Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - بیمارستان بانک ملی ایران از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون علاوه بر خدمات معمول به بیماران، خدمات گسترده ای را در راستای کمک به کاهش آثار شیوع این ویروس ارائه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بیمارستان بانک ملی ایران با استفاده از کادر درمانی مجرب و همچنین فراهم سازی امکانات و تجهیزات به روز به شکل قابل توجهی بر هدایت صحیح امور مرتبط با کرونا متمرکز شده و با تامین اقلام بهداشتی، تجهیزات و منابع لازم در جهت مبارزه با شیوع این بیماری  گام برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصب کانکس در محوطه بیمارستان، ساخت تریاژ پیش بیمارستانی و معاینه بیماران مشکوک به کرونا، ایجاد بخش مجزای کرونا، ICU  مجزا برای بیماران کرونا، ایجاد واحد قرنطینه برای این بیماران بعد از ترخیص و بیمارانی که شرایط قرنطینه در منزل را ندارند با امکانات کامل درمانی و حضور مستمر پزشک جهت درمان از جمله اقدامات این واحد در این برهه زمانی بوده است.

گفتنی است افتتاح و راه اندازی آزمایشگاه مولکولی به روش PCR جهت تشخیص بیماری های ویروسی از جمله کرونا، هپاتیت، سارس، مرس و همچنین برنامه ریزی مدون در جهت غربالگری همکاران در خصوص ابتلا به بیماری کوید ۱۹ از دیگر امور انجام شده در این ایام می باشد.

شایان ذکر است در پی اقدامات انجام شده بیمارستان بانک،   دکتر علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران از اقدامات و تلاش های همکاران بیمارستان بانک ملی ایران در مقابله با کرونا تقدیر کرد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بیمارستان بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۲۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسکوف: ترس به جان اوکراینی‌ها افتاده؛ باید کار را تمام کنیم

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین با اشاره به اینکه طرف اوکراینی در خط مقدم جبهه، به شدت وحشت زده شده است، گفت که روسیه حالا باید عملیات نظامی را به سرانجام برساند.

به گزارش مهر، پسکوف تاکید کرد: در خط مقدم جبهه، طرف اوکراینی به شدت ترسیده است. اطلاعات دسته اولی که در اختیار داریم حاکی از آن است که در آن سوی میدان جنگ، ترس رو به افزایش است. نکته حائز اهمیت این است که همین روند و تحرک را حفظ کنیم. خیلی اهمیت دارد که متوقف نشویم و اهداف عملیات نظامی را محقق کنیم.

اظهارات پسکوف در حالی است که پنتاگون به‌تازگی از بسته کمک نظامی «بی‌سابقه» آمریکا به اوکراین به ارزش ۶ میلیارد دلار رونمایی کرد. علاوه بر این، بسته ۶۱ میلیارد دلاری کاخ سفید سرانجام پس از ماه‌هاست بن‌بست در کنگره آمریکا، به تصویب مجلس نمایندگان رسید. در عین حال، وزارت دفاع روسیه از افزایش شمار قربانیان ارتش اوکراین در خط مقدم جبهه خبر داده است.

دیگر خبرها

  • پسکوف: ترس به جان اوکراینی‌ها افتاده؛ باید کار را تمام کنیم
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود