Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@11:42:00 GMT

کرونا ۷ هزار کارگر کهگیلویه و بویراحمدی را بیکار کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۲۱۸۱

کرونا ۷ هزار کارگر کهگیلویه و بویراحمدی را بیکار کرد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیماری منحوس کرونا بیش از۷ هزار کارگر در این استان را بیکار کرده است. ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، پروانه نیک‌مرام پیش از ظهر امروز در نشست  مجمع و صنوف کارگران با استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تاکنون بیش از 7 هزار کارگر در این استان برای دریافت بیمه بیکاری فرم خوداظهاری به صورت اینترنتی پر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در زمینه بیکاری کارگران به نسبت دیگر استان‌ها وضعیت بهتری داریم، عنوان کرد: قدرت ریسک پذیری کارفرمایان عامل تحرک و پویایی اقتصاد یک جامعه است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در این استان برخی کارفرمایان با وجود ضرر و زیان حاضر به تعطیلی و بیکاری کارگران خود نشدند که این موضوع ستودنی است.

محرومیت برخی کارگران از سهام عدالت/ ضرورت برنامه‌ریزی دولت برای جاماندگانکارگران با "بصیرت و غیرت انقلابی" خود پیش‌قراولان تحقق "جهش تولید" هستندعزم کارگران بسیجی همدان برای مقابله با کرونا؛ تهیه هزار بسته معیشتی تا برپایی شیفت ایثار در مراکز تولیدی

وی با بیان اینکه هفته آینده وام 12 تا 16 میلیون تومانی با نرخ 12 درصد به کارگران عملیاتی می‌شود، افزود: تشکل‌های کارگری فاقد ساختمان بوده که این یکی از مهمترین خواسته آنان از مسئولان است.

نیک مرام ادامه داد: تشکل‌های کارگری از نظر مالی مشکلاتی دارند به گونه‌ای که دیگر حتی خبری از کمک‌های ناچیز گذشته نیست و وعده مسئولان برای حل مشکل نبود ساختمان برای این تشکل‌ها محقق نشده است.

علی کرمی مسئول کانون بازنشستگان تامین اجتماعی نیز در این نشست گفت: 14 هزار بازنشسته و مستمری‌بگیر داریم در حالی مکان مشخصی برای ارائه خدمات به آنان نداریم.

انتهای پیام/541/ی

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۲۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • (ویدئو) فیلمی از یک کارگر باربری شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی