Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@14:48:42 GMT

توزیع 65 هزار حلقه لاستک بین رانندگان استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۱۰۵۵

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل ،علی رحمتی گفت: برای رفع نیاز رانندگان وحمایت از آنها در جهت خدمات رسانی مطلوب به مردم توزیع لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه ای همچنان ادامه دارد.  رئیس کمیته حمل ونقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل با اشاره به اینکه توزیع لاستیک ناوگان های درون شهری و برون شهری بصورت نرم افزاری و تحت وب انجام می شود وحواله های صادره نیز برحسب کارکرد ناوگان به صورت سیستمی صادر می گردد افزود: رانندگان پرتلاش استان جهت دریافت لاستیک ناوگان باری برون شهری بر اساس کارکرد و پیمایش می توانند با در دست داشتن اسناد مالکیت خود در مرکز استان به انجمن صنفی رانندگان کالا مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  عضو شورای اداری استان اردبیل فعالیت 87 شرکت حمل ونقل کالا با بیش از7 هزار و 789دستگاه ناوگان باری را در استان اردبیل یادآور شد و تصریح کرد:11 هزار راننده پرتلاش در بخش حمل ونقل کالای استان فعالیت می کنند. دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل ونقل استان اردبیل جابجایی 3 میلیون و 676 هزارتن کالا در سال 98 را خاطرنشان کرد و گفت: وضعیت حمل ونقل بار،کالا و مایحتاج عمومـی مردم با تلاش فعالان عرصه حمل ونقل کاملا عادی و روان است.       

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: استان اردبیل حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۱۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری در دانشگاه صنعتی اصفهان

برنامه ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری در روزهای یازدهم و دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور اساتید، کارشناسان، دانشجویان و شرکت ها در محل دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین رویداد ملی حمل‌ونقل دانش‌بنیان روزهای یازدهم تا چهاردهم اردیبهشت ۱۴۰۳ به همت معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان در محل دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود که یکی از مهمترین برنامه های اجرایی این رویداد مهم ملی بحث برگزاری ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری روزهای یازدهم و دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ است.

در این برنامه شرکت‌های سرمایه‌گذاری، شرکت‌های فناور، فعالان زیست بوم نوآوری و فناوری و سرمایه‌گذاران در زمینه حمل‌ونقل دانش بنیان شهر هوشمند و انسان محور براساس برنامه زمان‌بندی مشخص شده نسبت به ارائه طرح ها و محصولات خود اقدام می کنند.

بررسی طرح های ۸ شرکت در روز سه شنبه یازدهم اردیبهشت و بررسی طرح های ۶ شرکت روز چهارشنبه دوزادهم اردیبهشت ۱۴۰۳ توسط داوران صورت می گیرد که علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی می توانند به سایت http://Goingevent.com مراجعه کنند.

کد خبر 749138

دیگر خبرها

  • برگزاری ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • اعلام مشخصات تاکسی‌های برقی/ سقف تعداد تاکسی‌های برقی متناسب با زیرساخت شهر‌ها
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • کنوانسیون کارخدمه رانندگان (AETR) با تصویب در پاستور جهت گام آخر به بهارستان ارسال شد
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد