکده اقتصاد و مدیریت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی؛ با موضوع: «بحران کرونا، بازار کار و دورکاری».

الهام ابراهیمی استادیار پژوهشکده اقتصاد و مدیریت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی؛ با موضوع: «تأثیرات پاندمی کرونا بر فرآیندها و نگرش‌های منابع انسانی».

فرزانه میرشاه ولایتی استادیار پژوهشکده اقتصاد و مدیریت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی؛ با موضوع: «فنّاوری‌های توانمندساز دورکاری در دوران کرونا و پس از آن».‌

علاقه‏‌مندان برای شرکت و دسترسی به جلسه مجازی فقط در ساعت برگزاری جلسه می‏‌توانند از طریق لینک در این جلسه مجازی شرکت کنند.

کد خبر 4914413

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا نشست علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی ویروس کرونا ماه مبارك رمضان ماه رمضان ۹۹ کنفرانس بین المللی قرآن شبکه چهار سیما دعا و نیایش تفسیر قرآن پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات معرفی نشریات فلسفه سازمان تبلیغات اسلامی نشست علمی معرفی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۰۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پارسانیا: باید ارتباط میان بنیادهای معرفتی و محیط‌های علمی را مشخص کنیم
  • باید ارتباط میان بنیادهای معرفتی و محیط‌های علمی را مشخص کنیم
  • رویکرد حکمت بنیان کلید حکمرانی در سلامت
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد