Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس گفت: در ارتباط با مسائل مربوط به صدور مجوز حرفه‌ای، هنوز اعلامی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت نگرفته است، البته سال قبل هم این اقدامات در ماه اردیبهشت آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیر علی حسینی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار دکرد: با توجه به مسائلی که پیش آمده است، از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز اعلامی برای آغاز فرایند حرفه‌ای سازی صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای دوره قبل به ما اعلام شده بود که فرایند صدور مجوز حرفه‌ای در اسفند ماه آغاز می‌شود اما کار را در اردیبهشت شروع کردند. برای دوره جدید حرفه‌ای‌سازی هنوز تصمیم‌گیری نشده و فرم‌ها نیامده است.

او گفت: در مرحله اول با ارسال فرمی شروع می‌شود که باشگاه‌ها باید نماینده خود و مسوول امور حرفه‌ای‌سازی را مشخص کنند. این فرم هم هنوز برای ما ارسال نشده است. البته با توجه به شرایط پیش آمده به دلیل بیماری کرونا و تعویق بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، قابل انتظار است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۳۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس ۲۰۲۴ از امروز ۱۸ اردیبهشت 1403 به مدت چهار روز در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

 در این چهار روز، بیش از ۳۰ رویداد علمی و فناورانه ازجمله رویداد استیج، ریورس‌پیچ‌، ایستگاه آینده، آماده‌سازی نسل زد برای ورود به بازار، هاکامستر، فروم حکمرانی و ادزآپ با هدف بررسی چالش‌های گوناگون، رفع نیاز‌های آموزشی دنیای استارت‌آپ‌ها و اکوسیستم فناوری و ... برگزار خواهد شد.

افتتاحیه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ با حضور روح‌الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور خواهد بود.

سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس تا جمعه ۲۱ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام و رسیدگی به تقاضای سرمایه‌گذاران در طرح‌های پایداری تأمین گاز طبیعی آغاز شد
  • صدور مجوز حضور ۴۵۶ داوطلب شهرستان زیرکوه در کنکور اردیبهشت
  • سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس آغاز به کار کرد
  • ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • با چند کلیک مجوز بگیرید | چگونه در کمترین زمان پروانه کسب بگیریم؟
  • سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد؛ تمدید زمان ارسال کد استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی