Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@06:26:39 GMT

ظرفیت البرز برای صادرات اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۱۶۴۶

ظرفیت البرز برای صادرات اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز،گفت: تعدادی از واحد‌های صنعتی تولید کننده اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده در البرز خواستار صادرات محصولات خود به کشورهای دیگر هستند.

رحیم بنامولایی، رئیس اتاق بازرگانی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: ۴۴ واحد صنعتی در استان البرز از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در حال تولید ژل و مواد ضدعفونی کننده برای مقابله با کرونا ویروس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعدادی از این واحدها نیز در حال حاضر با میزان تولیدات خود توانایی صادرات محصولات را به کشورهای متقاضی دارند.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه این واحدها نیازمند حمایت و مساعدت دولت برای تسهیل در صادرات محصولات هستند، بیان کرد: فرودگاه پیام  استان البرز و نزدیکی به راه آهن و خطوط ریلی این فرصت را برای تولید کنندگان البرزی به وجود آورده که بتوانند  محصولات خود را صادر و برای کشور ارز آوری داشته باشند.

بنامولایی با بیان اینکه در زمینه مبارزه با کرونا کارگاه‌های کوچکی هم در شهرک‌های صنعتی دایر شده که به اقتضای نیاز و برای رفع کمبودها خطوط تولید خود را با دریافت مجوز تغییر داده و ژل و ضدعفونی کننده تولید کردند،گفت: دولت و متولیان امر باید از این کارگاه‌ها کوچک حمایت کنند.

رئیس اتاق بازرگانی البرز با بیان اینکه تولید کنندگان استان باید کالای مورد نیاز داخل کشور را تامین و بعد از آن به فکر صادرات باشند،عنوان کرد: کیفیت محصولات صادراتی باید به گونه ای باشد که بتواند نظر خریداران را جلب و بازارهای صادراتی جدید برای کشور فراهم شود. 

وی با بیان اینکه صنایع آسیب دیده ناشی از بیماری کرونا نیاز به حمایت از طرف دولت دارد،گفت: نیاز است که بانک‌ها در این شرایط با مساعدت راه را برای پرداخت بدهی صنعتگران باز کرده و با بدهکاران مدارا کنند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: البرز صادرات اتاق بازرگانی ژل رئیس اتاق بازرگانی ضدعفونی کننده استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت

ایسنا/البرز رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز از بهره‌مندی ۱۷۷ هزار نفر از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، شهرام صیادی روز شنبه هشتم اردیبهشت به مناسبت روز روانشناس و مشاور با اشاره به اینکه حفظ سلامت روان خانواده‌ها به اندازه سلامت جسمانی آنها مهم است، اظهار کرد: با تلاش روانشناسان مراکز بهداشتی استان سال گذشته، بیش از ۵۱ هزار بیمار دارای اختلالات روانی، بیش از ۲۲ هزار نفر معتاد مواد مخدر و بیش از هفت هزار مورد خشونت خانگی در این استان شناسایی و تحت پیگیری و درمان قرار گرفتند.

وی ادامه داد: سال گذشته در مجموع ۱۷۷ هزار نفر از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت استان بهره مند شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: مراکز و پایگاه‌های بهداشتی استان آماده ارائه خدمات رایگان سلامت روان به تمام افراد خانواده‌ها است.

صیادی اظهار کرد: البرزنشینان می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین پایگاه بهداشتی محل سکونت خود از خدمات رایگان سلامت روان و روانشناسی در حوزه‌های مختلف اختلالات روانی، افسردگی، اضطراب، فرزند پروری، خانواده، روابط اجتماعی، تحصیلی،خشونت‌های خانگی، اعتیاد و... بهره مند شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • شناسه دار شدن محصولات آرایشی و بهداشتی
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • ایجاد یک‌هزار شغل با شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران
  • ۸۰۳ میلیون دلار محصولات شیلاتی از مازندران صادر شد
  • لزوم برندسازی محصولات برای جلوگیری از خام فروشی در مازندران
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • توسعه صادرات گیاهان دارویی با تکمیل زنجیره ارزش
  • چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد
  • قدرت تولید و صادرات کمتر از قدرت نظامی نیست